Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

je, není...

03. 04. 2009
7
6
1428
Autor
naira

je, není…

 

unaven světem

do náruče všednosti

nechceš mě

nemůžeš vzít

 

nač čekám

obrátí se

co

naruby

 

prozřetelnost

stává se cizí

hledám

kde není

 

po hvězdách

co se obrátí

a co ne

v pouhý…

 

 


6 názorů

jo,to znám..takový věci je nejlepší si přečíst tak za rok,a pak teprv ti to dojde..-no,dělám si srandu,,takhle se to stává totiž mě..-teď ale ne,protože pořád strašně pospíchám..nemohla bych teď asi vyrábět whiskey...............(ani o ni popravdě nestojím..možná sou ale jiný věci.....ach jo............................

naira
05. 04. 2009
Dát tip
...díky moc všem.... ...a sděluji, nevím o tom že bych se nějak snažila, opravdu ne....prostě to jde občas samo, nevím za jakých podnětů...ale nějaký to budou..;)..fakt nevím......ale byla to jen momentka....ani nevím jak jsem na ni přišla....sama jsem to četla druhý den....a přemýšlela ...jak jsem na ty písmenka přišla....a líbilo se mi to....jako napsáno mě mým skrytým druhým já.... nebo tak nějak....................

moorgaan
03. 04. 2009
Dát tip
makáš na sobě!.-))/**

četla jsem dvakrát..podruhé jsem se už soustředila....-**nádhera,jak ty slova zvláštně zapadají do textu..

neroušek
03. 04. 2009
Dát tip
Neroušek valí bulvy,je to vůbec Nairuše? Stručné,úderné...*****

Impresse
03. 04. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru