Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ponížení

12. 11. 2008
2
7
2012
Autor
Anriena

Děkuji vám za rány, děkuji za svojí nahotu, děkuji za své slzy, děkuji za svůj křik, děkuji za všechnu bolest, děkuji za svojí bezmoc...

Miluji vás, miluji bolestivý váš dotyk, miluji váš přísný pohled, miluji vaše urážlivá slova, miluji...

Nikdy už nebud sama myslet, nikdy se sama sebe nedotknu, nikdy vás neopustím, nikdy už nebudu samostatná...

Jsem vaše.. Jsem otrok... Jsem méně než nikdo...

 

Pak jsem probudila a zjistila že láska je něžnost...


7 názorů

voice
16. 08. 2011
Dát tip
je............*

Elleanor
10. 06. 2009
Dát tip
Působivé, v břiše mi to nějak zahoupalo!:)

Anriena
18. 12. 2008
Dát tip
hele, proč ne? čas Vánoce, čas na vše... pokusím se. Krade každej,kradeš? Tak to je jasný,seš můj brácha,seš Čech! xD

Lakrov
17. 12. 2008
Dát tip
Z tohohle textíku, kdyby se ještě trochu 'ohobloval a nalakoval', by mohl vzniknout docela hezký jinotaj; takový ten typ, kdy čtenářovi skrytý význam dojde asi tak právě v okamžiku, dy se pročte k poslednímu slovu. To poslední slovo (láska) by pak šlehlo a hřálo zároveň, přičemž oba jmenované pocity by z obsahového hlediska k textu příslušely. Nechceš s tím ještě něco udělat (když to čtu, uvažuji o krádeži :-) ) Dám Tip pro povzbuzení. Chceš?

Anriena
08. 12. 2008
Dát tip
je láska a láska...nenapadlo mě,že někdo neví,že by to taky mohl být sex..?

když láska je něžnost musíš se ubolet k poznání jak je něžnost chudá láska je víc tak hodně síly tak hodně k nalezení

Řízek
17. 11. 2008
Dát tip
dobrej začátek jinak krkolomný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru