Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na papier

Výběr: Print
05. 01. 2009
9
6
1865
Poskladaný v zadnom vačku mojich ošúchaných nohavíc - rifli, zo značkového second - handu. Pekne do kríža nezastrúhanou ceruzkou píšem si čísla nie - také hociaké, lež Tvoje a konkrétne Tvojho mobila. A tvárim sa pritom, ako inteligent pre istotu kontrolujeme ich spolu - ešte raz, aby to vypadalo, že Ti zavolám. Aj by som zavolal ver - isto ! Keby som mal vôbec - mobila, keby som vlastne mal kartu, peniaze - tak by som určite zavolal! Tak neplač - vieš ja som, len nechcel, aby si vedela, že všetky tie bájky o honosnom dome o práci o účte v banke - sú, len moje sny a túžby a reálna - si iba Ty!

6 názorů

Napísal som to preto, aby som poukázal na túto pretvárku, aby som ju odsúdil, ale zároveň aby sme sa pozreli aj na tých, čo klamu a zamysleli sa prečo to vlastne robia...., aby sme aj tých klamárov proste neodsudzovali... len tak priamo, bez zamyslenia sa priamo nad nimi.

macecha
06. 01. 2009
Dát tip
Johann,asi je fakt takýchto ľudí dosť, já nemám ráda pretvárku. Ale, napísal si to tak, že to v človeku vzbuzuje otázky. Preto dávam TIP.

Ďakujem všetkým, čo prišli a čo prídu...za slová kritiky, chvály a za prípadné tipy a výbery.

Print
06. 01. 2009
Dát tip
ANO!

moorgaan
06. 01. 2009
Dát tip
tohle me celkem oslovilo, kdovi kolik takovych je co maji podobne sny?../**

Toscana
05. 01. 2009
Dát tip
V penězích to není, Johánku ;-) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru