Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmá

08. 01. 2009
8
14
2544

Učím se, že slovům nemám věřit... oči mluví

Jednou slunečního dne
před dávnými věky
spatřila jsem oči,
které se mi v nocích
zdály

a

spadla jsem do nich
po hlavě
 
prý čas vše změní
spáchala to sedmá  věta,
co jsem v beznaději
řekla

14 názorů

...rozhodně míň než slova...pravda má hodně tváří...

A.H.
12. 03. 2009
Dát tip
i oči někdy lžou.

BigBivoj: sedmá pro mě, která ztratila se někde v souhvězdích ... Motýlek-neznám, rozšířím obzory...přečetla jsem si o tom pár slovíček a zní to zajímavě...

*

moorgaan: osmý den já hříšnice světa vydám se cestou necestou přes sedmero řek a sedmero hor širým světem najít svůj osmý sen překvapení...snad krosna pomůže mi :-)

BigBivoj
08. 02. 2009
Dát tip
sedmá? to byla Larisa sedmá vlna v Motýlkovi

moorgaan
07. 02. 2009
Dát tip
jedna veta v sedmem poradi? ..beznadej co touha prozradi ! premyslej nad vetou osmou a vydej se dal sirym svetem... naha s krosnou.../*

qqqqqq:dnes mi to tu krapet padá, děkuju....inu bylo to vytaženo z dálek minulosti, přišlo mi to tam dané...jako vzpomínkové...a rým na konci možná máš pravdu....zamyslím se nad tím:-)

Aššurballit: zkusím se příště polepšit, ale jsem na začátku, hledám správné věci, tak nějak začít musím....:-)

Aššurballit: zkusím se příště polepšit, ale jsem na začátku, hledám správné věci, tak nějak začít musím....:-)

Juliet:..oči jsou jak spasení tak i prokletí a stačí se do nich zadívat, či mezi řádky...očima přece člověk i čte:-) jemně nadneseno....

...no bezne vety v mdlom prevedeni...chyba mi tam nieco ako nadstavba...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru