Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Špatný kuchař Hněv

19. 10. 2008
18
20
3097
Autor
avox
Aniž se příliš snažil, jen horkou kaši vařil.. Zavařil toho taky dost, převládla hořkost a kyselost.

20 názorů

avox
27. 02. 2012
Dát tip
u mne se mu moc nedaří raději mám úsměv v tváři :-))

Kočkodan
27. 02. 2012
Dát tip
Kdyz varí tenhle kuchar, tak je to v troube...

avox
05. 05. 2011
Dát tip
nemusí se ti líbit všechno, díky za čtení a třeba ještě něco najdeš :-)

Stařec_007
05. 05. 2011
Dát tip
Po tom co jsem si od tebe přečet mě tohle moc neoslovilo... :-/

T_O_M_
17. 11. 2008
Dát tip
tohle se ale povedlo uvařit

Co si navaří, to si taky sní? Žádná kaše se nejí tak horká...

Robinia
21. 10. 2008
Dát tip
Pryč s tím kuchařem pokrm navařen s láskou má býti úsměvem oslazen polibkem provoněn ozdoben kvítím :-)

nostalgik
20. 10. 2008
Dát tip
Té směsi se jen dřívkem dotýkej sic ohrozit tě může na životu, pak slinu jedu k tomu přimíchej co v zlosti skápla na kalhotu *** ... dodal by možná Francois Villon :o)

macecha
20. 10. 2008
Dát tip
opravdu k zamyšlení *

Poučné a k zamyšlení.

avox
20. 10. 2008
Dát tip
jak pro koho, já raději sladkokyselé, když už... :-))

například u okurek je kyselost při zavařování celkem na místě :o)

Báseň pěkná,TIP

avox
20. 10. 2008
Dát tip
Ano Vasko, vystihl jsi to naprosto přesně, lidé plní zloby a hněvu jsou určitě strašně nešťastní a tudíž politováníhodní... díky :-))

Jestliže hněv ten nebyl tvůj, pak majitele polituj. Kyselé a hořké zmatky mění se ráno v morální zvratky... A tys to krásně popsala, že jsi se s hněvem potkala a zbyla ti po něm smutku trýzeň... a proto vznikla tato báseň Snad k útěše ti poslouží, že TIP si báseň zaslouží!

avox
19. 10. 2008
Dát tip
Díky všem za tipy, nerouškovi i za radu - málo mne znáš, to nebyl můj hněv... čokoládu moc nemusím, já čerpám své endorfiny z ovoce a zeleniny :-))

neroušek
19. 10. 2008
Dát tip
Velice pěkné............neroušek moudře poradí Avox dobře zavírat dveře,jíst spoustu čokolády,radovat se z maličkostí a Hněv dá výpověď.* Neroušek zdraví Avox a mile se na ní usmívá.***************

Bíša
19. 10. 2008
Dát tip
:o)

Marcela.K.
19. 10. 2008
Dát tip
Hrnečku DOST! :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru