Přijdu na Skleněnku, tak na dvě hodinky. Snad mě nevyhodíte.
martinez a mohla bych tam za Vámi přijít i já? Jsem totiž právě v Brně u kámošky, takže bych se mohla stavit. Můžeš mi to ještě dnes sdělit? Děkuji.
sedmdesátky? prima - tím spíš nevracíme :o)
já myslela že jedeš pak s domčou na růžovej pinknic...
he - no paráda! - ale mam jenom sendesátky ---
počki počki - my pujdem někam na stěnu? já mam totiž docela strach z výšek ---
šak uvidite - já taky uvidim - no doufam
já od tebe ty stravenky přijmu, za vstupný, ale u báru a v báru si to domluv jak umíš :o)
jo, ale na stravenky nevracíme - a eliška tě děsně orazítkuje :oD
mám ti teda připsat pomaláč nebo budeš horolezit s domin.gem? - ať máme přehled esi se do pomaláča vlezem - tanečník už to včera rezervnul ;o)
30-40? a berete stravenky? a berou se stravenky na skleněnce? a v pomalém baru? a je v brně vubec hospoda kde je berou?
Paulova Veroniko, a so pomaláč? pudeš aj tam? :o)
no sláva, du tě připsat teda :o)
aby z toho nakonec nebylo moje nejtipovanější dílo, opatrně, chlapci :o)
ruším teda
? ?
jo a - martinez - TIP za tuhle akci .. ;-)
takže chlapi ( bd + t ) - prostě se půjde do
baru - hej ? já jen, aby měla martinez jasno a vychcípaly ty otazník .. ;-)
P.S. na skleněnku přispěji i tak :-)
Ok, tak jsem to našel... já nevím, jak budu stíhat to čtení (páč budu mít family guests), ale příjdu (přinejhorším dorazím aspoň do Pomaláče) :-o)
milly> když si vezmeš se štrůdlem dvě kylča na žlutou ponorku, rád Ti budu dělat doprovod .. :-)
ano,prosím pěkně..pomaláč!
provedeno :o)
těším se a dobrou, včil mizím
odpadlíku... hele, dohodnem se, jo? budeš záloha dyby došly zlatý hřeby... ano? prosím... ;o)
Asik se teda stavim... .-))
Kdyby mě někdo chtěl vzít za štrůdl směr Praha- Brno, nechť se přihlásí. :o)
Avi vám!
jupííí, Maaasku - není nad to jít ostatním příkladem (do pomalýho ses zatím nahlásil zodpovědně první, ale neboj, bude nás víc :o)
Zdravím písmáci... tak já se tedy taky hlásím...jak na sklo tak do pomalého baru :)
o to nejde, já jsem to takto vnímala, kdybych si bývala byla jistá, že budu moci přijet, tak bych se rozhodně doptala na podrobností!!!
uvidíme...
dobrá - a příště se nedej odbýt jen nápisem ;o)
lákavé, moc - neslibuji si to, ale podržím v mysli
pardon - du to napravit teda :o)
daddy bys teda taky nemusela opomíjet...:)
nerada se zapisuju, ale asi budeš muset...:)
hej
jasan dadi - mám tě teda zapsat? aj jako čtenářku? :o)
že bych si tam taky zakoktala?
je ještě místo ve frontě?
nemám na to sil nějak, já jen rozešlu avi maximálně - dyby se ti chtělo něco vyrobit, klidně... já bych eště tak zvládla skopírovat tohle a vložit znovu :o)
Anička by se taky opovážila dostavit...
Dorazím. Už se na to moc těším. A jenom kdybych mohla já doporučit, tak každou poslední neděli v měsíci je na Skleněnce Triptich. Tři režiséři z JAMU (většinou) tam předvádějí své texty. Teda oni přímo ne. Seženou si lidi a ti to hrají (také většinou z JAMU). Tak pokud bys chtěla, určitě se příjdi mrknout.
no prima - tak přijdeš, inkognito, s ňákou škraboškou a hlasovým modulátorem? :o)
mám hrdinku zaprezentovat?
dobrá domi, škrtnu ti čtení teda :o)
Syd - a koho eště? aby z toho nebyl nakonec hromadný zájezd... :oD
a já nečtu, já jenom kytara!
no sláva, takže od tří tu, v sedm na stránskou, kde se bude pít, píšu si na bandzone do koncertů a halelujá
něco jsem o tom zaslechla, připíšu teda tebe a syda, ať se nám to plní :o)
Prý se dostavím společně s Mišou a Sydem, kteří mě při cestě ze Slovenska do Brna vyzvednou v Hradci:))
marťas, napiš (pro pomalé) do pošty kdy, co a jak - ať v tom nemám binec...
děkuju za avízo :-) pokusím se stavit, pokud stihnu v pátek pracovní vyřešit rychle
asi podľa nálady, ale skôr hej, napíš že hej...teda do lomenej zátvorky za meno napíš hej:)
Potvrzuji. Pomalu se otočím. Někoho vám přivedu ukázat. :o)
24. taky přijdu... poslouchat :)
na muzejní noc si klidně možeš jít :o)
a chceš aj číst?
9.5. budem na ceste do bratislavy
ale 24.5. možem...taže ma možeš pripisať
hej ale v noci je akurát muzejní noc vtedy
Já d Obrna pojedu až někdy v červenci čisrp nu. Dnes jsem se odtam´taď vrátil. Díky za avi.
hlavně ne na mojí stránku - mám tam teď nějakej pěknej obrázek .. ;-)
a .. je to všechno povídání k akci - shánění návštěvníků a tak .. :-)
přišili mi obráceně pusu - mělo tam být :o) a ne :o(
honzíku, já nepotřebuju mít přehled o vašich šugrech a slovinských masérech či čo... :o(
leda by zbyl aj na mne - masér, ne šugr!!! :oD
tak si udělej dílo o tom jak nechceš být obtěžován :o)
a nebo vlez jtýmu... na stránku :o)
jo - už jsme se v tom ve zprávách zamotali - tady je to aspoň zpětně dohledatelný .. ;-)
ne-e já nechcu aby mě ve zprávách obtěžoval ! ! !
kucííí, no tak - todle už si přece zprávujte, kdo sem má furt běhat... :o)
hmm - jasně, aj s tvojou kamoškou;)
já myslel toho z toho baru, jak jsi říkal, že jsi nějakýho potkal .. ;-))
žádnej strach .. :-)
a mohla by přijet šugr - co ? ;-)
já žádnýho týpka ze slovinska neznám vole;)
- s mě s nim neseznámil...
tak jenom aby!;)
;-)
to abych pozval nějakýho platiče .. ;-)
napiš tomu svýmu masérovi .. :-) btw - žádnej strach - jsou to holčiny zaopatřený - určo se postaraj .. ;-)
tak dobrý - na konci večera ti dam lístek k zaplacení a kamarádky ať spijou u kamarádek;)
to je fakt - ten kemping je lákavá věc. můžou spát navzájem u kamarádek - je to sobota a tak vůbec. neboj - nějako Tě namotivuju .. ;-)
jt - to je hovno motivace - napiš jim omluvenku a můžem pak ve stanu probírat kulturní rozpory kapitalismu;)
globálně odpovídám všem posledním - hurááá, prima, těším se :o)
romale> pozvu Ti pár mladejch faninek, co musej bejt stejně do osmi/desíti doma .. ;-)
a ne moc, aby ses nestyděl .. ;-) těšim se *
jožo, dyk na tebe se těším - se mi líbilo jak čteš... pak si klidně vyvřískávej :o)
a dopisuju, hnedle :o)
jo, v pátek teď nemožu...
tyyjo - aha - tak to su mimo - jak né - ale - akorát jsem myslel tak od šesti od sedmi - jako nevadí mi to, enem kvuli tej domluvě - protože třebas ten desert otevírá až od pěti, tož by to chtělo něco onačího asi - - -
ale esi tam bude šest sedum lidí řešit to nemusime;)
šak už to ňák skloubíme - hlavně musíš asi číst mezi prvníma, ne? ;o)
pohoda. nevím teda, kdo by mohl nechtít nocovat u romaleho na zahradě, ale - dobrá tedy. může to být aj odpolední párty. navíc bude snazší sehnat prostor, když bysme od tama slíbili vypadnout třeba do sedmi, osmi ..
nějak to namysli jako že svojí akci, radši, ať víš, co děláš. nemá smysle se nějak ohlížet + lee psala, že to klíďo přeloží a tak .. ale - dero & papouch a tak by stejně na Tvojí párty nešli, takže tak. vím, že si teď asi protiřečím vlivem informací, který na mě jdou z různejch míst. jen házim, co mě napadá v tu chvíli. je to Tvoje párty, tak dělej, jak uznáš za vhodný .. :-)
no to noční se nesmí opírat o moju účast, noční klidně buďte - já budu od určitý hodiny zas zodpovědná matka :o)
já dala sraz dřív páč někeří mimobrňáci nechtějí nocovat a nestálo by jim to za to přijet večer na hodinku dvě - a včil dyž se šikl ten piknic, myslím že se to ňák skloubí teda... :o)
michael>
a moc rád jsem Tě potkal v hořovicích .. :-)
btw - já myslel, že to bude jako že večerní/noční párty ? ;-)
sem připsala lidi s kerýma sme o srazu/srazech mluvili a myslím že přijdou - dyby něco, klidně protestujte - ti co to v plánu nemají nebo ti co sem na ně zapomněla :o)
bezva, sestři, eviduju a budu se těšit :o)
no ale nebudeš vyjímečnej dyž bude blbečků s maskou víc... měl bys to eště uvážit a v rámci zachování originality prohodit pořadí - a pak taky, čistý moře je součástí čistýho životního prostředí :o)
pro případ že by to nebylo poznat hlásím že su usínající a du spát - brou :o)
tak já bych si pro jednou teda masku naopak sundala :o)
chceš říct že nebudeš mít šnorchl, potápěčský brýle a ploutve?!
...rad verim...vy, vy slepci samoty))))))))))
to už totiž budu vědět vyhlášené výsledky z literární soutěže univerzity palackého 13.5...
tak se budem těšit na toho 24. zdeni... :o)
tip a všechno co chceš na 24.5.(mořskokoňský modroučký překvápko slibovaný, snad ho zasejc nezapomenu v Olmiku;)
9.5. bohužel ee
vem našeptávače sebou - my budem dělat že ho nevidíme :o)
..neumim cisti, jen pisi, co mi naseptava bracha!!!
Honzyku, kdy toto skončí fakt netuším - já tam eště dokonce do konce nikdy nebyla... a omluvenku ti klidně podepíšu vlastní krví...
nechceš nám přijet něco přečíst? :o)
Dero, bude nám ctí a národním svátkem :o)
M.A. - chápu a na autobusu netrvám :o)
O, Boze, ky toto skonci..? To je povinne zas ? Nempohu se tak casto uvolnéovati z tezke to prace|!!!!...dostanu omluvenku..? Ale vazne...
Devátého se možná v Pomalém baru (pomalu) otočím.
ty seš mi ale cestovatel... ze slovenska do brna přes hradec - nechceš vzít autobus a udělat seznam? ;o)
jak je psáno - vše bude upřesněno během příštího týdne, dadí... :o)
to čtení má být kde? v tom pomalým?