Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I Feel You

02. 08. 2008
5
52
2752

Napsala bych ti krásnou, romantickou báseň. Dnes se to však nenosí.

Mám na sobě jen řasenku a propocené prádlo.

-    Jsem obalená v tvým spermatu.

 

Šlápnu do jeleního hovna.

-          Jen tak pro radost.

 

Mám na sobě jen řasenku a propocené prádlo.

-          Dělá se mi z něj blbě.


52 názorů

ramia
16. 09. 2008
Dát tip
Tiež silné..Apropo..dobrý postreh na margo tej kravaty.Tiež si myslím,že je úbohé súdiť niekoho podla farby kravaty..

I fill you...

Mám pětitýdenní neteř. :) Matka, zatím, nejsem.

Zkušenosti?

Tomu věřím. Nejvíc super je přebalování a oblíkání :D

Však já se taky těším.

Takové malé mimčo prospí 16-20h denně. Mezi tím jen jí a spí :) To je celkem fajn..

Nejsem dnešní. Na rodičovskou jdu já:)

Ta to blahopřeji. A užij si těch bezesných nocí :)

Já už mám odpracováno, za dva měsíce se to vylíhne:)

,,To máš za ty svoje hříchy, Hufnágle!" vymrští ze spaní spanilá žena svoji nohu, obutou v čemsi, co připomíná dřeváky, přímo do rozkroku spícího Pišty. :) . . Jsi jetě vůbec plodný? :) Nebo už máš zcela odplozeno? :D

Psát, to je to nejmenší. Ale dovedeš si představit, když se jí něco zdá, a ze spaní kopne???

Takové věci neumůžeš psát, člověče, víš jak mi pracuje fantazie? :D

Kéž by.

Chuděra, doufám, že do postele si je zouvá? :))

Žejo? Ale co taky jinýho může nosit, s takovými oudy:)

evidentně. Mě ovšem v žabožroutech nejvíc zaujaly boty tvé ženy :D

To víš, "Alexandra", to je tu výbušné théma:)

Popravdě řečeno, když jsem se přihlásila, netušila jsem, jaký svým nickem vzbudím poprask. :-) Jak je vidno, má i své výhody.

Pravda, na to bych zapomněl. Ale jsem gentleman, tu výhodu ti přeju.

Zatím se držíš. Ale to je asi tím, že jako Alexandra mám dva body navíc, že?

Nejen technika, Pišto. Ale dnes mě opravdu dostala, takhle se sama zapnout a ještě vysílat kamsi Tobě, zda mi to sluší nebo ne. Budu si to s ní muset ještě vyřídit. :)

No, a jak si zatím stojím?

Francoisi: Já jen zkouším, co Pišta vydrží. :)

Technika je zrádce.

Já mám zaplou webku? Sakva.. :)

Sluší ti to, když se pohoršuješ:)

No, a já mluvím o ohanbí, je na tom něco nesrozumitelného? :) A už dost, odmítám se na toto téma bavit. Pohoršuje mě to. :)

No pozor, Franta mluvil o "ohaMbí" :))

Já myslím, že ubylo.. Ohanbí líbám jen svému houslistovi :)

No, líbnout by mohla, neubylo by ji:)

Mě je celkem jedno, Pišto, kdo jak píše. Já čtu jen to, co se mi líbí. A když se mi něco nelíbí, tak rozhodně na nikoho neukazuji prstem se slovy: "zabal to" apod. Samozdřejmě, že se zasměju, ale jen sama v sobě. Snažím se na lidi brát ohled. I přesto, že se někdy musím kousnout do jazyka. Nejsem svatá, ale získávat si popularitu tím, že někoho budu zesměšňovat, není moje parketa.

On se už smazal, ale i z toho mála co zbylo je patrné, jaký to byl krasoduch:)

Aha, opravdový básník, bez básní.

http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=5927

Ne, nepamatuji.

Jsem hloup, a jsem na to hrd. Neurážej mě inteligencí! A ohledně zaměřování se... Máš recht. Některé figurky jsou ovšem neodolatelné. Pamatuješ Borise Cveka? :)

Jinak si myslím, Pišto, že jsi velice inteligentní člověk, ovšem dle mého názoru, plýtváš energií nesprávným směrem. Mám takový dojem, že kritici - zde na písmáku, by se měli zaměřovat na publikovaná díla. Ne na vkus oblečení atd..

Nojo, asi jsem staromódní. Což, na druhou stranu, by bylo lze označit za archaičnost - která jest Francuchem tolik adorována. A teď babo raď.

A jinak, než mě stačíš napadnout, se omluvám za chyby a vynechaná písmenka.

Ach ano, pravdou je, že jsou určitá daná "módní pravdila", kde bílé ponožky k mavému obleku a fialové společenské sako jsou nepřípustné. Zároveň dnešní móda už se posunula tak daleko, že jistá extravagance, je spíš plusem než mínusem. Doby, kdy barvy bijící do očí jsou out už dávno pominuly. A pokud jsi s tou růžovou kravatou narážel přímo na Francoise, tak na něm ta kravata nepúsobí ani nevkusně, ani kýčovitě. Naopak podrhuje jeho výraznou osobnost. Ale to ty, Pišto, asi nikdy nemůžeš ocenit, a bojím se říct, že to nejsi shopen ohodnotit s nadhledem. Protože pro tebe je evidentně svaté jen to, co si myslíš ty sám a občas, pokud tvojí přátelé, vyřknou nějakou nechutnost, rád se přidáš. Nevím jestli se z té strany jedná o ironii, nebo jestli to myslíš vážně. Pokud to myslíš vážně, tak hodně štětí v prosazování tvých názorů. Protože na mě opravdu působí jen jako velice zvláštní humor.

Tož jistě, veskrze jde o společenský kánon, růžová kravata bije do očí podobně jako bílé ponožky k tmavému obleku či fialové "podnikatelské" sako...

Ty jsi žij v čem chceš, já jen projevila svůj názor. Pišto. Ale víš co, celkem by mě zajímal tvůj názor. Ty si mylíš, že nosit růžovou kravatu je hnusné. Mohl bys mi vysvětlit proč si to myslíš? A nebo si to už nemyslíš? :)

No vida. Žil jsem v bludu! :)

Růžová kravata nemá co dočinění s tímto dílkem. Ovšem, když už jsi tu otázku položil, tak odpovím: Není hnusné nosit růžovou krvatu. Stejně jako není hnusné nocit cokoli, v čem se člověk cítí dobře. Mám jistý názor, na to, co je na lidech opravdu hnusné, a s oblečením či doplňky to má pramálo společného. Pišto.

Hnusné je nosit růžovou kravatu. Nebo ne? :)

Přesně tak. Samý hnus, tak jsem potřebovala i něco nechutného napsat.

Bíša
04. 08. 2008
Dát tip
Beru to jako dnešní kurzovní antipoezii...



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru