Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé druhé já

12. 11. 2008
7
27
3346
Autor
pupin

asi se to nezobrazí v soutěži,bo sem zmatkař - tak to lupnu semka,no...snad to nejni podvod, kdyžtak mě upozorněte - zas stáhnu

Opustím Tě,

až se Ti zklidní dech po milování -

mé druhé, druhé já

 

Budu Tě kolíbat,

než vstoupíš za záclony usínání -

mé druhé já

 

Do dlaní

otisknu polibky stromů,

bys mohl dýchat -

mé já

 

A až vstaneš,

připravím snídani

a posnídám -

Mé druhé první  já.

 


27 názorů

Bíša
27. 12. 2008
Dát tip
:+))

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
tak pardon, už prchám

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
jsi říkal, že už se vypneš :-( ....ty seš japonskej indián?

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
katugira dnes unavilo především opětovné brzké vstávání, boha se nedovolávám, jen si v jeho jménu občas postesknu a blond přeliv v japonsku stále ještě letí; howgh

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
katugira jsem dnes unavila já :-))) Normálně se už i dovolával Boha... viď , katu :-))) Je to můj oblíbený kritik...je to takovej hezkej blonďatej japonec :-)

Děcka, nehádejte se furt :-)

babik
12. 11. 2008
Dát tip
Bla bla, bla bla. Kdyby predposledni vers znel "Můj pyji" tak to ma vtip a smrnc a oznacim jako dobrou, takhle tomu chybi napad a vtip.. :)

Horavin
12. 11. 2008
Dát tip
:o) *

Horavin
12. 11. 2008
Dát tip
Nenechávejme se ovlivńovat svojí momentální náladou či únavou (a ne vždy jsme OK) často si ji pak promítáme do hodnocení. Dodatečně pak zjistíme, že jsme si pletli předmět hodnocení se subjektem stavu vlastního vědomí. Někdy mi všechno připadá docela nuda, ale vím, že to může bejt i proto, že jsem jen unavenej. Dobrej signál k tomu, abych se na sebe i věci kolem podíval jinak, a mohl přijmout osvěžení a úlevu.

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
Máš číst co píšu; ani jsem nenaznačil, že by se Hrabák bral v mateřské školce nebo kdekoliv jinde. A když jsi tak přesvědčená, že umíš dobře psát, pak nežádej hlubší - ani jakokoliv jinou - kritiku, protože by ti zase někdo mohl napsat i něco jiného než "och, to je krása", což vždycky ráda přijmeš. Ty jedna umělkyně.

pupin
12. 11. 2008
Dát tip
Hrabák se bere až na vejšce - pa milý a subjektivně- objektivní kritiku - dobře,že umím básně psát,ne rozebírat - holt každej umíme něco a každému se bude vzdávat hold za něco jiného - už neodpovídej,páč já už taky neodpovim Přeji hezký zbytek života :)

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
Na tohle není třeba ani znát Hrabáka, to se bere myslím ve škole. A jestli vydáš něco jako tenhle text, tak se s recenzemi asi nikdo obtěžovat nebude, ale nenech se odrazovat, co čekat od kritika... :))

pupin
12. 11. 2008
Dát tip
ještě dovětek- možná jsem zaměnila metonymii za metaforu schválně - asi jsem nepředpokládala,že znáš do hloubky Poetiku od Hrabáka a vůbec,rýmuje se s blbec -ale jsi kritik,co jiného od tě čekat než kritiku - je to dobrej trenink na to,až mi vyjdou negativní rezence na mé vydané básně..měj se :)

Marcela.K.
12. 11. 2008
Dát tip
Nezdá se mi to nudné...jen kostrbaté, ale myslím, že kostrbatost je takový tvůj charakterový rys :-)

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
Možná spolu máte nějaké boje jinde, ale tady to nebyl žádný výpad, jen napsal, že je to stejně jako ostatní básničky nuda. "Polibky stromů, abys mohl dýchat" s prominutím žádná metafora není :) Možná metonymie, či tak něco, každopádně trochu kostrbatý popis, a protože jsou čtenáři polibků a stromů a dýchání, zvlášť když to všechno stojí takhle blízko sebe, přejedení, nikdo se s tím moc zaobírat nebude... Ale jistě, od toho tu jsme, abychom trénovali a vůbec.

pupin
12. 11. 2008
Dát tip
od Norska to je výpad - hozená rukavice - beru,že je to fakt jeho názor...každýmu co jeho jest k Tvému dovětku - nehraju si na nepochopenou - přiznávám,že jsem slabota,ale polibky stromů - abys mohl dýchat - to je kyslík!brá metafóra!!! No,ale spoň se bavím a zaplňuju sama - a když - tady někdo zareaguje,jakkoli - fajn.Od toho jsou tu přes písmácké amaterské stránky,no ne? :)

Diana
12. 11. 2008
Dát tip
:-)*

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
tedy, příběh, měl jsem na mysli "vývoj"

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
pupine, když už jsem dostal avízo, tak k tvé odpovědi Norskovi - je velký rozdíl mezi tím, co jsi popsal v kritice a co je skutečně v básni; navíc ani to, že má příběh, nemusí znamenat, že není nudná

Adlet
12. 11. 2008
Dát tip
je to dobrý-)) je hezký tě poznat-))

pupin
12. 11. 2008
Dát tip
MÁ TO VÝVOJ - MOŽNÁ NENI CÍTIT - NEJPRV SE ONA S NÍM POMILOVALA,PAK HO UHOJDALA.PAK HO HLÍDALA-PAK MU UVAŘILA A ZJISTILA,ŽE JSOU JEDNO. TOHLE NUDA PRO MĚ ROZHODNĚ NENÍ,MILÉ NORSKO. Souhlas s ostatními, že se to dá vyjádřit dynamičtějčími obrazy,Zatim nechávám - je to asi více pro mne než pro ostatní - pro mne reálný prožitek - škoda,že neumím zobecnit,aby si z toho někdo něco vzal...:( třeba se někdo najde....:)

katugiro
12. 11. 2008
Dát tip
tak tak, trochu nudné opakování, i když pokus o variace já/ty hodnotím pozitivně

Norsko 1
12. 11. 2008
Dát tip
nuda. Jako všechno ostatní

Adlet
12. 11. 2008
Dát tip
ztratila jsem se...ale to neznamená že se nezkusím najít-)) dám to znovu a znovu-))*

neroušek
12. 11. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru