Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poušť

04. 11. 2007
6
18
2786
Autor
jazzgirl
V dunách život sníš.
Pouští šumí duše má:
"V prach se obrátíš..."

18 názorů

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Draku, jsem poctěna:-)!

Bluedragon
04. 07. 2008
Dát tip
tak čtu a čtu a asi si tě dám do oblíbených :-)

jazzgirl
07. 06. 2008
Dát tip
Tak to mě nesmírně těší, taková přízeň:-)...

nemohu dnes přečíst všechno, ale vrátím se dočíst i zbylá dílka - stojí to za to :))) děkuji já tobě!

jazzgirl
07. 06. 2008
Dát tip
Jééé, dnes mám šťastný den:-)! Děkuji i tady:-)!

krásná***

jazzgirl
24. 11. 2007
Dát tip
Děkuju... Tolik radsoti v jeden den... Škoda, že mi to chce překazit brácha, už mě vyhazuje z počítače:-). Ale já se vrátím...:-) a přečtu si Tvá dílka!

jazzgirl
21. 11. 2007
Dát tip
Taky kouknu:-). Stihnu všechno:-). Tak děkuji moc za Tvůj čas a já už pádím spát a zítra na Tebe kouknu:-). Dobrou:-).

Cairo
21. 11. 2007
Dát tip
jaj, raději nekoukej, musela bych se stydět.koukni na Lyrae, ta píše líp než já:)))

jazzgirl
21. 11. 2007
Dát tip
Teeeda, děkuju... Mám radost, že se Ti mé básně líbí... Já se právě chystám spát, ale hned, jak bude čas (musím si ho pro bedlivé čtení udělat víc), také kouknu na Tvá dílka:-).

Cairo
21. 11. 2007
Dát tip
běhá mráz po zádech z dokonalosti toho zvuku. je škoda toho dvojsmyslu na začátku, odvede to myšlenky k recesi.ale to vina češtiny, ne tvoje. moc*

jazzgirl
09. 11. 2007
Dát tip
Děkuju... to je milé a jsem moc ráda... že to někdo nebere jen jako homonymní průšvih...:-)

IVO
09. 11. 2007
Dát tip
Miluji poušť. V minulým životech jsem určitě byl velbloudem nebo palmou. Haiku má nejen hlubokou myšlenku, ale i formální náležitosti. *T

jazzgirl
06. 11. 2007
Dát tip
Spíš jsem měla napsat obecněji-homonymie:-)...

jazzgirl
05. 11. 2007
Dát tip
Homofonie je běžná věc... Čekala jsem, že se někdo ozve tímto způsobem... Nechť si to každý vyloží po svém, neboť přirozené je,že... někdo má rád věčné snění, jiný břicha naplnění :-). (Já radši to hladovění...)

papouch
05. 11. 2007
Dát tip
..nesním! Život se nejí, život se žije! .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru