Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠALINA Č.3, 5:33

11. 04. 2008
8
60
4587
Autor
Alú

Tak tímto se uvádím do prošláplého brněnského klubu :-). Takové ranní malování ve slovech. Brněnský obrázek, jak z nás řidiči šalin dělají občas akrobaty, jak lidé dokáží o svých problémech mluvit až teatrálně, jak bezdomovci schání na pivo a cigáni zametají (páááni!).

Hukot šalin,
rozespalé snění artistů.
Hov(r)or o tom jak "MĚ MLÁTÍ!"
Lampy slabě svítí v ranním rozbřesku,
chystají se ke spánku.
Umělý stín bezzemka,
co s dlouhým klackem hledá štěstí:
3 koruny v zelené krabici s nápisem SKLO.
Prach v pohybu z cizích ruk, co patří katovi.
Otřelé, ale nové; a co lidé?
Lidé se táhnou.

60 názorů

Alú
05. 09. 2009
Dát tip
Přesto jsi mě neuargomentoval. Pak po mě někdo z Ostravy bude chtít, abych to zmněnila z šaliny na bednu. To přeci nejde. A šaliny vážně v Brně jezdí- zkus se tam někdy podívat ;-)

kapitan
27. 08. 2008
Dát tip
Není co dodat..o

Alú
27. 08. 2008
Dát tip
Vždycky to může být jinak, záleží co z té šaliny vidíš ;-)

kapitan
27. 08. 2008
Dát tip
Dobrý text..mohlo být jinak,ale autor ví..

Alú
30. 05. 2008
Dát tip
Papuchu, s(c)hodou okolností i dnes na tom jsem podobně, užívám si brněnské ohňostroje a po 2h spánku jsem ťapkala prznit lidi do nemocnice. Hurá do postýlky ;-)

papouch
28. 05. 2008
Dát tip
česky je to SHÁNÍ (je sehnat, nebo sechnat?!) to prznění češtiny nacpat CH tam, kde je H je hnusný pražský paskvil :-( tfujj!! stejně jako "naschledanou", "schodneme se" a podobně :-( je mi z toho zle, brrrrrr, pfuj pfuj :-P Jééj, po pařbě do práce - to musel být den, co? To znám, taky se mi to párkrát stalo :-))

Alú
28. 05. 2008
Dát tip
Schání a jak jinak česky? mně se tam jiné nelíbí;-). Jinak to vlastně bylo po pařbě do takové práce školy, ze všeho pravdy kousek. Po dlouhé noci do nemocnice.

papouch
28. 05. 2008
Dát tip
schání??? šmarjááá... při tomhle se mi zježí všechno péří :-( Když už mluvíš jako pražáci (FUJ!!) tak si tak mluv, ale proboha tak NEPIŠ no a tou šalinou jsi jela v tuto nechutnou denní dobu do práce/školy, nebo domů z nějaké pařby? .-)

Kokrouč
08. 05. 2008
Dát tip
já asi většinou rači výmysly než pozorovačky.. i když přijde na to. totoť takový neurovnaný, i ten font a jeho velikost mno..:)

Alú
07. 05. 2008
Dát tip
Onja... Vážně mě to napadlo v takové ranní šalině, koukala jsem se jak se lide po ránu vysloveně "táhnou" a ono Otřelé ale nové... no ono každé ráno ač je nové je v podstatě stejné jako to předešlé. Zase slunko "hups" na oblohu a ty někam vyrážíš... Proto otřelé a nové? den začíná. Začátky jsou znakem novoty ne?

onja
01. 05. 2008
Dát tip
Pěkné, jenom ten konec jsem moc nepobral. Ale dobrý...

Alú
22. 04. 2008
Dát tip
kvetu

Bíša
21. 04. 2008
Dát tip
avi.

Bíša
21. 04. 2008
Dát tip
Žánrový ranní obrázek, který je vypovídající... Do klubu se hodí na stranu úvodní!

Alú
21. 04. 2008
Dát tip
aspoň něco :-) nemusí pršet, stačí když kape- tak se to říká ne? dík

palino8
21. 04. 2008
Dát tip
lepšie si zvládla prológ... škoda...

Alú
19. 04. 2008
Dát tip
O to lépe:-)

martinez
18. 04. 2008
Dát tip
stratila neztratila... su baba martinez :o)

Alú
18. 04. 2008
Dát tip
* Snad jsi se neztratil?

Alú
18. 04. 2008
Dát tip
Snad jsi se nestratil?

martinez
18. 04. 2008
Dát tip
ale já netuším!!!

Alú
18. 04. 2008
Dát tip
já to tušila ;-)

martinez
16. 04. 2008
Dát tip
krzevá témata a česky? no včil teda nevím co říct... měla bych to napsat jiným jazykem?

Alú
16. 04. 2008
Dát tip
Krzevá témata a česky?

Alú
16. 04. 2008
Dát tip
Usmátý autor- děkuju, taky názor:-)

martinez
16. 04. 2008
Dát tip
já to přidám s dovolením do klubu, krzevá téma... a ty klidně nakoukni, Alú, kdo a co ti tam bude dělat společnost... :o)

dosť chabý opis... neviem, nič ma tam nenadchlo, len som to prešla a to bolo tak všetko... :/ klubové avi

Alú
15. 04. 2008
Dát tip
To je báječné:-D a koukám že tady na Písmáku jsi také stále k dipozici, tak rychlé odpovědi :-). Přeji krásny den.

Water Lily
15. 04. 2008
Dát tip
No můžu nebo taky až tři děti do 15 let:-D...takže když bude potřebovat někdo svézt, jsem k dispozici:-)

Alú
15. 04. 2008
Dát tip
To máš za preventivní prohlídku ;-). Jj teď na ně bacha, je jich strašně moc, příjímali nové či co, bo nejen že se hemží ale kontrolůjí naprosto neznámí revizoři. Teď mě nedávno brala taková starší dáma- jem koukala teda. Júúú roční šolinkarta, páni, to s sebou můžeš o víkendech vozit jednu osobu zdarma, no ty se máš!

Water Lily
14. 04. 2008
Dát tip
No o revizorech mi ani nemluvte, teď mě chytl na čáře a to mám roční šalinkartu...musela jsem platit 30kč pokuty...:-D

Alú
14. 04. 2008
Dát tip
Od Revizora to vážně potěší a tak jen, Water Lily bacha na něj. Mají v kapse širgli a oderou tě na kost ;-)

Water Lily
13. 04. 2008
Dát tip
Jééé ta je:-), už se zase teším jak pojedu z nějaké akce ráno Brnem...

Water Lily
13. 04. 2008
Dát tip
Jééé ta je:-), už se zase teším jak pojedu z nějaké akce ráno Brnem...

Water Lily
13. 04. 2008
Dát tip
Jééé ta je:-), už se zase teším jak pojedu z nějaké akce ráno Brnem...

Water Lily
13. 04. 2008
Dát tip
Jééé ta je:-), už se zase teším jak pojedu z nějaké akce ráno Brnem...

Alú
12. 04. 2008
Dát tip
No jo, někdo musí být chytrej a spojovat poly:-). Bum prásk!

A Jan Tleskač?

Hm...v probouzejícím se Brně to asi vypadá opravdu takhle:-)

Alú
12. 04. 2008
Dát tip
Ooo Pišta je vřdycky nad věcí. Máš rád balonky?

Ovšem nic si z toho nedělá.

Alú
12. 04. 2008
Dát tip
Pišta nepochopil.

Alú
12. 04. 2008
Dát tip
Pišta nepochopil.

Ale houby. Do Emirátů.

Alú
11. 04. 2008
Dát tip
Pišto, no vážně! Pojedeme spolu na Kanáry!

Ohledně Brna jsou tu jiní, co dovedou... Tenhle kousek se opravdu nepovedl, je mi líto.

Tebe hodně štve, že jsou na světě i lidé s jiným názorem, co?

Co na tom? Snaha zachytit poetiku všedního života, byť skrytého zrakům většiny. Všechno klaplo. Až na tu poetiku. Potvora, nedostavila se.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru