Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stretnutie

10. 12. 2007
11
21
4727
Autor
Háber
Ľudia nie sú zlí len nešťastní vždy sa mi smeješ aký som naivný ak nám život prinesie znova ďalšie stretnutie so sviňou v ľudskom tele

21 názorů

Nickyx
02. 01. 2008
Dát tip
zajimava idea...mozna to je ale pravda..lidem chybi slunce v dusi ;) jeste ze toto leto jeste nekonci!!!...:)

oleandr
13. 12. 2007
Dát tip
...

Print
11. 12. 2007
Dát tip
Moc*

:o) jsem cvok :o) ...a lepší to asi nebude :o)

Marcela.K.
11. 12. 2007
Dát tip
Jsi cvok?! Lidi přece nepředěláš, jako celek! Musíš začít u sebe .. u vaší krásný Míši... u lidí, které máš rád...příklady táhnou, Alfi :-)

aha ho! (to jsem se naučil od Stana :o) ...). Tohle je jasné, ale já myslel to vítězství tak nějak celkově...:o)

Marcela.K.
11. 12. 2007
Dát tip
Když ti někdo ublíží, zachová se jako ta "svině" a ty to dokážeš ustát a nevracet stejně, tehdy v Tobě vítězí Pravda i Láska...a jestli tohle nechápeš, pak nevím, jak ti to líp vysvětlit :-)

? to mi tedy vysvětli...!!!

Marcela.K.
11. 12. 2007
Dát tip
Stano, jsem už dost stará :-) stále stejně naivní, ale tobě tak moc rozumím, že ani nepotřebuju vysvětlivky ;-)

Marcela.K.
11. 12. 2007
Dát tip
Vždy, alfi, když ty se tak nezachováš :-)

Janina6
11. 12. 2007
Dát tip
Taky se s takovými setkávám... ale snažím se je "vytěsnit" z mysli... tys mi je připomněl :-)

jasně....taky to tak mám...kdy že zvítězí ta pravda a láska? :o)

Hesiona
11. 12. 2007
Dát tip
Chvála Bohu, že jsem se s takovými ještě nesetkala. (A nebo si to jen naivně myslím...)

Háber
11. 12. 2007
Dát tip
mylenka - je to o ľuďoch, ktorí Ťa potrebujú len na to, aby Ťa mohli využiť a na Tvojom chrbáte sa dostať kamsi, kde je podľa nich asi skvelo, ale v skutočnosti je to iba bahno, ktoré pripravili sami sebe. V podstate je to o chudákoch, ktorí si myslia, že odkopnutím dobrého človeka sa stávajú oni lepšími:)

reinka
10. 12. 2007
Dát tip
ja jsem taky tak naivní :o))))))))))))))

Marcela.K.
10. 12. 2007
Dát tip
No vím o čem to je...ale co s tím...jsem také nepoučitelná, naivní :-) už vím proč ti rozumím ...pink *

;)

palino8
10. 12. 2007
Dát tip
priehľadné, ale fajn

tak je dobre :)))

Háber
10. 12. 2007
Dát tip
už sa asi nezmením:)

ostaň taký .... naivný ..... prosím .... ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru