Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ještě

29. 11. 2007
8
37
3980
Autor
ruprecht

chci to ještě jednou...

ještě


další výbuch
v tomtéž kráteru

ohluchlé šaty
dosud naruby
respektují němý povel
k líci zbraň

37 názorů

Marcela.K.
09. 12. 2007
Dát tip
neboj, já ti ho dám :-))) nadržuju ti :-ppp

ruprecht
09. 12. 2007
Dát tip
Ježková - dík za kritiku... občas by tady totiž neškodilo bavit se o kvalitě díla... každý jen dává pozor, aby se autora něčím nedotkl, protože ten by mu příště už nedal tip...

Ježková
08. 12. 2007
Dát tip
Úderná, povedeně vykreslené "tajné" symboly, nápaditá sousloví a možná i kapka filozofování... Jen by mohla být o něco delší - závěr se mi nezdá být dostatečně hoden toho, aby si moh říkat závěr. ;) Podle mě jedna z tvých nejpovedenějších věcí...

Marcela.K.
01. 12. 2007
Dát tip
:-)) To je jen malá ukázka z podsvětí Písmáka :-)) Víc jich nebude, viď rupí :-) i negativní reklama je reklama. Takže se s rupem omlouváme a slibujeme, že ISIDORA ani ROMANA_L u nás už nepotkáte :-)

Lakrov
01. 12. 2007
Dát tip
Hledím, a vidím, že se tu z toho stala za jeden večer zeď nářků :-) Velká písmena jsou pro mě taky příliš hlasitá, ale ta zimní nadávka (Aby ti mráz prdel roztrh) se mi líbila. Dík (teď ani nevím komu :-) ) za tip pro zimní období na českých silnicích.

Janina6
01. 12. 2007
Dát tip
Tak takhle je to s VELIKÝM ISIDOREM... Aspoň už tuším, jakou má ROMAN_L diagnózu. Doufám, že se brzy začne léčit, anebo, pokud už na psychiatrii dochází, že si nechá předepsat něco silnějšího. Vážně mě už unavuje zakopávat u jinak zajímavých básní o jeho "diskusní příspěvky"...

Floridor
30. 11. 2007
Dát tip
Ještě zpřesnění: konec básně bych upravil: nestydatě kopírují vyzývavé gesto: K zemi.... Ale koukám, vy už jste se odpojil, tedy dobrou noc... Omlouvám se zároveň, že jsem si dovolil navrhnout opravu...

Floridor
30. 11. 2007
Dát tip
Omlouvám mse za zdržení, původní text se mi ztratil... Myslím si, že to není úplně zvládnuto. 1) z "ohluchlých šatů" bych udělal "bezvládné šaty" 2)zakončil bych to: vyzývavě respektují gesto: "K zemi" Výbuch v kráteru není totiž způsobován výstřelem z ruční zbraně, to jako důstojník v.z (bývalý), ještě vím...Proto ten váš původní povel není adekvátní...

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
... my budeme hodní, protože to je naše přirozenost, Alfíku :-)))

kvůli mě hodní být nemusíte :o) to je v pohodě...

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Ono to jinak nejde, milý Alfi...ignorovat? Asi máš pravdu :-) tak se nemrač :-) my už budeme s rupem hodní :-)

škoda, že si své osobní spory řešíte takhle...

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Alfi, byl jsi tu jako komentující..tak asi proto, abys viděl, co dokáže tvůj tipovač...Isidor Vomáčka je samozřejmě ROMAN_L. A protože není jiné obrany, proti tomuto individuu, než zveřejnit to, čím otravuje každého, kdo se mu znelíbí, odpusť to mně i ruprechtovi.A máš pravdu...básnička je to hezká :-)

a proč to posíláte mě? taková pěkná básnička a takové hloupé řeči...není to škoda?

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Že tě kousnu :-))) až tě zase "potkám" :-))) Kterou, mu mám poslat tu v plavkách ze Španělska, nebo v šátku z Norska?

ruprecht
30. 11. 2007
Dát tip
a to ještě neviděl moji fotku... nechceš mu ji přeposlat??? :-)))

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Proto mě tak nemá rád... jsem mu napsala, že jsi děsně sexy :-)) a to teda, Rupí fakt seš :-))))

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Já myslela, že miluje mě!!! A on od samýho začátku jel po tobě! :-)))))

ruprecht
30. 11. 2007
Dát tip
ISIDOR VOMÁČKA už jistě hodně přečetl, protože nám tady už vyplul... coby ledoborec ROMAN_L... autor k pohledání... uvítal bych, kdyby mi přestal zasílat své milostné vzkazy... :-))

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
V jeho věku :-))) jistě... to i mozek začíná atrofovat... u někoho to jde šupem :-))) I když mu to "děsně" pálí... maskuje se ISIDOR... ten má asi něco hodně VELIKÉHO...pupík jeden :-)))

ruprecht
30. 11. 2007
Dát tip
ten chlapík má nejspíš nějaký komplex, že tak rád používá velká písmena... že by měl něco MOC MALIČKÉ??? :-))

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Ještě nejsem...a docela mě to štve :-)))

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Od ROMAN_L Pro mylenka Odesláno 30.11.2007 00:41:51 Předmět ROMAN_L ČAU TY "VYMAŠTĚNÝ VEMENO"... áí Od ROMAN_L Pro mylenka Odesláno 30.11.2007 00:54:01 Předmět ROMAN_L TEBE MĚLI VZÍT HNED PO PORODU NA SÁLE NÁSADOU OD KRUMPÁČE, ABYS NÁM TADY NEPSALA SRAČKY TYPU NECH MNE SNÍT... UVĚDOM SI LASKAVĚ, ŽE JSI V PŘECHODU, A ŽE SE VŠICHNI SMĚJEME...

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
Jsem si ho zapla ráda :-)) a přesně tak jsem si to odvodila, jen jsem se to sem styděla napsat...a to nejsem voják ;-))) tudíž o granátu nic nevím :-)))

Marcela.K.
30. 11. 2007
Dát tip
:-))) ti sem něco přidám, chceš? :-))

dobrá... a není zač :o)

ruprecht
30. 11. 2007
Dát tip
děkuji všem... a promiňte mi, že jsem vás nutil zapojit mozek...

ruprecht
30. 11. 2007
Dát tip
Od ROMAN_L Pro ruprecht Odesláno 30.11.2007 00:55:44 Předmět ROMAN_L PÍŠEŠ ZOUFALOSTI - ASI JSI ZOUFALEC, MAGOR A HOVADO...

ruprecht
30. 11. 2007
Dát tip
Od ROMAN_L Pro ruprecht Odesláno 30.11.2007 00:37:50 Předmět ROMAN_L TY SES MĚL JMENOVAT ÚD ÚDOVIČ...

ruprecht
30. 11. 2007
Dát tip
Od ROMAN_L Pro ruprecht Odesláno 30.11.2007 00:29:05 Předmět ROMAN_L TO JE PĚKNĚ VYMAŠTĚNÉ, TOTÁLNĚ KRETÉNSKÉ, PÍŠEŠ JAK LAMPASÁK, NORMÁLNÍ GUMA, PŘÁL BYCH TI OSOBNĚ JEDNU VĚC UPŘÍMNĚ: ABY TI MRÁZ ROZTRHL PRDEL...

Janina6
30. 11. 2007
Dát tip
Šla jsem se poučit k Velikému, ale ouha - publikovaných děl 0. To se to holt kritizuje... K básni - no, nic ve zlým, máš lepší.

Lakrov
30. 11. 2007
Dát tip
Pro ISIDOR VOMÁČKA > a je třeba udělat na serveru pořádek... Od takových, jako jsi ty :-) Doufám, že na tebe všichni brzy zapomenou, ale třeba se mýlím. Možná umíš, teoretiku, napsat i něco jiného, než své 'JÁ', velkými tiskacími na zeď. (Mohls zaškrtnout 'Vážná kritika', bylo by to líp vidět, žlutě.)

Marcela.K.
29. 11. 2007
Dát tip
Proč do toho motáš helikoptéru? :-))) mně teď něco napadlo, jenže to sem nemůžu napsat...ale ta představa se mi zalíbila...a možná jsem to i pochopila...a jestli ne, tak jsem děsnáááá :-))

Lakrov
29. 11. 2007
Dát tip
Jednou z (teoretických 125) přesmyček, vzniklých z názvu 'ještě', je slovo 'těšej'. Tady však není kdo ani na co. Je prostě taková neutěšená. Nebo neuještěná? Asi Ti rozumím (i když tentokrát nechci). Toužils někdy lítat v helikoptéře?

Marcela.K.
29. 11. 2007
Dát tip
já tomu nerozumím :-(

Háber
29. 11. 2007
Dát tip
pekná sTreľba *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru