Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milý pane Mayi, i ta Nšoči má ji

27. 07. 2008
12
27
2709
Autor
MKbaby

Hajám doma s přeraženou nohou a nemůžu ven. Z knihovny na mne vystrkuje hřbet kniha o rudém gentlemanu a mne napadla převelice intelektuální báseň pojednávající o těžkém životě Indiánů na chamtivými a bezcitnými bělochy ovládaném americkém kontinentě. Báseň nastiňuje možné řešení vztahu utlačovaného původního obyvatelstva k bílým usurpátorům, a sice nutnost zvrácení nevýhodného poměru počtu Indiánů k počtu bledých tváří, neboť při početní převaze rudokožců dostanou bílí na prdel a dají pokoj. Velmi stručně řečeno - každý Indián do toho tedy musí bušit ostošest, aby se vlivem populační explose síly vyrovnaly. Báseň nese stručný název Milý pane Mayi, i ta Nšoči má ji. Nyní již nechme hovořit vzletné verše autora, světoznámého básníka, který se díky jeho vrozené skromnosti skrývá pod pseudonymem MKbaby...

Ježkovy voči!
I ty, Nšoči?

27 názorů

MKbaby
20. 07. 2016
Dát tip

Já taky... proto ho provozuju :-)


agáta5
20. 07. 2016
Dát tip

já tenhle humor miluju...


MKbaby
20. 07. 2016
Dát tip

Muhehehe - toť jedna z největších pochval pro blbůstkáře :-)


MKbaby
20. 07. 2016
Dát tip

;-)


agáta5
20. 07. 2016
Dát tip

muhehehe


Marcela.K.
20. 07. 2016
Dát tip

:-)))


MKbaby
03. 05. 2016
Dát tip
Díky :-)

Horác
03. 05. 2016
Dát tip

MKbaby ... no nezbývá mi než blahořečit tehdejší kostalaci hvězd kolem tebe...:-)))


8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
Bozinku a to milujem mayovky, bolo mi toto treba?:)))))

LaMouette
12. 05. 2009
Dát tip
depak.. todlencto tip zaslouzi.. enem za ten nazef.. :-)*

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
Uch ...

MKbaby
05. 01. 2009
Dát tip
Občas spíš Velkého Pucha :)

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
To jsi vzýval Velkého Vzducha, ne? :-)))

MKbaby
05. 01. 2009
Dát tip
Já jsem Velkého ducha vzýval včera. Dojídal jsem novoroční čočku :)

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
Jasnačka. V minulé inkarnaci jsem vlála na mustangu a pelášila po prériích, lovila bizony a vzývala Velkého Ducha. Krásná to doba.. :-)

MKbaby
05. 01. 2009
Dát tip
Přesně tak to bylo, konečně mne někdo pochopil. Že by pamětnice? :)

čučenka
05. 01. 2009
Dát tip
A tady právě vidíme tu nesoudržnost rudokožců, neb Nšo-či, namísto aby podporovala populační explozi vlastního národa, zamilovala do naprosto bělošského Old Shatterhanda, takže kdyby ji nakonec nezastřelili, byla by jako náčelníkova sestra opravdu špatným příkladem vlastnímu lidu. Míšení se s bílýma pr.. eee s bledými tvářemi bylo počátkem konce hrdých Apačů. Zbytek vykonala ohnivá voda.. :-)

Páni! Sem se budu chodit učit cizelovat mateřštinu :))))) - za prolog***

to je něco na způsob slavného Caesarova "I ty, Brute?"

Marcela.K.
28. 07. 2008
Dát tip
Asi to má být vtipný, když se směje i papouch...ale nějak mi to připadá uhozený. Juj...ona to je blbůstka! Tak promiň, že jsem zdržovala...čau.

MKbaby
28. 07. 2008
Dát tip
Hm, tak to máme stejně. Hlavně si to neber, děl jiných autorů, která nejsem schopen pochopit, je Písmák plný :)

Marcela.K.
28. 07. 2008
Dát tip
Buď budu v práci, nebo po práci, nebo mrtvá...fakt nevím :-(

MKbaby
28. 07. 2008
Dát tip
mylenka: Já ti to vysvětlím osobně a názorně, co děláš od zítřka za půl roku v osm večer? :)

Marcela.K.
28. 07. 2008
Dát tip
jsem to nepochopila...asi :-( můžeš mi to blíže vysvětlit?

j. nick
28. 07. 2008
Dát tip
muahaha:)

papouch
27. 07. 2008
Dát tip
pchecht :-))))

Kastel
27. 07. 2008
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru