Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFatal Error
16. 07. 2001
28
2
6715
Autor
Ženatej
V závodce, ve frontě
na kus smažené ryby
dostal jsem místo řízku
jen hlášení chyby.
Z okénka kuchařka
vyhlíží provinile:
Už jsou jen brambory...
Promiňte...
End Of Filé.
;-)
2 názory
Sííííímtě, zkus příště vydolovat rybytwí na papír z počítače a v závodce postůj na předem přeptanou nechybějící vegáčskou přílohu, tak nemůžeš bejt z žádný strany hlášením na řízek zákeřně od brambor napadenej. :)
(paní kuchařko, buďte ta hodná.. suprTip na másle šoup semkááá, jó?) *** že došly?!? snad přece!!!! :((( není možná! doprč. tak opanujeme na úsměv č. dvě "bude lépěji a nasucho polk.. líp!!!" :-)))
Ženatej : fuuuj z Gluma bys chtěl dělat řízek ???? Ten by byl ale nechutnej !!!
Jinak má ochechu¨lka pravdu, zelený chaluhy by vám měli vařit v závodce, to by se pak vymýšlely věci ...ach jo !!!
**************************
Monty_Python
16. 07. 2001
Super nápad - ?:-P Super zpracování ! Jednouché, ale čertovsky zábavné - TIP za humor
pročpak se kuchařinka
provinile kouká?
ráno se za šera
z podpeřinky se souká
a ještě před prací
celičká nevyspalá
rybičkám v k obědu
v rybníčku volnost dala
Ten dívčí kuchtíček
pro kristovy rány
dělá tam z lidiček
vegetariány
aneb - dobře ti tak ženatej...rybyčky se nepapaj;o)
ale jinak... jako vždy... ty prostě nesklameš:o)))
to jedno "se" tam je ochochoch na víc ale vnímavý čtenář pochopí že se mi smekla blániška ...ochochoch
jakto, že se rybišky nepapají? :)) co by na to řekl ubohý Glum...? :)))))
no ochechulko máš tam taky navíc "v" a vůbec ten rytmus ti moc nesedí ale jinak...je poznat že si naše zvížátko ...a vím že kdyby nebohý Glumíček nespadl i s dáleškem do toho jícnu nebo co to bylo - ochechulky by ho jistě přemluvily aby se stal také vegetariánem:o)))
Rybičky se nepapaj, jen když je na dosah řízek z něčeho masitějšího! ;-)
No, ochechulko, ono i to "nezklameš"... ;-) ,
ale to vůbec neva, každej ví, že ochechulkám se špatně ťuká s těma bláničkama na pacičkách a že v ochechulí škole se probírají daleko důležitější věci než nějaké "z". Záleží na jiných věcech - je moc dobře, že nám o nich občas napíšeš! :-))).
Ženatej :-)))) - jako obvykle...*
Monty_Python
16. 07. 2001
Verita: Nevím, co je to za zvíře, ale pokud to žere ryby, dá se z toho určitě udělat i řízek. :-)
End of bezhumorie!
xixi, dokážeš pobaviť nielen s rodinne zameranými básňami...
T.
(mne sa to tiež v závodnej kantíne často stáva!)
Se ta počítačová tématika rozmohla, nechápu kde berete inspiraci:-)) .. no tahle je asi z těch lepších a to říkám i přes mou avezi vůči těmto počinům ... bohužel však jinedokážu překonat natolik a k tomu ještě předsevzetí, že blbůstky nehodnotím .. hm takže vlastně nic:-))) .. jen se mi to lehce líbilo:-))))