Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?

16. 05. 2009
2
20
1711
Autor
Adelle
Mohl by ses ke mě otočit?! Odpověz: Znáš ten pocit? Když potkáš člověka a zastaví se Ti svět? Když zjistíš krutou pravdu z pár krátkých vět? Co cítíš? Pak ihned pro žal Tvůj život zmírá, svůj smích, radost i štěstí jen předstírá. Znáš to? Že nevíš o čem mluvím?! Poslouchej: Na okolí se směje, však čeká ji smrt bez naděje? Tma kolem Tebe, jen když jsi sám? Křičí Ti do hlavy, nápady, způsoby... - jak z toho ven? Najednou bez lásky, vzpomínky snem? Místo místa, kde srdce se nacházelo, teď tlející černá díra je. Který pitomec pravil, že naděje neumírá? Ona asi zmizela jen, či chcípla, už nic nenaděláš, ona vybrala si.
... tak Ty běž dál a zapomeň. Vždyť Ty ses kdysi semnou smál.
Otoč se, podívej se mi do očí a mrchu odežeň, kdo by o ni stál.

20 názorů

Mě se to prostě líbí *

Adelle
02. 02. 2012
Dát tip
když se na to však dívám zpětně, vidím tu scénu, takže to asi byrzo nějak výtvarně zpracuji. ježiš to je let.

Adelle
22. 08. 2009
Dát tip
Takový výkřik na prázdnou stěnu.

Adelle
20. 08. 2009
Dát tip
docela ano, bude to tím, že když jsem to psala pro toho oného, věděla jsem, že to píšu nikomu.

Adelle
20. 08. 2009
Dát tip
Bublina?

Tak nevím, jsem lajk, scénář mi to nepřipomíná :-(

Rajmund se snažil, mělas ho poslechnout. Tohle je neuvěřitelný blábol.

Adelle
16. 05. 2009
Dát tip
dám vědět...

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Jenom jsem chtěl pomáhat a chránit.

Adelle
16. 05. 2009
Dát tip
Nechej to na mě.. ;)

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Vem si korunu a hoď, buď kategorie nebo upřesnění. Voboe raděj né. Pokud dramata, scénáře, potom přímá řeč gramaticky. Pokud báseň v čemkoliv, pak trhat košili ne, zamykat u vany taky ne.

Adelle
16. 05. 2009
Dát tip
Plánuju mu jen roztrhat košili a zamknout se v koupelně...

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Ještě by sem tam mohla padnou facka nebo kopanec do zadku.

Adelle
16. 05. 2009
Dát tip
:D nerozumím ti. jako výslech to může vyznít a je tak jen dobře.

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Kategoie: výslech. Být vězněm na Guantanámu, tak řeknu všechno.

Adelle
16. 05. 2009
Dát tip
Nepamatuju si.

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Také jsi demonstrovala na Hradě?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru