Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Magnetismus tmy

04. 07. 2008
12
44
2816
Autor
jazzgirl

Pro Tebe.



Příznačná moc tmy

stát se černým magnetem -

tajných milenců.


***

Tma s tajným snem si pohrává

však tuto skladbu nedohrají

ticho rozhostí se v kraji -

svítá lásko pro nás dva.


***

Začalo svítat.

Tím zas něco začíná -

pro jiné končí.


***




--------------------------------------------------------------------------

(K atmosféře...)








-


44 názorů

jazzgirl
27. 02. 2009
Dát tip
Děkuju Ti:-).

Impresse
27. 02. 2009
Dát tip
Toto je pěkný...*

jazzgirl
31. 08. 2008
Dát tip
Děkuji moc... Já teď nějak nestíhám psát a tak...:-(

Anetté
30. 08. 2008
Dát tip
Skvělý, každá zvlášť.))*

jazzgirl
06. 07. 2008
Dát tip
Oldí, dobrá zpráva je, že u nás to vůbec nevadí, do Skotska daleko:-)...

Oldjerry
06. 07. 2008
Dát tip
Mně mini nesluší, mám moc silné nhy...

jazzgirl
06. 07. 2008
Dát tip
Trautenberg: Jojo, holt Maruška Kubátojc mu asi nechodila na jahody:-) a radši seděla doma a psala na něj chvalozpěvy:-)... Oldjerry: Oldí, díky:-) Tedy chtělo by to postřižiny:-)? Minimálně z té jedné dlouhé sukně nastříhat tři mini:-)?

Oldjerry
05. 07. 2008
Dát tip
Džezíku - pěkné navzdory tomu, že já již toto mám za historický román

No, nevím nevím. von si na tyhlencty literátyx moc nepotrpí. Jen madam Kubátovou žral, a to jen proto, že ho chválila, kudy psala.

jazzgirl
05. 07. 2008
Dát tip
Trautenberg: Sojku práskačku na Tebe:-)) Ne, dělám legraci:-) Sláva Vašemu hospodářství, pane, hluboká poklona má, ač děkovati nemám příliš za co:-). Však mě se ujme pan Krakonoš, když jeho velectěná milost neráčí býti spokojena:-))

Já se potmě bojím Krakonoše. Nic pro mě. A navíc klišátek je tam víc než alkoholu v jalovcovým likéru, co pálí hajnej...

jazzgirl
05. 07. 2008
Dát tip
Jarmila_Moosová: Moc děkuji za opětovnou návštěvu:-)! Metzli: Ano, to je pravda, ale ono je to tak hrozně moc tajné, že to vyjádřím dvakrát, aby to třeba neuniklo:-))... Ne, dělám si legraci, pořád přemýšlím, co tam dát místo toho:-)... Děkuji za pozorné čtení:-)!

Metztli
04. 07. 2008
Dát tip
Pěkné :) jen trošku mě zarazilo dvakrát "tajné" po sobě v prvním a druhém odstavci.. Ale jinak krásně vyjádřená atmosfera

vzbuzuje známé obrazy...***

Ajovlastně. Já na to furt zapomínám.

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
ruprecht: Tak... ten tip už asi zpátky nepůjde, že:-)? Pišta_Hufnágl: Nene, Tys mě přece okouzlit nechtěl:-)...

Pro mě?

ruprecht
04. 07. 2008
Dát tip
pro mě? tak to bude tip *... :-))

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Tak to jsem moc ráda:-)! Děkuji:-)!

Rabb
04. 07. 2008
Dát tip
mi se to líbí..

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
pathagonia: Máš pravdu:-) (viz výše), dík za zastavení:-)! Gail.: Moc děkuji, snažila jsem se, aby dýchala:-)...

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
chlap zuzanka: Chlape, dík i Tobě:-) Také mám tu první nejradši, ona je nejnovější (od druhé ji dělí noc a od třetí rok...)

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Hvězdi, poslechla:-) Ale věř, nevěř, bylo to pro mě rozšíření obzorů, já "Básníky" nikdy neviděla!!!:-) Myslíš, že je to možné:-)? Je, věř mi, čestné KozoNoží:-)

nj :-)) moc dobře znám :-)) a jak se líbí song? poznalas?

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Tož to jsem ráda, že aspoň o něco, hvězdi...:-) Ale znáš nás Kozorohy, perfekcionisty... My budeme vždycky brečet, když to nebude stoprocentní:-)).

jo, je to o něco lepší ;) a není zač :-) mám tu písničku moc ráda :-)

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
IVO, děkuji moc... Třetí je opravdu už jen jako doklad vývoje, ale jelikož patřila stejnému člověku, necháme mu všechny... Ještě nečetl žádnou...

IVO
04. 07. 2008
Dát tip
Také by mi stačily první dvě.*T

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Dík, hvězdí:-)... A upravila jsem... decentně:-)

http://corradoparba.webovastranka.cz/file/468/1115?last_page=go tady si stáhni písničku, třeba se ti to vybaví :-)

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
sestricka.slunicko1: Moje romantická dušičko...:-) Kouzelnice:-)... Děkuji:-)...

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
A kdo to napsal? Omlouvám se za neznalost, ale opravdu to nevím:-) A tohle není můj případ, fakt ne:-)... btw. s tou poslední máš pravdu, ona je mnohem starší (cca. o rok)... Tak je aspoň poznat nějaký vývoj:-)... Ale už ji tam nechám, možná trochu upravím:-)... Díky:-)!

ale zase se setmí přeci...,déšť bude cinkat na parapety a opět láska bude vonět :o)

a připomíná mi to: "Polož mi ruku do klína a zavři oči někdy tak všechno začíná a někdy končí..."

v první a druhé by mi to nevadilo... ale ta poslední se mi tam prostě nehodí, přijde mi to ucelené, i když by to končilo jen tou druhou... a v té třetí je i trochu kakofonie :-) "zas začíná" - špatně se to vyslovuje... jen můj skromný názor :-)

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Ahoj, sluni:-) Děkuji moc... Ano, to byla asi jediná chvíle, kdy jsem ze vstávajícího sluníčka byla trochu zklamaná:-)...

zamilovaná*

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Jo, máš pravdu:-)... To je fakt... A v první a druhé se zas opakuje "tajně"... Jsem si toho vědoma... Ale chci, aby to tematicky bylo uzavřené... Co už...:-)

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Děkuju moc, hvězdi, za pohlazení na duši:-)...

tu poslední bych už tam nedávala... zbytečně se tam opakuje "pro nás dva"... řekla bych ;)

takové zasněné, krásné, tip* prostřední se mi líbí nejvíc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru