Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ešte - aspoň dneska!

Výběr: Print
29. 12. 2008
7
12
2782
Na štyri rovnomerné úsečky elektrického vedenia. V polnočnom svite pouličnej lampy zabudnutá - lastovička, v kruhu nočného šera, snehu a inovate aspoň na chvíľku zohriať by sa chcela. Ešte - aspoň dneska! Cez zavreté mreže okenného rámu na päť minút do skál samozrejme - hore. Na treťom poschodí. Cela číslo 25 dívam sa - celkom rovno do kučeravých očí, zabudnutej lastovičky z vedenia decembrovej inovate. Možno iba dneska! Možno, že zajtra príde znova, a čakať bude, že vynorím sa spoza železného rámu, že budeme sa dívať navzájom si spolu rovno skrze zamatové viečka. No darmo! Písala mi dneska láska, že ma čaká, že mi treba.... že prišla z diaľky - pre mňa, že Cháron, opraty a šibenica. Tak nech letí vravel som jej. Naposledy, že zajtra, už nebudem sa dívať, skrz uzavreté mreže okenného rámu, na treťom podlaží na päť minút do skál. Tak nech letí! Nech nečaká - pokým skonám!

12 názorů

Tak príď na koláč a šálku kávy a ja si Ťa vykŕmim !

Print
06. 01. 2009
Dát tip
Nelze od tebe odcházet sytý...

Je suis heureux que vous avez aimé. Je suis heureux que vous m'avez donné votre oui. Je parle en français afin que le vin et les baguettes voudrais demander, et je même allé à l'hôtel, juste Spellbound nuit, je ne savais pas s'il s'agissait d'une erreur dans l'écriture, ou l'intention. Merci de pouvoir fois

To je slovenský alebo Francuzsky?

ďakujem - apropo je aj na www.mezere.org

Háber
30. 12. 2008
Dát tip
hej* smuTno - pekné*

vďaka Toscanko

Toscana
30. 12. 2008
Dát tip
Ježiš, taková smutná nádhera... *t

macecha
30. 12. 2008
Dát tip
***

Ďakujem za zastavenie Jarmilka a ElabsintHero

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru