Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení výsledků 19. K.O.U.L.E.
12. 03. 2009
0
20
1232
Autor
řádek
Dámy a pánové,
je mi ctí představit vám vítězku 19. Koule.
Tohoto kola na téma Kinematograf se účastnilo překvapivých 18 autorů. Smekám, vážení, mě fakt nenapadlo vůbec nic.
K mé radosti vítězí dílo veskrze povedené, jehož autorkou je Ferry. Za svůj Kinematograf získala 24 tipů.
Jménem celé Koule gratuluji!
Příští týden jsem na cestách a tak si na od Koule na chvíli odpočinete. I když - ne tak docela, ale to až za chvíli...
Příští Koule se koná tedy 24. 3. Téma zadává - jak doufám - Ferry.
20 názorů
aleš-novák
16. 03. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
13. 03. 2009
Ferry, vítězství si po právu zasloužíš ******
gratuluji k prvnímu místu !!!!
Maceško, dadí, Marku,
díky, dobré ráno a bezbolístkový pátek třináctého !
No,Naděnko, ty víš, že já moc rozmazlování nezasluhuji. Díky za kytičku, je jediná od návratu domů !!!
Johann Wolfgang Mária Amadovič
12. 03. 2009
Já jsem právě - noc pokročila - dorazila ke kompjútříku a nesmírně se raduji a děkuji tklivě jako Kate Winslet za Oscara. Na mou stránku spěchám ještě poděkovat všem, kdo ke mmě laskavě zavítávají, předpůlnočním kýčem. DDD !
jejda: navrhuju, dej si mě mezi oblíbený autory :) já jsem v tomhle neschopnost sama, fakt že jo.. :/