Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus č. 31

09. 02. 2008
11
12
1506
Autor
danha
nevím zda je to volba nebo cesta před kterou nemá člověk úniku jediný ze sta snad co směl mě milovat upřímně věrně v hlavě paniku a v srdci bolest nosí proč? marně si říkám: klid a nedivoč to nejsou střepy jejichž hrany měly do tepny říznout lásku jsme si chtěli prověřit zkrátka pevná je či vratká oddělit pravdu od plev od pozlátka a hledat ji to - páni - tuze bolí když nutno do vlastních si hrábnout řad hlad tlumí žízeň nedovolí spát vzpomínky na pár kroků stejným směrem mám strach že osud ten si nevyberem a nezbývá než s vírou milovat kříž cos nám Pánbu vložil na ramena ví vůbec muž jak vnímá bolest žena? marné se ptát kde chybí k poměření zobáčky vah kde víc než popel není po ohni vášně bloudit v osamění? ach prosím ne! měj Pane slitování cos jednou spojil ve svém jménu svatém nechej i růst nám nedovol být katem si navzájem pro hrůzu z poranění kde je ten práh zda změnit či se smířit kde moudrost jež to správně rozliší? znám místo kde nám s láskou napovídáš je uvnitř nás je tiché nejtišší ...

12 názorů

Anetté
14. 02. 2008
Dát tip
*****

Bez kom! *****************************

malykuba01
10. 02. 2008
Dát tip
*

Marcela.K.
09. 02. 2008
Dát tip
Tvar Panbu se mi nelíbí... to raději 2x Pane... jinak nemám co dodat...snad jen...au a hladím...*

Dolfiness
09. 02. 2008
Dát tip
poklona *

avox
09. 02. 2008
Dát tip
tip ano, ale stejně se ještě vrátím */

moorgaan
09. 02. 2008
Dát tip
LÁSKA je solí, ale někdy se chová jako koření a někdy nám to pěkně osladí.-)).../****

danha
09. 02. 2008
Dát tip
a sůl v ráně kurevsky bolí

Ó
09. 02. 2008
Dát tip
...a láska je solí života...

Grainee
09. 02. 2008
Dát tip
je to moc pěkné. nevím,co dál. líbí semi to.

danha
09. 02. 2008
Dát tip
děkuji, děkuji za přízeň ....a, Janinko, jsi milá ... (já):))))

Janina6
09. 02. 2008
Dát tip
"...děkuji, děkuji za trýzeň, jež zdokonalí díla..." (Kryl) Rosteš.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru