Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky a odpovědi kolem technického stavu Písmáka

08. 10. 2007
0
85
4189
Autor
Dero
Od dnešního dne mám přístup k aplikaci Písmáka a pouštím se do její správy. Pokud máte otázky k současnému technickému řešení a jeho bezpečnosti, pokládejte je prosím v komentářích. Počítejte však s jistou prodlevou v odpovědi, protože aplikace je místy velmi nepřehledná.

85 názorů

Noe1
19. 09. 2008
Dát tip
Prosím, až budeš mít chvíli čas, nezobrazují se mi na autorské stránce ani v mých sbírkách starší sbírky, třebas u díla je odkaz, že je zařazeno do sbírky a když na něj kliknu, sbírku mi to ukáže, nemůžu ji ale měnit, přidávat do ní a podobě. Pokud se na to budeš chtít podívat, je to tak například u všech děl zařazených do Kalen(oe)dária - tedy pojmenovaných daty. Díky N.

Dero
18. 06. 2008
Dát tip
Nová Opera je hysterická, pokud jde o cachování. Mně se například stalo, že jsem měl nepřečtené avízo, kterého jsem se nedokázal zbavit. :) Pomohl až restart prohlížeče. Nemyslím, že bych to mohl nějak ovlivnit bez toho, aniž byh se vzdal pro Písmáka životně důležitého cachovacího modulu.

Dero
18. 06. 2008
Dát tip
Zámotku, prostá otázka: Opera?

nevím esi teda možu narušit zde proběhnuvší máselnou diskuzi... ale zas mám technický dotaz (proč mi přijde že jen já?! :o) dyž si kliknu na tebou vytvořenoý odkaz na siete nebo 1.jarní sten nebo číkoli odkaz na něco na písmáku, tak mě písmák odhlásí a dyž chcu napsat něco do kritik musím se znovu přihlašovat a dostat se tam jinudy - přes díla nebo autorskou stránku... docela mě to štve... a měj se :o)

V některých kulturách se máslo na hlavě považuje za znak bohatství, abys věděl. Nakonec, čechy to taky čeká.

Dero
09. 01. 2008
Dát tip
Ale kdyby se koukali, tak bys měl máslo na hlavě, mléko na bradě, a tím pádem i žaludek na vodě.

Voni už se nekoukaj.

Dero
09. 01. 2008
Dát tip
Vidíte, a to si říká kamarád!

Vidíte? A to si říká kamarád. Fuj.

Dero
09. 01. 2008
Dát tip
Tak si pro mě za mě zmrzni. Já tě od kdejaké nebuly domů tahat nebudu.

Ouchyle.

Dero
09. 01. 2008
Dát tip
Pišta: Dýchám ti na záda!

No, dneska je rychlost Písmáka přímo kosmická (t.j. volným krokem se dostanete z jednoho konce vesmíru na druhý, než se načte stránka...) :)

martinez
09. 12. 2007
Dát tip
uctívaný a všemimilovaný Dero - avíza v klubech - na stránku klubu mi přibyla kritika, ale dostala sem ju jednak jako kritiku a taky jako avízo na kerý sem se ale dostala do prázdný klubový diskuze místo na tu stránku s onou inkriminovano kritikou - esi je to k pochopení teda :o)

tekonecna
02. 12. 2007
Dát tip
Dero.. jsi uplně skvělý.. vážně!!! Díky moc!!

Filippo
23. 11. 2007
Dát tip
prosím tě, ono už nejde vkládat html? nebo je to jen dočasné? :) měl jsem na autorské stránce fotku, pak jsem tam něco upravoval, a pak už ta fotka nešla znovu obnovit...

Dáša
19. 11. 2007
Dát tip
Když jsem poprvé četla tvé dílo Pásmo o noční nehodě, řekla jsem si, že si na tebe musím 'dát pozor' ;o) tedy, sledovat, co píšeš ... mno, ty jsi toho od té doby moc nepublikoval, ale objevily se tvoje kritiky, které si s velkým zájmem pročítám a snažím se z nich poučit, i když se týkají cizích děl ... a teď jsi ještě ke všemu převzal velení, což mi dokazuje, že jsi odborník na svém místě ;o)

Dero
16. 11. 2007
Dát tip
Dášo, inu, děkuji. Z čeho to pramení?

Dáša
16. 11. 2007
Dát tip
Dero, mám tě velmi v oblibě

Dero
15. 11. 2007
Dát tip
test - nereaguj

saša_gr
07. 11. 2007
Dát tip
chcu se, dero, zeptat, jagtože mě se tam ukazuje něco úplně jinýho:

INSERT INTO avizo(from_user_id,to_user_id,dilo_id,kritika_id) VALUES(7890,82,263658,0) To mi to napsalo, když jsem chtěl poslat avízo člověku, co pod dílem eště nebyl a já ho vypsal do toho vokýnečka. Těžko říct, co to znamená...

Thrawn
28. 10. 2007
Dát tip
Tak se omlouvám. Já idiot jsem si samozřejmě nevšiml možnosti libovolně měnit barvu celého písma, takže jsem problém vyřešil a vy zapomeňte, že sem tu kdy byl. :-)

Thrawn
28. 10. 2007
Dát tip
Zdravím, doufám, že svůj dotaz sem píši správně. Právě jsem na pismáka hodil svoje první dílo, ale zjistil jsem, že se v jeho písmu z ničeho nic střídají dvě barvy. Později jsem přišel na to, že odstavce, ve kterých se vyskytuje kurzíva, jsou zbarveny modře, zatímco ty bez kurzívy černě. Jak se to dá obejít? Pro představu, to moje dílko je zde: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=262741 Děkuji za odpověď.

těša
18. 10. 2007
Dát tip
není to teda úplně technický, ale hrozně mě štve, že neni na seznamu textů v klubech vidět kategorie nebo aspoň žánr, vždycky, když mam náladu na básničky, nacházim samou prózu a naopak. Nebo kdyby šel aspoň odstranit zákon schválnosti...

moře
16. 10. 2007
Dát tip
mám uveřejněno 1 dílo a už nemohu vkládat do hlavního výpisu...(5ks)

jeden tip na zvýšení uživatelské přívětivosti ;) koukám existují tu nějaké diskuse pouze pro uzavřenou společnost a pro zvané. mám prosbu: buď mi je neukazujte v seznamu, nebo je nějak viditelně označte, jako ty, do kterých nemůže. stojí mě to dva kliky a nějaký čas...

Kozmas
12. 10. 2007
Dát tip

Kozmas
11. 10. 2007
Dát tip
http://img64.imageshack.us/img64/7532/k8eh3.jpg

Kozmas
11. 10. 2007
Dát tip

Print
11. 10. 2007
Dát tip
nejde mi založit nová sbírka... a nerozumím tomu, že máš taková oprávnění - což bych uvítal, a nejen já, ale mělo by to být někde viditelně vyvěšený... mnozí mají na mě dotazy s problémy, které nejsou v kompetenci admina... a kdosi mi psal, že se mám s těmito problémy obracet jen na nového majitele tak jak to je? zdravím p.*

jt
11. 10. 2007
Dát tip
byl bych pro znovuobnovení možnosti rozesílání hromadných zpráv členům klubů + avíz všem členům na nově vložená dílka ( prosím prosím )

Dero
11. 10. 2007
Dát tip
Díky, Syde. Mimochodem, v tom Winampu, jsou to Grantchester Meadows? :o)

Dero
10. 10. 2007
Dát tip
Pišto, s tím se počítá mezi prvními.

Tohle by už taky mohlo vyzmizet....


Fouckault
10. 10. 2007
Dát tip
že by nový druh identity "přihlášen jako" ? :-))

Ani jsem se nezeptal, jak u Vás na kožním, pane kolego... Počítám, že k posledku tam bude pěkně narváno.

Já myslel jako mně.

LaMouette
10. 10. 2007
Dát tip
vyborny napad.. cili bezdomofci.. hlaste se..:-))

Mou: No, tak ho věnuješ na charitu, no....

LaMouette
10. 10. 2007
Dát tip
tyjo.. wono to bylo wo pivo.. to sem cela ja.. dyk ho nepijuuuu.. cifix

daddy
10. 10. 2007
Dát tip
četla jsem, vím...

Daddy: podle všeho dočkají :)

daddy
10. 10. 2007
Dát tip
no ano stalo se mi to tak taky už.... :) hlavně že jsi na světě, pevně věřím že se dočkají teda i ostatní...

silence
10. 10. 2007
Dát tip
dik, maly pivo taky pivo ;)

Nojo, ale já se přihlásil normálně, párkrát poskočil mezi oknama, a ejhle - byl jsem duch. Nicméně každá napsaná kritika se identifikovala správně, jako moje. Nakonec, i ten obrázek jsem sem vkládal coby duch:)

(Silece získává cenu útěchy - malý pivo, za veselý podotek :))) )

daddy
10. 10. 2007
Dát tip
takhle přihlášená jsem byla mockrát, neviditelně

Pívo vyhrává amoletka :)))

LaMouette
10. 10. 2007
Dát tip
prihlasen jako duch.. no pekny..:-))

silence
10. 10. 2007
Dát tip
ikona pismaka u oblibenych ?:)))))))))

Kdo první najde nesrovnalost, vyhrává pivo...:)


JiKo
09. 10. 2007
Dát tip
Tak pro začátek oprav ty kidy v patičce :))

Miroslawek
09. 10. 2007
Dát tip
born_to_be_chilled: mon ami, jak tak na tebe koukám, tak fucker taky ;o)

Kozmas
09. 10. 2007
Dát tip
born_to_be_child: LOL

skrat
09. 10. 2007
Dát tip
ake su ciele tohto debuggingu a bude aj changelog?

Dero, ozvi se mi, ju? :)

Fouckault
09. 10. 2007
Dát tip
furt zde vlastně nefunguje mazání děl.. ať napíšeš sebevětší blbost kterou pak smažeš, stále v databázi je a při nějakém zásahu (..) vyplave jako mrtvola napovrch.. třeba já když jsem byl teď omilostněn a odblokován jsem musel projít svoje díla a "smazat" tyhle mrtvolky.. takže bacha.. cokoli na Písmák dáte tam je zatím asi jednou provždy někde skryté.. i když to smažete - pak se není divu že se zahlcuje databáze. Držím palce s tím molochem.

daddy
09. 10. 2007
Dát tip
*

bajron
08. 10. 2007
Dát tip
len taka poznamka-ak si niekto klikne na meno autora ktory prave uverejnil dielo(Nová díla) alebo na autora v zlatom vybere objavi sa-Požadovaný záznam nenalezen. preto by som chcel vediet ci to je ciel alebo chyba... vopred vdaka!

Miroslawek
08. 10. 2007
Dát tip
A ještě poznámka: jenom u mne by se jednalo o pár set děl ;o)))

Miroslawek
08. 10. 2007
Dát tip
Dero: Ano, mluvíme o tvém Písmáku domů, tím jsem zálohoval před Vellikým Erase a myslím, že dost dalších. Osobně takhle obnovovat nechci, ale přirozeně mě to napadlo.

silence
08. 10. 2007
Dát tip
cus, delam pro www.profiwh.com, mozna bych mohl zajistit nejaky hosting v ramci sponzoringu, popr. bych mohl s necim kapku pomoct, kdyztak se ozvi :)

Dero
08. 10. 2007
Dát tip
Fouraix, osobně uvažuju nad funkcí odpadkového koše pro každého uživatele, jak to znáte z Windows nebo vlastní kuchyně. Cokoliv se vyhodí, skončí v něm. Když ho vysypete, díla budou trvale pryč a ani ten nejochotnější admin nebude později schopný takové klenoty obnovit. Tento nápad ale ještě projde diskusí.

Dero
08. 10. 2007
Dát tip
Miwo, bylo by to pracné. Nicméně dobrá připomínka. Kdyby se našlo dost (řekněme pár set) děl, která by takto mohla být obnovena a která tu obnovu opravdu potřebují, potom bych samozřejmě nějaký převodní prográmek vytvořil. Teď však mluvíme pouze o novém Písmáku domů, tom, kterého jsem před třemi (?) lety programoval já, ano? Výstup toho starého totiž vypadal zase ještě trochu jinak. Tak odpověď: pokud by byl patřičný zájem, ani tohle není nemožné. Teď je ale za prioritu stanoveno nalezení vhodné zálohy databáze, z níž by se díla dala obnovit dávkově. Pokud by taková záloha neexistovala, potom by se dalo uvažovat toto řešení/"řešení".

Fouraix
08. 10. 2007
Dát tip
to ale není smazání že.. ty starší dvou let taky na nějakém nosiči budou ale to už bůhví kde. tak aspoň od někdy kdyby už to jelo tak nějak férově..

Miroslawek
08. 10. 2007
Dát tip
Dero: Ne, že bych to chtěl realizovat, ale co když mám všechna díla zálohovaná v původní podobě v html - přes Písmáka domů (alias Dero foun home ;) Je v takovém případě možné texty obnovit - začlenit do "nového" Písmoně? Možná by leckoho taková možnost zajímala.

Dero
08. 10. 2007
Dát tip
Seveřane, děkuji. Už jsem to v minulosti dělal, takže jsem znal magnitudu chyby, jíž se dopouštím. :o) Fouraix: Když nyní založíš dílo a smažeš jej, zůstane v databázi. Svá stará díla (2 roky zpátky) dohledat ale zatím nemůžu. U jiných autorů také ne. Rabbe, Mou, díky. :o)

LaMouette
08. 10. 2007
Dát tip
Derousku.. ja jen.. :-)

Rabb
08. 10. 2007
Dát tip
Dero, mám z toho dobrý pocit.. ..konečně se věci začnou znatelně sunout k lepšímu.. ..díky, že jsi se do toho pustil.

Fouraix
08. 10. 2007
Dát tip
samostatné = samovolné

Fouraix
08. 10. 2007
Dát tip
jediná otázka: opravdu nelze o své vůli dokonale smazat dílko? jejich samostatné obnovování tomu nasvědčovalo a kdysi se to tu už řešilo. ani možnost obnovení smazavším je žadatelům by asi nebyla dostatečná obhajoba takového omezení na autorských právech. (k účelu zneviditelnění by měli mít funkční archív). proto mě zajímá jestli se to ještě děje, nebo už se maže natvrdo. jinak taky hodně štěstí milé dero. jen je škoda že už nebudeš mít čas nám dělat seniora:)

Norsko 1
08. 10. 2007
Dát tip
hodně štěstí, milý dero :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru