Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Houslisto můj nestálý

01. 08. 2008
3
17
1845

Nemůžu jen tak zapomenout.

Chovat se jako bys nikdy nebyl,

jako bys nikdy nebyl mojí součástí.

 

Jak mohla bych si nevzpomenout,

jak po tváři něžně jsi mě hladil.

Jak rádi jsme propadali neřesti.

 

Není to tak dlouho,

co proplétal jsi prsty mezi mými vlasy.

A do ucha mi šeptal něžná slova.

 

Oba dva rozechvělí touhou.

Zažívali jsme spolu tolik krásy.

Jak moc chtěla bych to cítit znova.

 

„Nemůžu na Tebe zapomenout,

Houslisto můj nestálý.“

 


17 názorů

Miroslawek
03. 08. 2008
Dát tip
Souhlasím, že jsi nepodala, ovšem podle mne nikoliv jen kruhem, ale vůbec. Vraťme se tedy od pojmu "esteticky" ke kořenům debaty: mohla bys mi zkusit přeložit větu - "houslisto muj nestaly" zni hrozne esteticky-ciste - do tvaru, který by byl pro mne srozumitelný? Tuším, že to pro tebe nebude lehké, ale prosím. Docela mne to zajímá.

eulálie
03. 08. 2008
Dát tip
nepodala jsem žádnou definici kruhem obávám se, že kdybych ti podala sebelepší vysvětlení /a to klidně v dokonalé gramatice/, najdeš si něco jinýho do čeho bys mířil

Miroslawek
03. 08. 2008
Dát tip
eulálie: Mohl bych se ptát, proč nedokážeš dát dohromady alespoň jednu kloudnou holou větu, ale to by ode mne bylo nepěkné a mimo rámec debaty nad textem. Navíc ony odpovědi jsou tak půvabné, že jsem z nich úplně rozkvetl. Inu ano, dřevo je dřevíčko dřevěné ze dřeva...

eulálie
03. 08. 2008
Dát tip
avi

eulálie
03. 08. 2008
Dát tip
"esteticky-čistě" neznamená, že bych přiřazovala ke slově estetický slovo čistě to že na mě něco působí esteticky dobře, tu například spojení slov, je právě vědou estetiky co na tebe jak působí a proč, jaké pocity v tobě něco vzbouzí -- tudíž například spojení "houslisto můj nestálý" na mne působí čístě bože, ještě na něco se chceš zeptat ?

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
eulálie: vcelku neesteticky blábolíš ;o) Víš vůbec co ono slovo znamená?

Cairo
02. 08. 2008
Dát tip
na mě působí "houslisto můj nestálý" šíleně vtipně. jinak v pohodě zpověď, ale na tip to není.

eulálie
02. 08. 2008
Dát tip
"houslisto muj nestaly" zni hrozne esteticky-ciste ale to je tak pro me vsechno.. skripe to skriiiipe to a nic noveho pod nebem a tak porad dokola nic co bych si odnesla nic co by me donutilo premyslet jo, vzpominame vsichni. co s tim ?

Smutné vyznání, tip i pro povzbuzení:)

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
Předně je asi škoda, že neumíš svůj verš opravdu vázat. Jazyk je také vypůjčený a tak vlastně není co hodnotit. Vzpomínáme všichni ;o)

Norsko 1
01. 08. 2008
Dát tip
Upřímné. Oceňuji spád, absenci kudrlinek ale to je asi tak všechno. Good luck !

T_O_M_
01. 08. 2008
Dát tip
ach tak...další z mnoha... (to je prosté konstatování)

Bíša
01. 08. 2008
Dát tip
Tip.

holka, tak takhle by to nešlo.. alespoň zatím.. ale do budoucna to vypadá celkem dobře:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru