Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věčnost v osamění

22. 03. 2008
0
5
1106
Autor
Lúmenn

"Bože smiluj se a nedej nám lidem dar věčného života. A pokud to uděláš, prosím tě Bože, MĚ VYNECH!"

Pohled upřený do prázdna

Už dávno jsem plakat zapomněla

Z výkřikem bezhlesým zjišťuji

Že i ústa má raději oněměla

 

Jen z tichou vzpomínkou

A srdcem vyrvaným z těla

Chtěla bych vrátit čas

Kéž znovu zkusit bych vše směla

 

Nehlučným šepotem

Rozmlouvám se svými stíny

A už si ani nenamlouvámn

Že dřív tu byl dřív i někdo jiný

 

Sam na širém světě

Proplouvám dalším stoletím

Bez vášně, bez lásky, bez citu

Jsem sama sobě prokletím


5 názorů

Diana
27. 03. 2008
Dát tip
Tak dobře. Mínila jsem tím: Ale no tak! Nepřeháníš trochu? Báseň je TAK exaltovaná, že to nikdo nemůže brát vážně. Někdy méně je více. Viz Honzyk - a nevěř, že se rozplakal, je to liška podšitá...

Honzyk
27. 03. 2008
Dát tip
...ja jsem se po druhe strofe rozplakal, promin.... :)

Lúmenn
27. 03. 2008
Dát tip
No fakt díky za kritiku, ale proč mi akorát napíšeš něco k prologu a báseň jako by tu ani nebyla? Má člověk přestat psát prology aby někdo četl jeho básně? Chjo :D Diana: No tak? Copak?

Diana
23. 03. 2008
Dát tip
Ale no tak!

Honzyk
22. 03. 2008
Dát tip
...hele, jaks ho tak voslovila, von te vyslysi...ale jen esi to neni moc nahlas...a prej pismak nema moc rad...jsem teda slysel z 2.ruky...:)-- ...mne pripomina takove UPENLIVE volani nejake chuvy nebo guvernantky, ktera uci deti v rodine strednich vrstev...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru