Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oslavné pivo

03. 12. 2007
2
47
5931



Skateboard je placatý. Sk8ergirl nikoli.
Už to, samo o sobě, by mohlo být důvodem k jásotu. Nebuďme ale přízemní, zvláště když se můžeme vymluvit na to, že zmíněná autorka má ve středu narozeniny.
Zpívat tedy budeme Happy birthday, nikoli Happy bosom, jsme přeci seriózní.

Pějeme jako vždy ve čtvrtek, v podniku STS Chvojkovice-Brod, Sekaninova 56, Pelhřimov. Je to přímo pod Nuselským mostem. Od sedmi.

Dorazí Sk8ergirl? Kdo tentokrát při písni neudrží rytmus? Odpoví servírka s půvabným zadečkem na milostný dopis od Saši Gr.? Bude se vysílat živě? Nedojde pivo?

Chcete znát odpovědi? Přijďte.

47 názorů

fajn, nebude nám to vadit

dobře. vezmu s sebou ten menší svetřík.

Když si vezmeš nějaký menší svetřík, budeme upínat bulvy a bude nám šumák, co kvákáš.

aha. a nebude vám vadit, když vám do toho budu kecat?

Máš recht. Je to k uzoufání. Dřepíme tam vždycky jak hromádky neštěstí a mlčíme si do svých piv. Hrůza.

slyšela jsem, že je s váma nuda. už nějaký čas. asi se na to přijdu podívat. tedy pokud dneska není čtvrtek.

Anatomka
04. 12. 2007
Dát tip
Pucek...:)

Sašo Sašo, jak bych toho mohl nechat, když je to taková švanda? :))

Nejkvalitnější seriál je Shaun the Sheep, to především. P.S. Jaký je rým na slovo "Lucek"?

Anatomka
04. 12. 2007
Dát tip
Ale Pišto, příští čtvrtek se přece slaví Svatá Lucie, navažme na staré, tuším severské, tradice lucek...:)

pozorovatel
03. 12. 2007
Dát tip
onen tajemný účastník mě jen bezděčně pozval bez mandlí budu tam zítra nejspíš dřív pokud bych ovšem šel na floorbal, nebyl bych tam nejspíš vůbec osud nám nepřeje milk rulezz

Dero
03. 12. 2007
Dát tip
:o) u mě prve zvítězil hlad a pak jsem se rozhodl jít naplnit tvoji touhu po kvalitní seriálové tvorbě. nevadí však, zítra kolem osmé tu budu taky, jeden z účastníků této diskuse mě pozval na deset deka mandlí.

pozorovatel
03. 12. 2007
Dát tip
ajajajaj, čekal jsem tam minimálně do sedmi, pak zvítězil hlad.. :( kdy tam budeš zítra? zvu tě na šálek dobrého čaje

Dero
03. 12. 2007
Dát tip
spolupořadateli, ty jsi hlavně teď měl být v kavárně a přebírat ode mě Californication místo bezcílného bloumání po Písmáku. máš štěstí, že tu mají dobrej čaj a wifinu. tu už ne tak dobrou.

pozorovatel
03. 12. 2007
Dát tip
dero, akci v mléčném baru bych s tebou mohl spolupořádat! jen se bojim lynčování

Zbora: já se teda ta vyjmenovaná slova doučým a do té doby budu všude pro jystotu psát tvrdé y, protže tvrdé je lepšý! ano, vaše rady jsem kreatyvně dotvořyla a použyla, takže jsem postoupyla do užšýho výběru, tak uvyďýme. čýmž vám všem samozřejmě děkuju a pokusým se vaše rady aplykovat y v dalšým kole :-)

saša_gr
03. 12. 2007
Dát tip
a živě až další čtvrtek, ne?

saša_gr
03. 12. 2007
Dát tip
héééj pišto už toho nech, s těma dopisama, když jí miluješ tak jí to řekni a nevydávej se za mě. jsem pro některý den, kdy tam neni ta servírka, mám platonickou lásku blbečkové, a servírky mě už strašně dlouho nezajímaj. a čtvrtek je naprt, páč každej slušnej človjek poslouchá rádyjo mlha.

Slyšet blýskat mlýn, plynule plýtvavě polykat vzlykající lysý mlýko... To je hnus.

Zbora
03. 12. 2007
Dát tip
Grafo, máš tam chybu: slyšet, mlýn, blýskat se, polykat, plynout, plýtvat, vzlykat, lysý, mlýko, lýtko, lyže, pelyněk, plyš Apropo, jak dopadnul pohovor. Použila jsi, co jsme Ti radili?

sk8ergirl
03. 12. 2007
Dát tip
Pišto, ač si to teda měl jako záminku, tak si mi hezky zařídil, že mi všichni přejou :))...aspoň chvíli se můžu cítit důležitě ;) díky vám*

vy s temi ctvrtky nedate pokoj -a pri tom je tolik jinych peknych dnu - treba patky :-) sk8: vsechno nej ne nej nej lepsi! (sejdem se v mlicnym baru treba, prilezitostne, a zapijem to bananovmy koktejlem ;-)

Zbora
03. 12. 2007
Dát tip
Tak tento čtvrtek je jasný, koukám. Terezko, všechno nejlepší! No a na příští čtvrtek se těším obzvláště, neboť tomu bude již 58 let, co Izrael přesunul své hlavní město z Tel Avivu do Jeruzaléma, a to je, myslím, už pořádný důvod k oslavě!

Norsko
03. 12. 2007
Dát tip
jo

To se pozná moravák - když chce jít někam ve čtvrtek, vezme si volno na pátek.

papouch
03. 12. 2007
Dát tip
no šak, Pišťů!! že je to ve fštvrtek a nemusím ve fpátek do práce..!! sešňáké zašlajfované.. ;-))

Když vono je to ve štvrtek, papóchu.

Smetiprach
03. 12. 2007
Dát tip
de nada prkénko! :-)

sk8ergirl
03. 12. 2007
Dát tip
gracias, janku :)

papouch
03. 12. 2007
Dát tip
ten Pejřimou by mě lákal .. mám v pátek volno, tak..

Smetiprach
03. 12. 2007
Dát tip
mou: nezlob, to nejde, takhle veřejně... a navíc, tuhle historku nejlíp vypráví pištova manželka, vode mě by to nebylo vono! :-))

Smetiprach
03. 12. 2007
Dát tip
no, dělej jak myslíš... ale vzhledem k tomu, cos tady nasliboval na čtvrtek... je to poněkud nezodpovědné... sk8: apropos, všechno nejlepší... :-)

LaMouette
03. 12. 2007
Dát tip
no me by ale docela jakoze ty detajlicki wo malejch martenskach a Pistovi ve slipech docela zajimaly..:-)) jakze to tedy bylo?.. ;-))

práce, práce, práce... Jdu se zastřelit

Smetiprach
03. 12. 2007
Dát tip
no, kdybych byl mrcha... neproběhlo by to až tak nenápadně... ale jdu ti na ruku, kocour nějak poslední dobou špatně žere... :-)

Vždycky se rozveselím, když se mi podaří nenápadně změnit téma...:)

Smetiprach
03. 12. 2007
Dát tip
Od čtvrtka do pondělí předpokládají rosničky, že bude oblačno až zataženo, na většině území občasný déšť nebo přeháňky, na horách přechodně srážky smíšené nebo sněhové. Noční teploty 4 až -1°C. Denní teploty 2 až 8°C. Mně osobně nedá spát ta tlaková níže nad Biskajským zálivem... pořád po mě tak nějak divně kouká...

Dneska ráno to vypadalo na déšť, ale nakonec se udělalo docela hezky. Jen aby to vydrželo i přes víkend.

Smetiprach
03. 12. 2007
Dát tip
tvé záminky jak zdrhnout z domova jsou čím dál bizarnější... jsem si vzpomněl na jistou historku o malejch martenskách a pištovi ve slipech... :-))

Dero: Průzkumem mezi potenciálními účastníky jsem zjistil, že blbé jsou úplně všechny dny, to je pak těžký... A do mléčného baru, když už, vkročím pouze opásaný plastickou trhavinou.

Není, jistěže není! (ovšem děsím se příštího čtvrtku - narozeniny žádný, a jestli někdo do té doby alespoň neumře, vůbec nevím, co budu dělat....)

sk8ergirl
03. 12. 2007
Dát tip
já ho tak vidím taky, ale aspoň chvíli jsem se chtěla těšit z představy, že to tak není :))

Dero
03. 12. 2007
Dát tip
Přímo vidím Pištu, jak má hlavu v dlaních a úmorně se snaží vymyslet záminku, proč ve čtvrtek svolat Pivo. ;o) Nemůžu, čtvrtky jsou prostě blbý. A navíc pivo nepiju. Nechcete někdy zajít do mléčného baru?

To si piš:)

sk8ergirl
03. 12. 2007
Dát tip
Pišto, nestačím zírat, ty jsi milé :))...ale čtvrtek je no...spíš nemůžu, ale i tak mi zazpíváte, že joo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru