Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOkomentuj obrázek
15. 05. 2009
15
112
4137
Autor
Vaud
112 názorů
tak snad kvůli nim nerožšíří požadavky na identifikační znaky v pasech :-))
čeští poslanci na výletě maskovaném jako služební cesta. nevidí nic, skrývají obličeje před paparazzi, doufajíce, že podle zadků nemohou být identifikováni... :-)))
ucastnici souteze ve znakove reci dostali za ukol vyjadrit slovni spojeni "Ceska ekonomicka reforma"
Květoň Zahájský
25. 05. 2009Květoň Zahájský
25. 05. 2009
Klecici: Ty jsi ji nepripoutal, tak to je kotva v prdeli...
Pani: Kde?? Ve ktery??
podezdívka
19. 05. 2009
To nevím, ale určitě to bude příjemnější pohled, než ten který na obrázku vidíme my :)
já jim tady říkám, aby se nesmáli, že Česká republika není příliš technicky rozvinutá
že vždycky, když to doma v ČR říkám, tak se všichni naštvou
nejvíc náčelník a šaman naší vesnice...
jistě odkazuješ na geniální text písně - oh, you´ve touched my tralalala, my ding ding dong
:-))
jasně, ale pokud si pamatuju, tak to paní byla a taky, že to byli soukmenovci Češi v Řecku s nějaké jiné výpravy
takže česká Gerta :-)))
když si na to klikneš, tak je tam vpravo nahoře obrázek toho, kdo to tam dal
hádej, čí je tam obrázek ??
žabaři Marvine - zdroj Picassa - ale to je album, kam se dávají fotky ... a kdopá je tam asi tak dá??? sami se tam nedaj
To je Milhaus..trochu koktá a vypadá jako Gerta, ale jinak moc milej člověk.
akrp - po vytáhnutí zjistí, že si mě spletli s plejtvákem obrovským, se kterým mám podobnou barvu plavek :-))
hluboký? Květoň zas psal, že to tam v tom přístavu je mělký
tak si vyber... :-)
(ale není mi jasný, jak Tě nemůže nic nenapadat)
no tak to opravdu netuším, možná je to na mě moc hluboký a nechápu to---
já myslím, že to jsou 3 princové a princezna si vybere toho s nejhezčím zadkem ...
jinak u mě nerozhodně Květoň a vilda :-))
jejdavilda
16. 05. 2009jejdavilda
16. 05. 2009Pomerančová
15. 05. 2009
těm třem uplavaly hračky... tak koukaj, jak mizej pod molem... a bůh ví kde
no a ta pani vepředu kouká tomu pánovi vpravo na zadek, šak kdo by set aky nepodíval, hezekj, pevnej... každej by se vohlíd, no
já tedy ne pochopitelně, já mám vildu
Pišta_Hufnágl
15. 05. 2009Květoň Zahájský
15. 05. 2009
pochopitelně, já se jen snažím o jakoby intelektuální popis, s tělovýchovou mám pramálo společného...:)
Ale v Kyjově sem chodila do školy, maj tam príma tělocvičnu:)))
ne, ne,
já si myslím, že jde o výsek fotografie ze sletu Sokola - dama v popředí vystrkující pozadí je připravena na takzvaný skok přes kozu a trojice vzadu slouží bratrům a sestrám k nácviku kotoulu letmo s přeskokem - ale přesnou terminologii zná jen Norsko1
Tuhle sérii fotek náhodou znám, jedná se o kolekci šesti momentek, zvanou "boj s korozí" světově uznávaného fotografa Barca Basileje.
Ten ji popsal takto:
Pánové koukají, kde TO má kola, mimo pokročilé koroze ovšem nenašli nic a tak dali hlavy dohromady. Jde o fotografii pojmenovanou "pohlavní styk".
Dáma chytla jasně housera...kdepak kachničku.
Další foto ze série, je zachytilo po pádu dámy na molo a zachycuje křečovité úsili pánů ji chytit a ochránit před pádem pod znenadání se rozplujivší, zkorodovanou loď, tato fotka se jmenuje "valná hromada"
Třetí fotka se jmenuje "chyťte kachničku"...kdo by měl zájem shlédnout celou kolekci, najde ji na stránkách www.barcobasilejo.foto.com
Mírně servilní nácvik slovenských politiků na příjezd prezidenta Obamy po Dunaji.
to jsem fotil já v Řecku :-)) a dneska jsem to někde vyhrabal :-))
já si myslím, že je to skupina Hrachovanka nacvičující slavnostní fanfáry ku příležitosti zvolení Davida Ratha hejtmanem Středočeského kraje. S kvartetem se dále počítá jako s doprovodnou skupinou pro vystoupení Kateřiny Brožové.
Květoň Zahájský
15. 05. 2009
Mně to přijde jako soutěž o nejkrásnější mužský zadek a ta ženská je porotkyně:-D
Ja myslim, ze to je vystoupeni netradicniho hudebniho kvarteta hrachovka, jejiz clenove vystupovali po poziti lustenin bez doprovodu hudebnich nastroju. Dochovane literarni prameny uvadi, ze divaci v prvnich radach slzeli nejspis dojetim a nebyli schopni vyckat konce predstaveni. Ze stejneho duvodu nebyla Hrachovka hodnocena na soutezi Eurovize. Po tragedii v Kulturnim dome zeleznicaru na Smichove, kdy bylo pri produkci teto skupiny uslapano nekolik zamestnancu drah, byla kvartetu povolena pouze produkce pod sirym nebem a to nejlepe v zahranici a clenka sboru Marie(na obrazu pozadi v popredi), vyluzujici prekvapive hluboke basove tony mohla hrat s ostatnimi cleny orchestru pouze kratsi skladby.
mořský koník
15. 05. 2009Květoň Zahájský
15. 05. 2009
no.. to dělal můj pes.. vydržel tři hodiny plavat v kuse, abych ho nechytla a nevytáhla..
nebo je mozny, ze ta pani, co se zdalo, ze smiruje, se rozhodla skocit, protoze
"jsou taci, co uvidi vodu a neudrzi se a museji do ni skocit..."
blbost! moře je absolutně klidné.. z čeho by měli mořskou nemoc..
Hledaj kachničku, nebo v nejhorším případě poustěj parník a nemaj provázek..
Květoň Zahájský
15. 05. 2009Květoň Zahájský
15. 05. 2009Květoň Zahájský
15. 05. 2009
mozna, ze krajni postuchujou klacikem kachnicku, prostredni to soudcuje a pani smiruje :-)
no.. já myslím, že se snažej nějak pomoct.. ti páni vlevo a vpravo - je vidět že jsou v pohybu..
(který tam spadne první?)
Je to statečná kachnička. Ale přesto, že je statečná, tak je trochu vyděšená a asi zmatkuje..
dik
panum uplavala kachnicka, ale proc se kouka ta pani tomu panovi na/do...
do dílka to můžeš vložit přes tlačítko "zdroj" vlevo nahoře na panelu nástrojů u nového díla..
a je to jasný.. uplavala jim kachnička..
ja myslel treba
Tiskova konference s uprchlym podnikatelem Krejcirem
nebo
Hledni ceskeho ekonomickeho zazraku
Zdroj Barca + Basel různé 2009 |