Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Papierové lietadla

Výběr: Print
02. 11. 2008
9
10
2269
Poskladané z posledných útržkov v povánku štvorizbového bytu na zabudnutom predmestí z Nedeľnej Pravdy bez azimutu, z letiska detských rúk poletujú - úplne tichučko, sťa ako keby boli, iba vetroň. Otec, mrmlajúc pobehuje v splašenom tempe, metajúc - rukami hore - dole. Matka opäť raz nie je doma, a šálka - čaju driemajúc na sporáku pri varená. Už od včera! Z rádia pohodenom v kúte s polamaným ksichtom v príšernom tone hrá nejaký Američan, že vraj blues. Aspoň tak, pred tým vŕzganim - vraveli. Fľaška, úplne prázdna druhotného chľastu družobnom zovretí jej podobnej, ledabolo v severnej časti južného kúta štvorizbového bytu, pohodená. Len lietadla z letiska detských rúk, lietajú znovu, ako keby vôbec nebola - nedeľa.

10 názorů

moc krásné :-) jak už psali přede mnou, krásná atmosféra *

takže bez opakovania....

Print
05. 11. 2008
Dát tip
Jen bych se opakoval a vyznělo by to hloupě, znám se:-)

neboj možno budeš vedieť aj lepšie....ale dik za pochvalu...

tak to neviem ani ja nič si s toho Koral nerob....to sme dvaja.


Norsko 1
02. 11. 2008
Dát tip
Fľaška, úplne prázdna druhotného chľastu družobnom zovretí jej podobnej, ledabolo v severnej časti južného kúta štvorizbového bytu, pohodená.

macecha
02. 11. 2008
Dát tip
Ako bysom to viděla. Pekne vystihnutá atmosféra. T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru