Musela to být parádní akce! Blahopřeju!!
náááhodou! To tancování bylo móócmoc pěkné!
pro 345k: to vynikla ta zralá krása! ***
tož tanec byl asi nejlepšim vystoupenim, takže v poho;)
A kterejpak seš ty, papoušku?
papoušku - nádhera a moc a moc díky! :o)*
číslovaná - klídek ;o)
Ay'Le - jak víš? kdo říkal? :o)
..dobře, tak já to zkusím.. pojmenovat tu krásu.. tak třeba:
ten pán, co se tváří jak kakabus a pak se líbá s mladejma holkama, to je Bíša.
;-))))
:-) néééhele fakt, víc než polovinu lidí nickem neznám, buď si nepamatuju, bo jsme se nepředstavili... to je těžké, já jsem proflajznutá postavička, mě znají všichni a kdo nezná, tak na první pohled si řekne "to musí být papouch!" .. no a pak dochází třeba k takovým fopá, že se ke mně někdo přihrne, řehoní se jak deset sluníček, třepe mi pařátkem a hlásí "ty jsi papouch, že? To jsem rád, že tě konečně poznávám osobně! Po těch našich debatách a hádkách na písmáku! No tak to je fajn.. atd.." přičemž dotyčný automaticky předpokládá, že debatuji a hádám se pouze s ním, takže přece musím okamžitě poznat, kdo je on... :-)
Některé lidi znám nickem, některé znám od vidění, ale nick neznám, někteří se mi představili a já to zapomněl, některé neznám a ani mi představeni nebyli a některým jsem eklhaft.. Takže: Kdo je kdo tam nedám. Bylo by toho míň než polovina. Buď to musí být dokonalé, nebo nic. Nebylo by to spravedlivé k těm co neznám. A co když třeba někdo ani nechce, aha? :-) A navíc je to další práce navíc. Už tak z 900 fotek vytřídit, upravit a vyvěsit 70 jakš-takš koukatelných trvá 3 hodiny. A obcházet všechny a vyzvídat nicky po mně nechtějte, bo je to trapárna a já jsem stydlivej.
A vyrábět visačky se špendlíčkem na nick je trapárna ještě větší, bych si připadal jak na výroční konferenci zasloužilých komunistů :-)P
Aby se pojmenovalo všech 239 písmáků, kteří tam byli, by se muselo u vytváření alba slézt nejmíň 3 lidi, bo každý zná někoho a nikdo nezná všechny. Je to zase fůra času navíc.
A podle známé poučky SEJDE-LI SE VÍCE, JAK 2 PÍSMÁKŮ, VZNIKÁ ŽÍŽEŇ by tato akcička skončila pijatykou, ze které by nesměly chybět fotky, u kterých by se muselo zase napsat kdo je kdo, což po té pijatyce by se těéžko rozvzpomínávávalo, takže by se zase muselo sejít více písmáků, aby... atd... :-)))
jééžynečy, to jsem toho nakecal!!!
A tak aspoň avi všem :-P
☼
Papopušku, rozumím, ale škoda to je, no uznej, není fajn umět krásu i pojmenovat?
Zklamu vás. Lébrž u spousty lidí nevím, bo se mi nepředstavili. A za někým lozit a být trapný a blábolit "heleprosimtě ty seš kerej? Já si tě vyfotím a pak tě vystavím i s nickem, aby všichni věděli"... e-éé, to ne-é. :-p
A taky si to nepamatuju.
A měli jste tam bejt a vyzvědět si to sami. Tak. :-P
A nakonec - není to jedno? Dyť jsou krásní všichni .-)
a2a2a má pravdu, k žádosti se připojuji :-)
Osobně jsem vůči obdobným Písmáckým akcím rezervovaný, ale této jsem úspěch přál od počátku, a z reakcí i fotek se jeví, že se povedla. Poprosil bych jen Papouška, zda by, vzhledem k jeho obecně známé obětavosti, nemohl alespoň u těch fotek, které zobrazují jednotlivce či dvojice, napsat, ví-li to, jejich nicky. Děkuju.
vím... ale nevím esi se to može tu tak veřejně :oD
no ty vlasy ze jsou fuc..jsem docela necekala
bylo to zase nedorozumeni s kadernici nebo to tentokrat bylo naschval..nevis?:D
já věděla že budeš mít radost :o)
a myslíš ten klobouk nebo to (co vlastně nemá) pod ním? :o)
tyjo co to ma romale na hlave?:D
jinak dik ze vam nevadim:)))
eště že ne zvěčnělých, dochtore... a brno zas TAK daleko není... :o)
papoušku, krása a nádhera (tím myslím výkon kerý si podal, ne konkrétní fotky :o)
a uděluju ti pochvalu před nastoupenou jednotkou!
Skvělá fota!!! papouchu, dík!
kdyby to bylo třeba v plzni, tak bych přijel, ale do brna je to fakt hrozně daleko :-( takže si popel na hlavu sypu, ale zase ne moc :-)
p.s.: ale chtělo by to u fotek i jména zvěčněných :-)
dobrá fota...a v té kavárně navíc je jakýsi teplý světlo a ta cihlová červená - fajn a dík...:)
ó papouchu díky, krásně jsi to zdokumentoval. :-)
A double :-)
fotky
Kdo tam nebyl, ať si klepe popel na hlavu :-)
jo v té kavárně je to fajn, příjemný a vůbec, tahle činnost organizační je bohumilá...
hezký a dík
dadik
:)
jé, to sme teda rádi až šťastni! (že jo, ondrášu? :o)
No už se na ně třepeme.... :o)))))
móc povedená akcička :)
povedená tak, že i rejpal, hulvát a mrchcal papouch pochvalně mručí: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...!
:-)
p.s. fotečky dodám cobydup!
sluníčko přijede až na jaře:o)
mějte se prima!
papouch> jj - to bysme byli predposrany z kdeceho asi .. :-)
no já vím že ste chodci... :o)
nevadí, já s ní chodím :) ale je to pro ni dost zajížďka...ujdíme
datum sem vybírala aj já, kráva, vole... :oD
a kája nám nevadí - tobě jo?
zejtra je ples ve svitavách..prachy bych měl, o to nejde, aji bych přijet mohl, ale mám tu káju
ty si taky umíš vybrat datum, vole )
jt - jóó kamaráde, kdybychom věděli, na co zajdem, tak bychom se tomu vyhýbali! :-P
papouch> a na koho bys zasel Ty ? tady se kazdej vylejva, ale lidi, co to myslej opravdove a jdou se ukazat, takovejch tady moc neni. kdyz jsou akce jednou za sto let ted a navic mi ma vyjit v lete sbirka, je treba bejt videt .. :-) :-p
jarka> a dík za přímý potvrzení - hih .. :-)
Pořádal bych rád, jen co je pravda, problém tkví v tom, že většina pískáků je z velkých měst, proto se srazy soustřeďují sem, nikoli do měst, jako je Most :)))
asi že je pořádá někdo kdo se v praze či brně vyskytuje... si uspořádej u sebe taky :o)
proč jsou všechny akce v Praze nebo v Brně :))
To se teda těším...)))
jt - na tebe extra!
Jsem poprskán
celý popliván
jak se zachovám?
Asi tam zazpívám!:-))
...to má být báfeňj???!?! Pfuj! Děs.
Áááá válka je tu!!! :-P
Je to velmi dobrá volba
sobota je přece volná
a v následující neděli
lízat šrámy budeme si :-))
.. a ta bude v sobotu! :-)
To papouch. Tak dobře! Mír do příští války :-))
jt: .. a není to pravda? Kdykoliv je kdekoliv nějaká akce, jt tam nesmí chybět :-)) ;-P
Bíša: hele ty nervózo - jestli sis nevšim, tak jsem za to napsal smajlíka .. nevím co se vytáčíš
jt to rozdíl od tebe srandu a požďuchování chápe :-p
a dik za cas, kamarade .. :-)
chtel jsem tam pozvat aj balastika a tak, ale - jak koukam, tak to zas bude plny papoucha. usmev. a to se pak da snadno predstavit lepsi program ..
a biso dik, i kdyz se me netreba zastavat .. :-)
papouch taky musi mit furt nejaky kecy - jedu tam na pozvani, narozdil od nekoho .. :-ppp
já už se moc těším a pokud mě nezklátí mrtvice do soboty, nebo na cestě autobusem do Brna, tak se s martinez ráda uvidím a ráda poznám i ostatní, pokud mi to tedy dovolí :o))
A taky se omlouvám martinez a ostatním setkářům;)
sorry, upřesňuju to... (začátek plus autorka navrch)
santí se velice omlouvá, ale stoná a netuší, jak to s ní v so bude. jináč na ni prosím myslete, ať se dá před Madridem do kupy a též zdárně odzkouškuje. díky díky.
a mně se copa neomluvíš? a ostatním sektářům?!?
Promiň Romi...nemůžu...:(
papouchu, jen dovedeš zesměšňovat, urážet a manipulovat. jt je příjemný člověk, kdo ti dává právo mluvit o nasomrování, admine - neadmine?
Minule jsi mne svými invektívami znechutil, tak jsem nešel. Ale tentokrát příjdu! A nebudu číst!
jt se taky musí nasomrovat všude
a škoda, že tam nebude Bíša :-PPP
:)
zkusím
jo už vím ve čtyři asi tak
že by teda už konečně v Brně? a vo kolika teda?
:)
já ci taky
a vás vidět
zas nic
příště
Tak to bude tentokrát pěkná exotika... Ještě se přimlouvám za účast alternativního mikrofonního stojanu Kuby. :o))))
je v kritikách, milé a slepé jétéčko
neni tam napsanej čas, voe .. :-)
tak to se ohromně těším... a dobrou noc vinšuju včil :o)
hudbu a obleček budeš mít doufám vlastní :o)
Ašš, neboj nic - bude - a D4N to nebude :o)
blby datum..v patek mame naplanovanej ples..
tak jak minule zhruba, od 15 srážení na pokec, kolem 16 - 16.30 oficiální začátek
teda, to sem chtěla napsat já...
Armine, dík za zprávu, ale nehodlali sme nikoho nutit k návštěvě...
seznam performujících mě spíše vyděsil, takže se mnou nepočítejte :-(
Príma, ještě tam nasázej odkaz na náš web http://www.stkani.cz/ - třeba na štkaní o.s. protože jsou to jedinné stránky, kde je asi komplet aktuální program a dokonce i mapa, aby nikdo nezbloudil.
jupííí a sláva ti, ondrášu!!! :o)