Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myslí, že myslí

07. 05. 2009
2
5
1392
Opouštění některých dnů,
samosplachovací
by byl výhodou,
prolejzačky
tě nebaví
a zničehonic tam
tma ti ústa
zavírá,
ústa si myslí
že mluví,
ale vše je naopak,
ustrnul si až moc
na bodě
střet,
plazit se - dnes UŽ NEHÝBAT!
kůže je jen jedna
a nejsem králík

měl bys mi dát za uši,
abych věděl,
věděl
jak na tom jsem

5 názorů

Honza_Princ
08. 05. 2009
Dát tip
začátek hustokrutoruje* když se něco napíše má to mít závěr a tak je tam závěr.

Ano,není v tom nic hlubšího,je to spíš můj aktuální stav. Díky moc za kritiky.

Do jisté míry se to celé vzpírá jakékoliv možné interpretaci, natož mé. Ačkoliv je směřování děje (od nikud tamtéž) plojharovsky nejasné, zdálo by se, že verše v rytmu patologické neprůzračnosti říkají méně než mohou. Hrozivé už nehýbat se doslova vpíjí rozstříhanou strukturou, přílišně spoléhající na pochybnou montáž hesel a poetických dedůtklivostí, až na obnažené kosti uměleckého přediva. Nevidím v tom však ani za mák důležitosti, vyčlenění aktivních interakcí z textu a jejich zpětná revokace vůči skutečnému, (v tomto konkrétním případě) neexistujícímu přesahu básně, odsouvá text z vod přirozené dvojznačnosti do uměleckého podkroví o dvou polámaných stoličkách.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru