Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKOULE speciál - vyhlášení
Autor
řádek
Přští týden jsem na cestách, obvyklá Koule se koná až týden po té, téma zadává vítězka 19. Koule Ferry.
Ale abyste nevypadli z rytmu, mám pro vás novou Kouli speciál. Prosím, zašlete mi tentokrát zpod svého díla avízo a nezapomeňte někam napsat poznámku (upřesnění kategorie, prolog, kritika), že se jedná o soutěžní dílo do Koule speciál. Název zvolte podle sebe.
Téma: Libovolné
Forma: Libovolná
Čas: tentokrát prodloužený do sobotní půlnoci 21. 3.
Podmínka: soutěžní dílo bude obsahovat následující odstavec pod čarou. V tomto odstavci nemůže autor cokoli změnit.
Noc předtím, než odjel do Londýna, se Richard Mayhew příliš nebavil. Vlastně zpočátku ano: bavil se, když si četl pohlednice na rozloučenou od přátel, bavil se, když ho objímala řada ne zcela nepřitažlivých slečen, s nimiž se znal, bavil se, když poslouchal varování o zlech a nebezpečenstvích Londýna a bavil se, když mu kamarádi předávali velký bílý deštník s mapou londýnské podzemky, na který se složili. Bavil se, ještě když pil prvních pár půllitrů piva, ale pak s každým následujícím půllitrem si uvědomoval, že se baví míň a míň. A nyní seděl na chodníku před hospodou v malém skotském městečku, třásl se a zvažoval, zda by bylo lepší se vyzvracet, nebo se nevyzvracet. A nebavil se ani trochu.