Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň - Papouší blues
21. 02. 2008
10
39
4142
Autor
JiKo
Zahlédl jsem text od sabi a prostě to zazpíval :)))
UPDATE: Chroustjazz k tomu ještě dodělal kytary takže je to bohatší, zkuste si stáhnout novou verzi :-)
původní text zde: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=275174
No a tady je ta píseň: http://jiko.webmagazin.cz/papousi_blues.mp3
.
(původní stará verze: http://jiko.webmagazin.cz/papousi_blues_puvodni_verze.mp3)
39 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
21. 02. 2008
..jo, papouch, to ješ jiskra sama:)ú))....muzu potvrditi!!)))...a je honej, ne ze ne...))..sabik...))
Přátelé, díky internetu si mohou spolu zahrát i lidi na druhém konci republiky a tak do původní skladby Chroustjazz nějaké ty kytarky, takže stahujte novou verzi, třeba se vám bude líbit víc :-)
smarja smarja smarja!!!!! ja nemam slov! j..a...fakt... nemam...
no toto...
ja su ale TAK PYSNA! :-)))))))
TTTTTTTTTTTTTTT
jehé, tak tohle se ti zaručeně povedlo :o) člověk by z toho mohl dostat hned takovou šibalskou náladu...tákže t. :)
..ne, na zpivani : a ja si ji pa,matuju, pac jsme casto ppouzivali v eldeence...jsem si ji tzam prozpevoval..)
...mne se libio, uz reagoval jsem na avi JIko pod sabi....ale tva calcium panmtotheniicum....ta byla...)*
Dobré.Kytarový doprovod je adekvátní.Hospodský zpěv neruší.Neroušek je zvědavej,na co to JIKo nahrál,že to má solidní zvuk? Celkově povedené.To je vlastní hudba?