Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posezení u piva a cigarety

30. 08. 2001
1
0
3196
Autor
Seregil

Co mě a asi mnoho lidí jen tak napadá...

Vždycky, když sedím u piva, musím si zapálit a párkrát potáhnout pro tu správnou chuť.
Ať už sedím sám a přemýšlím o tom, co jsem udělal a co ne, nebo s přáteli, musím vždy myslet na to, co je pro mne v životě důležité a podstatné.
Vím ze zkušenosti, že jedno pivo je na žízeň a ty další na povzbuzení mysli (tedy pokud jich není osm či více). Pak se hovoří a přemýšlí uvolněně a atmosféra je výborná.
Když jsem sám, rozvíjím svůj "talent" k povídkám, úvahám či básním.
Hodně přitom vzpomínám na to dobré i na to špatné, co mě v životě potkalo. Velmi také záleží na osvěžovně, to dělá vždycky velkou část atmosféry.
Co bych dodal na závěr. Snad jen to, ať si to každý přebere tak, jak uzná za vhodné a napíše nějakou kritiku.


IVANOL
13. 11. 2003
Dát tip
*§*

Katčenka
23. 03. 2003
Dát tip
Dobry,jako kazdopadne s tebou v tech myslenkach a tak souhlasim-naprosto.Nechapu proc ti uz nekdo driv nedal tip-udelam to proto ja jako prvni :-)

Seregil
23. 03. 2003
Dát tip
Dík Katčenko... už jsem ani nečekal... jen tak jsem zauvažoval.. a občas to tak bývá...

Katčenka
23. 03. 2003
Dát tip
Jen tak zauvazovat-tak vznikaji nejkrasnejsi dilka!!!

Lowlander
21. 02. 2003
Dát tip
Hih... vínko je taky moc dobrá věc :o) Taková dobrá Tokay...hih... nějak unikáme od tématu :oP

Seregil
21. 02. 2003
Dát tip
No upřímně Tokay jsem ještě neměl, ale o kvalitní vína není nouze.... no je to mimo téma, ale to neva..

Lowlander
20. 02. 2003
Dát tip
:o) Lepší než pivo je ale víno-povzbuzovač mysli a nebo sklenka dobré skotské :oP

Seregil
20. 02. 2003
Dát tip
Jo Lowlander, postupně jsem přešel na víno a sklenku skotské jen vyjímečně....

Seregil
30. 10. 2002
Dát tip
hurvinku - to bylo dávno, pivo jsem už takhle nepil pěkně dlouho a cigára jsou taky v háji... vždyť víš...

hurvinek
29. 10. 2002
Dát tip
cafu seregil, jako obcasny kurak doutniku a vodnice muzu oponovat vam obema, v cajovne s vodnici se tvori nejlepe

Cafu
12. 09. 2002
Dát tip
"cigareta ve správnou chvíli je víc, než všechny ideály světa" E.Hemingway na pivo už jsem si vytvořil psychickou závislost, je dobré, ale čaj je prostší, inspirativnější.. :o)

Seregil
12. 09. 2002
Dát tip
To jo, ale u čaje se ta cigareta nevyjme.... :-)

Cafu
12. 09. 2002
Dát tip
cigareta není marná před čajem :o)

Seregil
12. 09. 2002
Dát tip
I tak možno..

Norek
21. 05. 2002
Dát tip
no jo, takle už to holt v hospodě chodí

Vio
31. 08. 2001
Dát tip
O čem je tahle úvaha?

Seregil
31. 08. 2001
Dát tip
Přeber si to, jak chceš, možná o všem, co se ti v hospodě honí hlavou...

clovrdik
30. 08. 2001
Dát tip
No jo, až na tu cigaretu teda, tenhle zlozvyk nemám, se s tím dá souhlasit :-). Prostě u toho piva se semele kde co :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru