Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mylenka a její Střípky

Výběr: StvN
18. 05. 2009
14
295
6870
Autor
Narvah
Nepříliš autorů na tomto serveru je produktivní tolik, co mylenka. Od roku 2005 stačila autorka publikovat 719 děl. Jedná se především o básně, miniatury nebo haiku. Koncem roku 2007 se autorka pustila do psaní prózy na pokračování. Krátké příběhy, ve kterých malá Marcelka vzpomíná na své dětství, shrnula do sbírky s názvem Střípky. S částí této milé sbírky bych čtenáře rád seznámil. První příběh s názvem Strach je výsekem ze života malé hyperaktivní holčičky, které umřel tatínek. Marcelka pozoruje v kapli tělo svého otce a domnívá se, že tatínek spí. Poté se ocitá s maminkou ve vlaku, kde dělá stojky. Při této aktivitě však upadne a pánovi, který jí pomáhá zvednout se ze země, pozvrací kalhoty. Na konci příběhu odře malá Marcelka svojí tříkolkou zeď a maminka jí vyhubuje. V próze Babiččina půda Marcelka prohlédává podkrovní prostory babiččina domu. Sedí na dubové truhle a přestavuje si, že je princezna. Pak spatří kočku Micku a povšimne si, že už nemá tak velké břicho. Hned sděluje novinku babičce, která zrovna topí v potoce koťata Micky. Marcelce nedochází, že babička koťata topí a proto jí upozorňuje, že koťata neumí plavat. Hvězda nás uvadí do prostředí obchodu potravinami, kde Marcelka se svou sestřičkou Zuzankou přemýšlí, jaké sladkosti si koupí. Domů jdou okolo hřbitova. Marcelka vzpomíná, jak se kdysi ze strachu z hrobníka počůrala. Ke konci příběhu Marcelka uvažuje nad tím, jak se velké tělo tatínka mohlo vlézt do malé plechovky - urny. V próze Kalendář Marcelka fragmentárně vzpomíná na svou babičku. Příběh vrcholí ve chvíli, kdy Marcelka pomáhá babičce najít její brýle a objeví pod jejím polštářem kalednář, který našla na půdě. Marcelka nedokáže pochopit, proč jej babička vzala a schovala do svých lůžkovin. V Mamince vzpomíná autorka coby malá Marcelka na svou matku, zdravotní sestru. Volně se pohybuje po nemocnici a popisuje, co kde vidí. Je u maminky v kanceláři, v kotelně nebo v kuchyni. Nakonec staví na zahradě se sestřičkou sněhuláka a přemýšlí o tom, že si vezme muže, který nebude kouřit. Nechce, aby umřel jako její táta na rakovinu plic. Poslední střípek mozaiky, který jsem si přečetl, má jméno Radost. Marcelka jede se svou o rok starší sestrou Zuzankou, která už umí číst v Mateřídoušce, za babičkou na Moravu. Je doba Vánoc a sestry jsou nedočkavé, co dostanou pod stromeček. Když rozbalí dárek, zjistí, že se jedná o mrkací panenku. Můžou se radostí pominout. Skáčou po pohovce ostošest, panenka upadne a rozbije se. Sestry pláčou, maminku incident taky netěší. Matka posílá panenku do servisu, ze kterého se po čtrnácti dnech vrácí opravená. Marcelka její návrat vtipně glosuje, maminka ji pohladí po hlavě. Mylenka se ve sbírce próz Střípky vrací do svého dětství. Očima malé Marcelky reflektuje svět kolem sebe. V každém ze střípků máme možnost ponořit se do světa, ve kterém jsou události, které život přináší, interpretovány infantilně a s milou naivitou. Smrt otce, vztah ke starší sestře Zuzance, vztah k matce a babičce Anně - to jsou hlavní témata, na kterých sbírka staví. Úroveň příběhů malé Marcelky je vyrovnaná. Čtenáři, který se rád vrací do dětských let, mohu mylenčinu sbírku vřele doporučit. Autorce přeji, ať se mozaika Střípků rozrůstá o další pěkné příběhy.

295 názorů

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
sem se jako už omluvil ale. jinak pěkný!

Toscana
19. 05. 2009
Dát tip
Malá oprava u druhé věty: Ale protože jsem byla zvědavá i na práci, pod kterou ten problém povstal, přečetla jsem si asi polovinu ze Střípků,a urvaná nadšením jsem nebyla taky ani náhodou.

Toscana
19. 05. 2009
Dát tip Narriel
Omluva za mnohoslovnost, ale asi to nejsem schopná vyjádřit stručněji: Dočetla jsem až sem, a je mi z toho hodně nedobře. Ale protože jsem byla zvědavá i na práci, pod kterou ten problém povstal, a urvaná nadšením jsem nebyla taky ani náhodou. Přišlo mi to spíš než jako dětský pohled na dětství jako infantilita autorky, u veršů občas rytmus frázování kulhal jak invalida od Verdunu, a když už jsem ze svého pohledu neměla co pochválit, nepsala jsem pod to do komentářů radši nic. Proč druhého rmoutit, když i tohle si své fanoušky našlo, že? Ovšem fakt je, že ne každý je schopen nadhledu a odstupu a jsou i tací, co svou nelibost vyjádří v komentářích. Jenže když už autor při zveřejňování díla zatrhne, že stojí o hlubší kritiku, měl by počítat i s možností, že na jeho hlavu dopadne třeba i kritika hodně drsná, hodně tvrdá a že ho nebude chránit jako ti, co se v tom dejme tomu našli a nebo dokonce jeho přátelé. Jestliže se autor necítí na to, aby podobrné tvrdosti ustál, nemá s možností hlubší kritiky raději ani koketovat. Chápu, že ostrá kritika nepotěší, ale mohla by přinejmenším vést aspoň k zamyšlení, jestli třeba kritizující nemá v něčem pravdu, a ne se stát tématem vzkazů, kde už pak emoce letí do těžkého afektu a lítají i silné výrazy a vulgarity. Ani ty na Písmák nepatří, ale rozumný člověk se jimi vytočit nenechá, zaujme k nim stejné stanovisko, jako třeba já k tvorbě mylenky – nelíbí se mi to a nestojí mi to za komentář, ale vím, že stejně jako většinou každé dílo na Písmáku si najde své příznivce i odpůrce, tak jsou lidé, kteří se bez vulgarit neobejdou a jiní je nepotřebují. Chválabohu za tu pestrost, řekla bych, protože to není nuda. A „někdo vdolky, jiný holky“. Ale nechat podivný spor o suché z nosu exponovat až do mezí nenávisti a pomst, za to nestojí na Písmáku nic, ani věci, před kterými v úctě hluboce smekám. Jestliže proto, že mému kamarádovi někdo trochu šlápl na kuří očko, vymyslím způsob, jak ho zbavit komplet veškeré jeho práce, u které strávil jistě nemálo času (ještě že zálohy na tomhle serveru jsou), je to podle mého názoru sviňárna a humus toho nejtěžšího kalibru a trest by za to následovat měl, mimo jiné i protože to je zásah do jeho autorských práv. Nedá se to obhajovat ničím, ani jánošíkovštinou, ani jakýmsi srdcem. Vypovídá to o jediném: o absolutní neschopnosti kontrolovat si svůj afekt, o pomstychtivosti dotyčného, o nevůli promluvit s kamarádkou stylem „nech to plavat, za rozčilování ti to nestojí“, o radosti z možnosti někomu ublížit stylem „rána pod pás“. Netěšilo by mě mít právě takovéhle kamarády a nejspíš bych zvážila, jestli to vůbec kamarádi jsou. Notabene když po tom, co se ukázalo, kdo autorem téhle sviňárny je, dotyčný ani není schopný přijít sám a omluvit se, že jednal v afektu a ne zrovna košer, ale nechá za sebe mluvit někoho jiného. Čili k výše zmíněnému výčtu bych přidala ještě koncentrovanou zbabělost. Nic z toho nepatří k vlastnostem, které bych u svého kamaráda ráda viděla, asi jsem prostě jiná než mylenka (věkem to nebude, jsme zhruba vrstevnice). Resumé? NARVAHOVI bych možná doporučila omluvit se za zbytečně silné výrazivo (poslat někoho do háje jde i slušně a mnohdy tím zasáhneš citelněji). A to i když každý z nás tebou použitou terminologii v životě slyšel už mockrát, protože pochybuji, že by se mezi „písmáky“ vyskytovali pouze chovanci klášterních lyceí. MYLENCE aby neobhajovala neobhajitelné, protože její přítelkyně se skutečně dopustila neuvěřitelné sviňárny. Čím větší snaha tohle obhájit, tím víc másla na hlavě toho, kdo to obhajuje. LAKROV aby našla odvahu k omluvě (když už ji našla ke sviňárně) a k tomu, aby nesla důsledky svého činu sama a nenechala za sebe mluvit kamarádku, pro kterou to udělala ADMINŮM aby takhle masivní zásahy do chodu serveru trestali obratem ruky a nekompromisně, protože jinak bude důvěra v bezpečnost prací jeho uživatelů nenávratně pryč. Ale nemusí si z toho, co jsem napsala, vzít nikdo nic, jsem jen obyčejná uživatelka bez ambicí na velkou literaturu, s jen několika dílky patrně nevalné kvality, jen se snažím používat zdravý rozum.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
Dík Muesso! Miluji Tě!!!

ba ba, moorgaane, navštěvuj nadále stránku moosoové, tam zapadneš :-)

Tragicus
19. 05. 2009
Dát tip
moorgaane, ve sve hlouposti jsi az roztomily.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
Máš pravdu milá Muesso3. Jsa poučen, řekni, co mám nyní udělat? Lze snad ještě dát věci do pořádku, nebo je vše ztraceno?

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
teď, když jsi tu, jdu opět do sebe a zpytuji svědomí. opět mě přepadla síla lásky a já bych chtěl všechno vrátit zpět, omluvit se všem, které jsem urazil, především mylence, opět a zase, omluvit se všem, kteří mi nastavovali zrcadlo a pomáhali mi k nápravě. a tímto tak činím! a zbaven té tíhy, kterou jsem si od neděle nesl, miluji tě musseo o to víc!!

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
no, muesso, pokud někdo zvěřejní soukromou poštu, tak už to soukromě řešit nechce. jinak mě nepřišla infikovaná zpráva od lakrova, ale od jeho alternicku "zorrom", takže blokace by to stejně moc neřešila. mimochodem tě pořád velmi miluji!

čučenka
19. 05. 2009
Dát tip
ooo, díky, Dero, netušila jsem :-) (já nikoho neblokovala)

Dero
19. 05. 2009
Dát tip
Podotýkám, navzdory čučence, že i zprávy lze tamtéž blokovat. :)

Dero
19. 05. 2009
Dát tip
Muessa, taková funkce už existuje - v menu Moje > Neoblíbení autoři.

čučenka
19. 05. 2009
Dát tip
ale muesso, to přece jde - můžeš si dát autora do neoblíbených a má zamezenu možnost psát ti kritiky. Zprávy ti ovšem soukromě zasílat může. Jestliže ti ale někdo (technicky nadaný) smaže autorský profil, který zde máš 7 let, tak to je už potom silnější kafe...

Ziggy a nealko pivo? To bude fáma...

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
sláva zigimu!

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
ziggy má 30!!!!

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip

Ostatně soudím, že Kartágo by mělo být zničeno. t*

katugiro
19. 05. 2009
Dát tip
a nejvíc přesvědčeni o své soudnosti jsou tradičně ti nejhloupější

katugiro
19. 05. 2009
Dát tip
Neskutečný. Nejhorší je, Pišto, že některejm to prostě nevysvětlíš. Narvahu, prosímtě, nikdy to nemaž.

Vaud
19. 05. 2009
Dát tip
stanislave - az budu mit Parkinsona, tak Ti taky naklikam!! Slibuju!

Dero
19. 05. 2009
Dát tip
Wintře, na banu se pracuje. Nemohu o něm sice sám rozhodnout, ale již jsem jej navrhnul.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
hehe! "flustrace" a "puberťácké klimakterium". toť vizitka slušného pošuka ;)

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
Octopus Syd - jake zajmy mas na mysli, a jak ty vis jake mam oblibence? - snad nevyuzivas sveho admina k tomu mne lezt do uctu a slidit! Bud tak hodny a udej presne jake zajmy vidim, a jake zajmy svych oblibencu. Kazdy mame sve oblibence a urcite je to smyslem tohoto servru , abyCHom oblibence meli - viz.PRIDEJ K OBLIBENYM !... ale koukam, ze ty mas problem s tim, ze druzi maji nejake oblibence- prestan se tim stresovat a premyslej radsi nad tim, jak tady pomoct vybudovat system, a prostredi, kde se bude kultivovane pohybovat kazdy normalni uzivatel a nebude muset celit vylevum pubertackeho klimakteria nekterych jedincu, kteri si zde resi svoje flustrace...

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
morgane: mě se to přiznává lehce. nikdy mi nedělalo problémy mluvit o intimních věcech. třeba na to, že mám senzor na pošuky jsem upozornil velmi záhy.

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
Tragicus - to je vse na co se zmuzes? - trochu slaby na tvuj intelekt a nutkani mit posledni slovo ne? - zaber, ztracis lauf! Narvah - no konecne to z tebe leze, ja vim, tezko se to priznava, ale bud hrdina! - nepolevuj, snaz se v sobe najit silu se priznat ke vsemu co v tobe drima!

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
to tě proklikávala konev? já myslel, že mário. hustý! jako doufám, že tady dřív nebo později narazím na čeký. docela mi chybí. jak začla makat pro člověka v tísni, jakoby se po ní zem slehla. mě se teda na písmáku nejvíc líbí ty žlutý avíza a kritiky jak se to porád objevuje vlevo na liště. hrozně rád na to klikám. myslíš, že tu taky funkujou klaky jak na liderce?

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
písmák má jednu ukrutnou výhodu, mohu sám sebe avisovat, to liderka neumí, jinak je samo sebou lepčí.

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
na Písmáku neni nikdo jako na Liderce Konvalina, kerá by klikala Láskyplně na mý díla, tam mám dva tisíce návštěv hned, sem dám dílo a nikoho to vůbec nezajímá, ale vůbec, písmák se mi tudíž nelíbí...

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
nakonec na písmáčku je stejná legrace jak na liderce. sice s jinýma lidma, ale na tom zas tolik nesejde ;)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
miluju stena totálně naprosto zcela!

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
chuck je divnej.

tady je taky jeden Jánošík

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
mmch. miluju narvaha.

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
Blue-dragonečku, to neni humor, ale záchrana ČR, EU, Planety, Lidstva. mějme se Rádi a volme Zelené. Kytičky, Jásot Upřímné Lidské Píle, Láska, tudy cesta vede...

Delahaye
19. 05. 2009
Dát tip
Winter : ale teplé pivo je už něco jako holocaust .. to jsi trefil :-) .-)))

Bluedragon
19. 05. 2009
Dát tip
Stanislávku, příliš brzy na tak pokleslý humor... ;-)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
je čas na juru jánošíka! http://www.youtube.com/watch?v=9LKc8A4fjX8

Muamarek
19. 05. 2009
Dát tip
Norsko: Jedna věc jsou argumenty, druhá věc urážky, jimiž se nahrává druhé straně - jsou ty urážky nutné? Marek

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
myslím, že je čas na politiku: Volte zelené!!! http://euvolby.zeleni.cz/1-Homepage

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
edvine: to su rád, že na tebe takhle recenze působí. dík. jsi pro mě velkou morální autoritou! budu se snažit polepšit, hehe

sissinko, ty mě pronásleduješ ? a taky není pravda, že na každého útočím. řekni mi pět jmen, na které útočím :-) pět bys možná dala, tak deset :-) To jsem opravdu zvědavý

Edvin1
19. 05. 2009
Dát tip
Když si člověk od autora přečte jen ty Střípky, tak nabude dojmu, že se jedná o naivního, sedmnáctiletého obdivovatele mylenčina díla. To jsem si myslel i já, a text jsem mu pochválil. Abych chlapce povzbudil. Jenže. Přečetl jsem si jejich vzájemnou přestřelku jinde. Závěr? Asi takhle: S těmi Střípky jsi to navlík' obratně, perfidně obratně, (a dokonce je to právně nenapadnutelné - jak by řekl advokát). Je mi z Tebe, chlape, špatně. dědEd :-)

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Mylenka je kráva. To jste nevěděli ?

Winter
19. 05. 2009
Dát tip
Jo, přesně tahle. Byla první po ruce.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
winter: co je upol? snad ne univerzita palackýho!

Winter
19. 05. 2009
Dát tip
No vida, já na "upolu" našel 6-11. Ale ono to je vcelku jedno, protože tohle je tak vykřičený případ, že by ho dokázal "rozsoudit" i prvňák.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
nazdar stene! tady to jede! ;)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
winter: jedinec si osvojuje morální normy i po jedenáctém roku života. mezi odborníky panuje všeobecná shoda, že k průlomu heteronomní morálky a její přeměně v autonomní dochází v rozmezí 9 až 13 roku života. osobně se domnívám, že morální vývoj by neměl být nikdy "zcela" zakončen. naopak. postkonvenční úrovně morálního vývoje - stadia univerzálních etických principů dosáhne jen nepatrné množství jedinců..

Winter
19. 05. 2009
Dát tip
No, právě na to video narážím. Z toho jsem pak čtyři dny ani nemohl chodit .) Nicméně tehdy se za něj alespoň omluvili.

Winter
19. 05. 2009
Dát tip
Navíc bych tedy ještě prozkoumal, nedošlo-li k porušení autorského práva.

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
jako ty storky, o kerejch píše Narvy, musej bejt dobrej masox, do toho nejdu... hehe

stanislav
19. 05. 2009
Dát tip
nádherně napsáno. zaavisujeme....

Winter
19. 05. 2009
Dát tip Narriel
Ale prdlajs Vaude, tohle je spor obecního rejpala proti obecní blbosti - to, že se tato blbost nakoncentrovala v určitých kruzích nebude věkem. Homo sentimentalis přežívá ve všech věkových skupinách. Docela mě ale vytočilo to přirovnání k Jánošíkovi, protože kdysi jsem se zařekl, že jediná věc, proti které se ozvu, budou debilní a manipulativní přirovnání. Dnes začeneme vraždu přirovnávat k Jánošíkovi, zítra pád vlády k Mnichovu 38, pozítří teplé pivo k holocaustu a popozítří hocokaust k teplému pivu. Tak takhle ne pánové a dámy. Už jen za tuhle sprostou idiomatickou manipulaci bych dal banána per excellence, případně nechal dotyčného opakovat 6-11 rok svého života, kdy si jedinec zcela osvojuje morální normy pospolu s abstraktním myšlením, protože je očividné, že tehdy buď jedno nebo druhé nebo oboje zanedbal. Nadále mě zaráží, že Lakrov ještě nedostala ban, protože toto není jen o nadávání, kteréžto zůstává v rámci malé skupinky, kde se spor ještě může urovnat, ale její čin poavužiji za útok na CELEK Písmáka. Dero tu zmiňuje přirovnání k poštovní bombě, jenže nesmí zapomenout, že na té obálce N. vidí originální razítko: "prověřeno ministerstvem vnitra". Avi. jen Vaudovi a přirovnávající

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
Vaud: s tou liderkou si to přehnal! ;)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
mylenka: mě to přijde docela zajímavý. jako to, že růženě novákový vyšla knížka a že jí k ní pašinger napsal tak pěknou recenzi. hned mě napadlo, že si ji koupím. nezvažovalas, že by ti taky něco vydal? třeba Střípky?

TheMan
19. 05. 2009
Dát tip
Od recenze bych čekal spíše subjektivní posouzení, a nebo hlubší rozbor díla jako celku. Pro ukázku mých představ, jsem na svou autorskou stránku umístil jednu ze svých starších recenzí.

Vaud
19. 05. 2009
Dát tip Narriel
Na textu recenze mi nic urazliveho neprijde - jestli obsah povidek pusobi urazlive, neni to podle meho problem recenzenta. Ale je zde jiste prostor pro nekoho jineho napsat recenzi konkurencni (pokud to nekdo cele ve zdravi precte). Lidi by se meli k sobe chovat slusne a to i v soukrome poste. Pokud se nekdo chova jako hulvat, pak se bud 1) domluvite mezi sebou smirne 2) chovej se zpatky jako hulvat taky 3) autora zablokuj a ignoruj 4)nahlas adminovi, ze se nekdo chova jako hulvat vic nez ty 5) napis spravci 6) nahlas to majiteli 7) prihlas se na Literru a napis, ze se tu lidi k sobe chovaji jako hulvati. Pokud nekdo nekomu smaze, ukradne nebo jinak poskodi dilko, jde o hrube poruseni pravidel serveru a potazmo autorskych prav. Poprve v historii tohoto serveru se stalo neco takoveho a v takovem rozsahu. Je zarazejici, ze to bylo od "zavedene literatky". V takovem pripade by mel byt dotycny jedinec 1) vyloucen ze serveru 2) nebo mit dost hrdosti a smazat se sam Pro me osobne je to velke zklamani. Asi nejvic se priklanim v diskusi k Pistovi. Na druhou stranu vim, ze psychicky teror dovede cloveka vyprovokovat k nepredlozenym cinum. Obcas mam taky chut nejakeho prudice prastit. Tady mi prijde, ze se silnejsi (nemyslim ted fyzicky) navazi do slabsiho. Je zajimave, ze se cela diskuse zvrhla temer v generacni spor jedne vekove skupiny vuci druhe a na jakesi nezadatelne pravo starsich psat sentimentalni blaboly. (avi jen Pistovi)

reka
19. 05. 2009
Dát tip
Lakrov: tak tohle mě šokuje. To se nestydíš ani trochu poté, co jsi Narvahovi smazala nick, se takhle dovolávat pravidel písmáka? Nechápu, že ses Narvahovi ještě pořád veřejně neomluvila.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
No, tak jsi se odkopal...přikrej se a nefňukej. Třeba Ti jednou také výjde knížka, ale to musíš začít psát O NĚČEM :-)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
hlavně že seš nad věcí ty, marvine. to je dobře, že to dokážeš. jsi mým vzorem.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
taky znám lakrov. je boží. zvažuju, že si koupím tu její knížku "dívej se opatrně". je to dobrý?

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Znám Lakrov a vím, že budeš čekat marně...a to je dobře.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Někdo ztrácí fotky, někdo občanku, někdo vzpomínky... a někdo prozměnu nachází...a někdo se jen hloupě směje.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
jánošík se už za žebro dávno pověsil. hrách si pod nohy nasypal sám, hehe

Asi tak jako byl chytrej ten zloděj, co v tom bytě, kde kradl, vytrousil občanku... :)))))

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
morgane: tvoje dedukce jsou opravdu trefné. mým problémem je opravdu komplex méněcennosti, který si dlouhodobě řeším napadáním ostatních uživatelů ve virtuálním světě. neustále se snažím o repozici svého ega. mé problémy jsou nzpůsobení nedostatečným vývinem pohlavních orgánů a insuficiencí v mém pohlavním životě. jsi génius!

Tragicus
19. 05. 2009
Dát tip
Eh, Rabbe, muzes mi rici, co je na mem prispevku vulgarniho, natoz "ponekud vulgarnejsiho na zdejsi pomery? :] moorgaane, ty jsi hrozne legracni trouba. :]

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Smaž si co chceš. Já Ti v tom nebráním...myslím, že co jsi chtěl, toho jsi dosáhl a protože lidem neubližuju, nenapíšu ti to sem. A na "Jánošíka" nečekej. On se za žebro pověsit nedá. Je chytřejší než já.

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
Narvah no vida ! - je videt, ze jsi opravdu vzorovy priklad k tomu udelovat zde recenze na tvorbu druhych! vyplyva z toho uz nize jmenovane - jakysi komplex, ktery si resis ve virtualnim svete anonymity - v beznem zivote by sis to nedovolil, protoze podle vseho budes zbabelec a vis moc dobre, ze bys za takove vylevy dostal od dotycneho a nebo nekoho jineho pekne pres drzku !

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
mylenku: teď už to vím jako natuty. jako co seš zač. bezva ženská do nepohody s ohromným srdcem, hehe

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
počkám si ještě, až sem dorazí JÁNOŠÍK a pak to třeba smažu, hehe

TheMan
19. 05. 2009
Dát tip
Možná bych od recenze čekal trochu více subjektivního pohledu, a nebo hlubší rozbor díla, jako celku. Ale to je pouze jen můj názor.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Moorgaane, já to tu někde už uváděla...bylo toho víc, něco už smazal Narvah s diskuzí u Varování ...ale stačí, když se podíváš na můj profil.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
a2a2a: i pro tebe

Hrách na stěnu...

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
morgan: kráva, blbá kráva, tak trochu píča (to bylo v otázce). někam si to zapiš a opakuj si to.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Ke slušnosti v diskuzi patří nenazývat ostaní účastníky píčou, pane zvěrolékaři. I když to jistě umíte patřičně zakamuflovat.

Nebudu, mylenko, za to mi nestojíte. Jen jsem byl zvědav, kolik máte sebeúcty. No nic. Víceméně jsem se dozvěděl, co jsem potřeboval. P.S. Ke slušnosti v diskusi patří i avízo.

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
mylenko - dalo by se to vyvesit zde na teto nastence, jakym vybranym jazykem te dotycny častoval? nebylo by to na skodu - jelikoz prave zde asi vznikl onen cely problem - at si udela obrazek kazdy sam o slusnosti a urovni komunikace !

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Ty nebudeš, zvěrolékaři, nikoho stěhovat. Ty si spočítej slepice a hlídej si svůj kurník...ať ti neutečou samy :-) Ty se předvádíš sám už dost dlouho, takže Ty mi přestaň radit. Jasný?

a2a2a
19. 05. 2009
Dát tip
Narvah četl, myslím, že pod některým z nich je i má kritika, nicméně první věta tvé nynější reakce ...nebo líp hlavně pro tebe, a2a2a, viď? a když pro tebe, tak potom pro všechny. parádní uvažování... mi velí, abych si svého času i zdraví cenil. Pokud ty sám tu zlou ironii nevidíš, pak jen ztěží ti ji mohu ukázat. Na rozdíl od tebe však připouštím, že se mohu mýlit a měl bych ti věřit, ale totéž platí ve vztahu k Mylence. Takže si myslím, že lépe je to celé smazat. A že je to dobré jen pro mně? Věř, že pro tebe také.

(bože, zdiskreditovalY!!!!) Pardon, to já v afektu - použil jsem srdce a zmrvil tím gramatiku...

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
a2a2a některé Střípky četl a dokonce k nim napsal kritiku...

Jsedm jediný, kdo má dojem, že omluvy už jsou v tuhle chvíli jaksi k ničemu? Obě dámy se natolik zdiskreditovali, že minimálně na Písmáku si od nich pes kůrku nevezme. Jediným rozumným řešením by bylo v tichosti se odebrat jinam. Jako když na vsi provedete nějakou obrsviňárnu, je lepší se přestěhovat. Malé komunity mají sloní paměť. (a obecní pruďas Narvah by se pár týdnů neměl ukazovat v hospodě, měl by sekat latinu a pomáhat sousedům s údržbou pažitu) Čímž by se to dalo uzavřít.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Jiří, Narvah mi smazání nabídl, to ano, ale hed po mém prvním příspěvku zde. Proč asi? Psal mi, že ji(recenzi) myslel upřímně a já mu odepsala, že to bych mu možná uvěřila v pátek, ale už ne po tom co tu proběhlo v neděli. A že to, že to tak nebylo potvrzují jeho následné komentáře.. Tím, že to tu smaže nesmaže fakt, který člověk , delší dobu se tu pohybující, zcela jasně vidí... skupina lidí tu místo psaní, čtení a eventuelního psaní kritik jen vyvolává rozmíšky. Vyberou si svoji "oběť" a pak trénují OSTROVTIP. Lakrov jim jasně předvedla, že lze situaci vyřešit i takto, pokud se nelze dovolat slušnosti u provozovatele ...trochu mi to připomělo Jánošíka :-) Jistě, nebylo to správné, ale když jsem se jí na to ve zprávě ptala, ani mi neodpověděla...až večer to přiznala se slovy, že prostě nesnesla v té chvíli, kdy ty nadávky četla, to, jak mi tu Narvah nadává a uráží mě. Mohla by díky své profesi použít "rozum" a odstřelit Narvaha jindy, z bezpečnější vzdálenosti...ale ona použila srdce a to ji v mých očích omlouvá. Klidně ať si tu všichni dál křičí... já vím jak píše Lakrov a vím proč a pro koho píšu já.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
nebo líp hlavně pro tebe, a2a2a, viď? a když pro tebe, tak potom pro všechny. parádní uvažování. pokud recenzi považuješ za ironickou, tak bys mohl poukázat rovnou i na ony ironické pasáže. pusť se do toho a podpoř fakty toto své poměrně odvážné tvrzení. trochu pochybuji, že jsi Střípky, o kterých píši, vůbec četl..

a2a2a
19. 05. 2009
Dát tip
Omlouvám se za překlep.charakterizuješ

a2a2a
19. 05. 2009
Dát tip
Narvah, ano, je zlá, a sice v ironii, s jakou charaskterizuješ jednotlivé povídky, a neúplná v tom, že vlastně nenabízí téměř žádné hodnocení. Pokud jsi navrhl smazání celého toho nesmyslu, pak je to rozumné a doufám, že i Mylenka to zváží. Čím dřív, tím lépe pro nás, pro všechny.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
seš docela SLUŠNEJ pošuk morgane. a pošukem zůstaneš!

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
Narvah - tvuj kodr necht si miri kam chce, pravdepodobne nema tu dostacujici delku. Pomerancova - nikoho netepu, slusne se vyjdruji k druhym,pokud i oni slusne diskutuji - pokud mne nekdo nazve pošukem, musi pocitat s tim, ze mu adekvatne odpovim. Nikoho nemoralizuji pletes si pojmy, vyjadruji nazor na tuto diskusi, na tyto komenty zde a na utocnost jednech a tech samych ! Tragicus - soude podle tveho vykriku do tmy budes asi ten na koho patri rceni o potrefene huse ! StvN - ano muj vyrok povazuji slusny adekvatne k neslusnosti Narvaha smerem ke mne.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
a2a2a: smazání diskuse jsem včera mylence kolem osmé hodiny večení navrhl osobně ve zprávě. odepsala mi, že pokud ji smažu, tak že ji stejně vyvěsí pod svou stránkou. co se týče mé recenze - ta není zlá. zlá by byla, kdybych v ní zaujímal hodnotící negativní postoje. to, že je neplná je zmíněno hned v úvodu - shrnuje pouze polovinu sbírky. máš ke mně ještě něco?

a2a2a
19. 05. 2009
Dát tip Narriel
Narvah, a také vy ostatní, tvá recence je podle mne "zlá", sám jsem některé střípky četl, a tvá tzv. recenze mi přijde mírně řečeno, neúplná, o tvé motivaci víš jen ty sám. Pozadí celé kauzy nemohu objektivně posoudit, ale diskuse pod ní je něco, co se mi ani trochu nelíbí, třebaže jsem si zde na Písmáku už mohl dávno zvyknout, nejlépe by bylo celou tu směšnost smazat, nevede nikam.

Rabb
19. 05. 2009
Dát tip
nebo raději ne.. to se ještě vyvrbí.

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
patrne musis mit opravdu maleho pindoura Nedá mi to spát. Jasná otázka: Považuješ moorgaane tento svůj výrok za slušný? Rádi bychom od tebe my, nemoralisti, slyšeli jasnou odpověď.

Rabb
19. 05. 2009
Dát tip
tragicusův komentář smazán.. poněkud vulgárnější na zdejší poměry.. :-)

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Hurá, útok na genitálie je vrcholem slušného chování. O takových lidech se říká, že si nevidí do huby.

Tragicus
19. 05. 2009
Dát tip
moorgaane, soude dle poctu vykricniku, jez pouzivas, se sam delkou penisu muzes sotva ohanet. Soude dle obsahu tveho prispevku nemas chapavy ani palec.

Muamarek
19. 05. 2009
Dát tip
Všade by měla platit nějaká jasně daná pravidla. Pokud se někomu nelíbí chování jiných lidí, vždy je tu dle mého šance obrátit se na příslušné orgány, které to mají řešit. Dovedu pochopit, že něco umí nadzvednout, ale řešit to partyzánštinou, to nikam nevede, jen k dalším útokům. Smazání něčího účtu - to je pro mě osobně virtuální vražda - a je mi z toho smutno. Kdo nesnese kritiku, sebebřitší, neměl by se vůbec nalogovat, toť můj názor, i když si uvědomuju, že kromě zdejší diskuse nemám ktématu více informací o celém pozadí, Marek

Á takže pro všechny NovoPísmáky jedno malé upozornění - pro vaše vlastní dobro se raději vyhněte nickům mylenka a Lakrov - tj. raději nečíst, nekomunikovat, nereagovat na jejich avíza a zprávy. A do budoucna si lze snad jen přát, aby se podobná hackerská škodná tomuto serveru raději vyhýbala. hromadné avi

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
teda konvenčním, hehe

parodn, zapomnela jsem avi tomu,koho oslovuji

moorgane, prekvapuje me, jak vytrvale druhe tepes kvuli slusnemu chovani, kdyz pro tebe samotneho je to jen prazdny pojem. nebo mas za to, ze slusne se musi chovat pouze druzi k tobe a k tvym oblibencum a opacnym smerem muzeste cokoliv si zamanete? :-/

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
moorgan: jak říkám, seš pošuk, kerej se zastavil na konenčním levelu morálního vývoje. tvoje pojetí slušnosti bude podobné pojetí lakrova a mylenky. můj kord míří i do tvého srdce!

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
Narvah - jak koukam, o demagogii bys mohl prednaset! .. z tve zluce je patrne, ze patrne musis mit opravdu maleho pindoura, kdyz tak kolem sebe prskas - vysledkem cele teto debaty je to, abys svemu zapsklemu EGU pichnul tu spravnou davku a odpoutal se tak od sveho zamindrakovani ! ...kazdemu uplne normalnimu citateli teto opravdu ukazkove diskuse za neutuchajiciho aplaudovani kritiku a adminu je opravdu potreba, aby ses / a ne jen ty / zacal za Pismaka modlit, protoze pokud tohle ma byt "fair play " a tolik / vsemi zucastnenymi / proklamovana a deklarovana svoboda projevu, tak to brzy skonci na tom, ze si tady bude moci kazdy nadavt komukoliv do "kokotu" , brat si do drzky koho se mne zachce, urazet ho, spinit, zesmesnovat.... hlavne je dulezite vymyslet na hlavni strane pravidla! - pokud nebudou pravidla v nas, vsechno je na prd! jestli jsi opravdu byl v soukrome korespondenci sprosty a neurvaly, pak bylo spravne, ze nas s touto korespondenci dotycny/a seznamil/a, abyhcom si udelali obrazek o tvem chovani! NIKDO NEMA PRAVO BYT SPROSTY NA NIKOHO - ANI V SOUKROME KORESPONDENCI ! ..a pokud to udela, pak hold musis pocitat s tim, ze to nekdo zverejni, jina obrana totiz zde ve vitrualnim svete neni - pokud se slusnosti nedovolame u spravce ! zakladni pravidlo by melo byt: CHOVAT SE SLUSNE !

Bluedragon
19. 05. 2009
Dát tip
Lakrov: proč jsem dostal avízo? :-/ - hrubě urážet, když někdo zveřejní v rámci sporu vaši korespondenci je pochopitelné, ale špatné - zveřejnit interní poštu je také špatné - psát ironizující literární "recenze" na autora se kterým jsem ve sporu mi přijde přinejmenším pochybné a nedůstojné - napsat komukoliv "zametu s tebou" mi přijde ubohé, v jakémkoliv kontextu - SMAZAT komukoliv nick mi ale připadá už úplně mimo normální uvažování a byť si takovou reakci v afektu dovedu představit, asi bych se po vychladnutí vše pokusil napravit. Proti afektu zde ale mluví provedení, tj. plánované zneužití alternicku a díry v kódu. :-( Musím říct, že nejvíc to vystihl Dero. Poku použijete chybky k pobavení, které nijak neohrozí DALŠÍ uživatele je to Ok, v ostatních případech jsem pro tvrdý postih. Jestliže se vám zdá, že někdo porušuje pravidla, víte jaký je běžný postup. A pokud se vám běžný postup nezdá, bojujte za jeho změnu k větší funkčnosti, ne že akorát budete vykřikovat jak se pravidla nedodržují a následně je sami porušíte a vezmete spravedlnost do vlastních rukou. :-/// howgh

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
dík edvine! ;)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
lakrov se mi omluví! na tom trvám, hehe. a ty se mi puso taky omluvíš, nebo ti to budu rozhodně zazlívat do konce svý smrti. lžu a kradu a dycky to tak bylo, loupím banky a přepadám lidi, beru drogy a warrenův duke je můj ajdl! počítej s tím, že mi nedělá problém vyčejnžnout někomu ajka! a kdykoliv to udělám všem pusám, co se oháňej slušností, odvolávaj se na svůj věk a přitom dělaj věci, z kterejch by jeden blil. modlím se za tvoji nápravu i nápravu lakrova, modlím se za vaše děti a děti vašich dětí, aby se vyvarovaly vašich textů, které je zavalí morálkou pokřivených pravidel. modlím se za všechny, které jste ze svých protipovaných pozic svedly na cestu průměrnosti. modlím se za písmáka, aby ze sebe jednou provždy setřepal ono tíživé klišé, které ho stahuje mezi bahení servery. a modlím se ke kristu, mému lídru, který mi dal do ruky kord, kterým tě probodnu!

Edvin1
19. 05. 2009
Dát tip
Mně se ten text líbí. Autor to napsal tak, jak uměl. A záměr byl rozhodně dobrý. dědEd :-)

Delahaye
19. 05. 2009
Dát tip Narriel
"Sestry pláčou, maminku incident taky netěší" ... vztaženo na celou diskuzi

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Podívej, chlapče, nejsem tvoje pusa to za prvé, za druhé si myslím, že Lakrov se Ti neomluví a já ji to rozhodně nebudu zazlívat, protože jak je vidět, ty prostě lhát nepřestaneš a urážet druhé taky ne...tak si tak žij dál.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
budu si mylenko všímat koho budu chtít. za to, co jsi neudělala se mi neomlouvej. jaxi mi to k ničemu není. nevyhrožuj a nebude ti vyhrožováno. hezký den i tobě puso

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Podívej, já se Ti omluvila za "odstřelení" Proč jsem zveřejnila soukromé zprávy jsem už tu taky napsala...za to se Ti omlouvat nebudu. Já ti ničím nevyhrožovala,, nepřekrucuj fakta. Ty jsi mi napsal soukromě, jak se mnou zameteš a pak jsi vlítl na mé poslední básně a začal "zametat"...proto jsem tu zprávu zveřejnila a ty jsi pokračoval, že jsem ji vytrhla z kontextu...proto jsem je zveřejnila všechny. Víc Ti k tomu psát nebudu Najdi si na hádky někoho, koho to baví a nelži. Přestaň si všímat mě i Lakrov...slibuji Ti, že já učiním stejně. Hezký den.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
mě jen přijde mylenko zvláští, že ti nedělá problém zveřejňovat soukromou korespondenci. po tvých výhružkách jsem ti napsal, že zametu s tebou i lakrovem (to se mimochodem právě děje) a hned jsem to měl na stránce, pod dílem, na tvý stránce a dokonce pod tvým dílem. naši soukromou korespondenci nebo účelně výtržené části z ní. oháníš se tady SLUŠNOSTÍ a přitom děláš tohle? jako máš fakt zajímavej způsob obrany. takovej dost ubohej. takže, mylenko, co to je za způsoby zveřejňovat soukromou poštu? takhle se bráníš normálně? myslíš si, že proto, že ti je padesát se k tobě budu chovat s nějakou úctou bo co? tvoje praktiky stejně tak jako praktiky lakrova spadají do kategorie poměrně velkých odporností. jedna otevírá soukromou poštu, druhá instaluje rozbušky.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
moorgan: ty seš dobrej demagog a pošuk

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Můžu, nebýt mě, neudělala by to. Narvahu, omlouvám se ti za "odstřelení" a jsem ráda, že jsi ho přežil. Marcela

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Se nemůžeš omlouvat za Lakrov, není to tvá neplnoletá dcera ( není myšleno jako invektiva)

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Narvah se mi omluvil a já jeho omluvu přijala...jak vidíte, není rozstřílenej. Já se mu můžu omluvit za Lakrov. Nemám problém s omluvou, pokud je namístě. Ona se omlouvat nemusí. Je člověk, má nárok na to jím být, takže pokud se do ní budete strefovat kameny - vy spravedliví - stoupnu si před ní. Nějak se při tom všem tady vytratila včerejší diskuze pod Varováním, které Narvah také napsal a vyvěsil.. i tu jsem četla a vím jak kdo z vás reagoval. myslím, že už toho bylo dost. Dobrou noc.

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
si dej do profilu, že kokot je u tebe běžné oslovení, pak by to možná šlo

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
a tak to já nemůžu vědět jak to tu máte, vidím admin tak si myslím, že udržuješ pořádek. Ovšem moh bys pochopit, že když tu někdo píše poprvé, nemuselo by se ho hned oslovovat -ty blbče (třebaže možná blbec je)

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
syde, v tom případě bys neměl být admin, ty máš jako první dbát na dosržování pravidel, anebo je změň

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
> a to ty komentáře nemohla smazat lakrov, když už je takovej profik ... To nevím, ale myslím, že to nejde.

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
O co se furt přete, je jasné, že není správné zasahování do autorské stránky, ale ani psaní urážek. Oboje je porušením pravidel, které jsem tu někde četl

katugiro
19. 05. 2009
Dát tip
Já myslím, že bychom se měli mylence všichni omluvit, pak napočítat do deseti, pak se omluvit Lakrov, napočítat ještě jednou do deseti, a mylenka nám zatím vysvětlí, že se vlastně vůůůůbec nic nestalo.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Pomerančová, nerozumíš, protože nechceš rozumět. Už jsem to tu napsala několikrát, tak si to přečti.

Rabb
19. 05. 2009
Dát tip
a to ty komentáře nemohla smazat lakrov, když už je takovej profik na mazání autorů? nemohla začít s menším zlem? (když už)

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Marvine, ty jsi výjimka, tebe jsem nádávat ještě neviděl-ovšem jsi zcela osamocen

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Rabbe, co jsem mu měla psát? On to četl, viděl a když jsem se ho na to veřejně zeptala, jestli to je v pořádku a podle pravidel, odepsal mi veřejně, že je problém ve mně. No asi jo. prostě mi to vadí, když mi někdo na profil napíše blbá krávo, píčo atp... Kdyby to vyřešil...může přeci ze své pozice takové komenty smazat, Lakrov by je nečetla, neviděla... to že zareagovala tak jak zareagovala jistě nebylo správně, ale já to dokážu pochopit a budeš se možná divit, mám ji za to ještě víc ráda. Proto jí dejte pokoj a jestli máte potřebu - poslužte si a pište si recenze na moje texty...já to vydržím a když ne, tak o jednu mylenku víc nebo míň...to máte přece fuk.

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
souhlas, ale pak musíš povolit všeobecné nadávání a nemůžeš to v pravidlech zakazovat

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Ovšem je pravdou, že norovo oslovení-Ty blbče, by asi chybělo

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Zbytečná debata, pomůžou jen jasná pravidla a sankce za jejich nedodržování. Ovšem tady nadávají jak špačci i admini, tak o čem je řeč?

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
> Ne, neudělala bys to kvůli čemukoliv, co jsem já udělal nebo neudělal, ale protože je ti blízký koncept msty. To se mýlíš. Udělala bych to proto, že pokud někdo uráží mé přátele, budu na jejich straně a jsem taky jen člověk a dovedu si představit že se zachovám zkratkovitě. > Navíc je lež, že mi nevadí, pokud je někdo urážen vulgarismy. Kvůli tobě jsem jednou v noci strávil několik hodin programováním funkce pro blokování zpráv, na tvůj popud jsem uklidňoval již několik uživatelů, kteří se k tobě chovali nevybíravě. Ano ROMANA_L, Kočičí hovno v hubě, přikurtovat k topení a ošukat... co já vím, kdo to je. Pokud jsi je uklidňoval, nebylo to vidět, ale je pravda, že jsi zavedl možnost blokace zpráv od neoblíbeného, ale nebyla jsem to přece jen já, komu R_L posílal odporné soukromé zprávy...jen mně psalo několik autorů, že řeší stejný problém... Takže to nestav do světla, že jsem to byla jen já. > Takže když mi teď předhazuješ, že se nezajímám a nestarám, ukazuješ jen svoji bezpáteřnost. Toto komentovat nebudu, to už jsi přehnal i ty.

Marvine, kalsi na provaznictvi, Petrin je ted nadhernej, vezmi to radsi tam :-)

nejsem si jistá mylenko, že ti úplně dobře rozumím - tedy podstrčit nějkomu destrukční kód který mu zruší účet je dobře?

Rabb
19. 05. 2009
Dát tip
*když vymaže v podtstě autorovu celou autorskou stránku.

Rabb
19. 05. 2009
Dát tip
kdyžs měla problém, mylenko, mělas napsat Derovi, určitě by to vyřešil pokud možno v klidu.. když to udělá uživatel písmáka, to už normální není.. ..co bys požadovala za trest, kdyby se to stalo tobě? Vlastně ne, ty bys to v pohodě přešla.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Opravdu skvělý nápad! Zakažte Lakrov psát kritiky i povídky, protože ten kdo něco dělá dobře by měl za to být po zásluze potrestán! A ještě byste jí mohli zahnojit profil nadávka a vulgárníma, ať se nad sebou zamyslí! Vždyť prvidla Písmáku jsou přece jen legrace na úvodní stránce...něco jako školení O bezpečnosti práce, který všichni podepíší, ale nikdo nedodržuje!

Dero
19. 05. 2009
Dát tip
Syde, nemohu v takových případech bez souhlasu majitele serveru nic dělat.

Dero
19. 05. 2009
Dát tip Narriel
No, to už je otázka na ty uživatele a ti tu třeba už ani nejsou a nebo spí...a nebo nedělají z virtuální "střelby" opravdovou. Víš, Dero , i Ty se občas zamysli, než vystřelíš. V případech, o kterých jsem mluvil, vím, že k žádné újmě nedošlo. Rady si nech od cesty, když o konkrétních případech nic nevíš. Já nemusím Lakrov dělat advokáta, ale chápu proč to udělala a i když vím, že to není správné, udělala bych to na jejím místě taky a to z jednoho prostého důvodu-protože ani Tobě vůbec nevadí, když tu autoři urážejí jednu takovou postarší vulgarismy. Ne, neudělala bys to kvůli čemukoliv, co jsem já udělal nebo neudělal, ale protože je ti blízký koncept msty. Navíc je lež, že mi nevadí, pokud je někdo urážen vulgarismy. Kvůli tobě jsem jednou v noci strávil několik hodin programováním funkce pro blokování zpráv, na tvůj popud jsem uklidňoval již několik uživatelů, kteří se k tobě chovali nevybíravě. Takže když mi teď předhazuješ, že se nezajímám a nestarám, ukazuješ jen svoji bezpáteřnost.

Winter
19. 05. 2009
Dát tip
Ale nebude, protože do té doby se všichni promažem. (A v tomhle případě tedy navrhuji smazat Dera jako prvního)

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
> Jestli ono to nebude tak, že ostatní tu chybu "zneužili" způsobem, který nikomu z ostatních uživatelů nezpůsobil žádnou újmu. No, to už je otázka na ty uživatele a ti tu třeba už ani nejsou a nebo spí...a nebo nedělají z virtuální "střelby" opravdovou. Víš, Dero , i Ty se občas zamysli, než vystřelíš. Ona lež je potvora...občas si počíhá a ukradne pravdě šaty...ale ani ty šaty z ní pravdu neudělají...ony nedělají ani člověka...to mi věř i když možná znáš písničku, kde se zpívá, že ano. Já nemusím Lakrov dělat advokáta, ale chápu proč to udělala a i když vím, že to není správné, udělala bych to na jejím místě taky a to z jednoho prostého důvodu-protože ani Tobě vůbec nevadí, když tu autoři urážejí jednu takovou postarší vulgarismy. Tak si v té toleranci pokračujte...a brzo tu budete mít z Písmáka jen kupku hnoje.

Dero
19. 05. 2009
Dát tip
> Ne. To samé totiž v různých obměnách dokázali i papouch, pozorovatel a další, jenom se nikdy nesnížili k tomu, aby této chyby zneužili. Že chyba měla být dávno opravena, jsem už zmínil. Jestli onoto nebude tak, že to, co udělá jeden je "vražda" a u druhého se vesele zasmějeme, jak je vtipný a jak si zažertoval. Jestli ono to nebude tak, že ostatní tu chybu "zneužili" způsobem, který nikomu z ostatních uživatelů nezpůsobil žádnou újmu. Než něco příště napíšeš, zapřemýšlej nad tím, abych se nemusel cítit trapně, když to musím uvádět na pravou míru.

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Kdyby to nebylo spíš smutné, tak bych se tě narvahu zeptal , jestli si do komentu nenapsal-A mazej

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
> Ne. To samé totiž v různých obměnách dokázali i papouch, pozorovatel a další, jenom se nikdy nesnížili k tomu, aby této chyby zneužili. Že chyba měla být dávno opravena, jsem už zmínil. Jestli onoto nebude tak, že to, co udělá jeden je "vražda" a u druhého se vesele zasmějeme, jak je vtipný a jak si zažertoval. Jo, je to smutný ... ale proč. Máte tu divnej metr... za mých mladých let míval vždy sto centimetrů...tady má jednou padesát a podruhé sto dvacet.

Winter
18. 05. 2009
Dát tip
Ne, ne Pišto, ta rána je hluboká, ta jde až do mého srdce. Bych navrhoval někoho smazat. Ale hlavně ne Dera, protože by se pak nemohl obnovit.

jejdavilda
18. 05. 2009
Dát tip
No ale dáš mi vědět až mi bude něco hrozit za nadávky ( mazat neumím)

Dero
18. 05. 2009
Dát tip
Dero, nerozčílilo Tě v podstatě to, že ona to "dokázala"?! Není tady zakopaný pes? Ne. To samé totiž v různých obměnách dokázali i papouch, pozorovatel a další, jenom se nikdy nesnížili k tomu, aby této chyby zneužili. Že chyba měla být dávno opravena, jsem už zmínil. Zbytek tvého příspěvku je jen takové úsměvné prskání, které má snad sloužit k tomu, aby se ti v noci dobře spalo.

Rabb
18. 05. 2009
Dát tip
jejdo, nech věcím průběh.. věci se začínají řešit.

Tak si pojďme vyprávět fóry:)

Winter
18. 05. 2009
Dát tip
jako doteďka to všecko byla prdel, ale tohle už je víc smutné než vtipné.

jo, pisto a zvlaste kdyz majitel kurniku rekne ve pri neco nepekneho tvymu kamaradovi - potom jsi hrdina co pouziva srdce

jejdavilda
18. 05. 2009
Dát tip
Mě by jen zajímalo, kdy se začne postihovat porušování pravidel, alespoň to nejhrubší.

(zvláště, když budu vědět, že si můžou z vajíčka vypiplat slepici novou :)) )

Pišta_Hufnágl
18. 05. 2009
Dát tip Narriel
Takže když se vydám na zlodějnu ukrást slepici, bude všechno vlastně košer - pokud si vyberu kurník kterej má díru v plotě... To je dobrý:)

Marcela.K.
18. 05. 2009
Dát tip
:-)) no zahysterčil sis docela hezky, až na to, že mícháš realitu s fabulací, by to byl veselý příběh k natáčení... Já jsem nikoho nenechala odstranit, to za prvé i když musím uznat, že důvodem činu Lakrov jsem byla já, asi by to neudělala, kdyby Narvah napadl verbálně StvNa :-) Dero, nerozčílilo Tě v podstatě to, že ona to "dokázala"?! Není tady zakopaný pes? Já opravdu počítačům nerozumím a můj syn tvrdí, že největší problém mého počítače sedí na židli před monitorem...ale myslím si, že tohle by mělo být ošetřeno. Ale třeba se mýlím. Jednou to je vše jen "JAKO" podruhé je to DOOPRAVDY?! jednou mám být nad věcí a zamyslet se nad sebou a podruhé mi tu budeš nasazovat psí hlavu? A Tvoje apelace na slušnost? "Zvrhlost" takového činu? Myslím, že Lakrov věděla i to, že lze nick obnovit...ale to už mluvím za ni. P.S.: To, že bych Lakrov otravovala telefonem, když je s rodinou, byla samozřejmě nadsázka a výmysl a je mi k smíchu, jak se toho okamžitě chytáš...co kdybys příště napočítal do deseti? Mimochodem, vždy jsem oceňovala, když jsi , díky mé ukvapenosti, dokázal vrátit to, co jsem si u sebe sama dokázala smazat. Dobrou noc :-)

Souhlasim s vami, panove.

Vaud
18. 05. 2009
Dát tip
Skvělá recenze! * Lakrov, v které části Narvah autorku napadá??

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
Opačně než Summer.

Winter
18. 05. 2009
Dát tip
Jako Pišta.

Mně avízo neposílej, připadá mi to debilní stejně jako tobě.

Dero
18. 05. 2009
Dát tip
Tak Lakrov je hrdinka, ano? Tak to si pro jednou zahysterčím já, protože mám na celou situaci asi trochu vyhraněnější pohled. Jistý výtržník N. před pár dny verbálně obtěžoval v jednom zaplivaném podniku jistou postarší, sedící m. Po ostré výměně názorů, ve které se postižená m. dovolávala pozornosti ostatních štamgastů, se rozlícený N. vydal domů. Ráno ve své poštovní schránce našel naditou obálku, jež po svém otevření explodovala a překvapeného N. roznesla do všech světových stran. Usvědčena byla jistá odbornice na výbušný hardware L., přítelkyně výše zmíněné m, která celou situaci uzavřela slovy: "Moje přítelkyně L. ukázala, že má velké SRDCE, což je něco, co nebohému N. evidentně scházelo. Jsem ráda, že se za mě L. postavila, mimochodem, když jsem s ní posledně mluvila, byla zrovna se svou rodinou! Udělala bych pro ni to samé!" Nikomu tady nepřijde na současné situaci nic přitaženého za vlasy? Někdo mě verbálně obtěžuje, tak ho prostě nechám odstranit? To si zvrhlost podobného uvažování uvědomíte až ve chvíli, kdy nastavím, aby se účty po smazání odstraňovaly natvrdo z databáze a nešly tedy obnovit?

ouško
18. 05. 2009
Dát tip
Narvahu,ty jsi na vozíku?

ouško
18. 05. 2009
Dát tip
Narvahu,ty jsi na vozíku?

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Další jantar.

Marcela.K.
18. 05. 2009
Dát tip
Narvahu, to je mi docela líto... že mě nepustíš. Možná i to je vysvětlení některých proč...

moorgaan
18. 05. 2009
Dát tip
V teto recenzi urcite nejde a snad ani jit nemelo a recenzi jako takovou, ale opravdu - " i neliterarni" ! V prvnim odstavci konstatuje recenzent fakta - jasna a presvedcujici! dava tim ctenarum najevo, ze plodnost autorky je pestra-tudiz je zde poukazano na jeji talent a schopnosti umet tvorit ve vice zanrech, tim vlastne vyjadruje obdiv nad tim, ze sam toho neni schopen a tudiz ma problem se s tim poprat jinak, nez, ze se na jednotlive "stripky" diva sveraznou optikou nedospeleho jedince, ktery jeste neumi otocit hlavu a uprit pohled zpet, tam odkud vysel, odkud jednou bude cerpat vzpominky na prozitky, moudrost pri reseni situaci, vychove deti, vnoucat... Uroven pohledu recenzenta na jednotlive "střípky" je jednotvarny, nic nevypovidajici o hloubce a myslenkovem pochodu autora - spis o myslenkovem pochodu jeho sameho, kde se ukazuje nevyzralost, nesourodost mysleni,naivita a snizena schopnost rozpoznat dulezite od neduleziteho... Ano autorka prave zde v techto dilech sve sbirky dava jasne najevo vztah k matce, otci, sestre a babicce, ktery je lidsky, opravdovy a ocima male Marcelky tim vytvari prostor pro ctenare, aby nalezaly ty prave hodnoty, ktere by slusne vychovany clovek mel mit zazite prave z dob detstvi - je nad slunce jasnejsi, ze ne vsichni tu schopnost maji a bylo by velmi zadouci, kdyby alespon naznakem meli chut ji najit. Tato temata, jak recenzent spravne pripomina se prolinaji celou sbirkou, jsou odrazem zivota autorky, jeji vypovedi a zaroven tematem k jeji dalsi tvorbe, ktera , jak recenzent spravne uvadi, je vyrovnana, velmi kvalitni a autorsky nezamenitelna. Z toho vseho vyplyva, ze recenzent ma daleko k tomu, aby svoji nedokonalou a malo profesionalni recenzí upozornil na kvalitu a uroven zminene autorky, bylo by dobre, kdyby priste vice casu venoval svemu zdokonalovani a driv nez se pokusil napsat na neco recenzi , si udelal poradek v stupnici a urovni zivotnich hodnot, nemotal se prasatum do piti ve sve zasti, zlobe, urazene jesitnosti a ublizenosti a snazil se byt toleranti ke vsem, kteri maji jinaci pohled na svet, na tvorbu, na temata a na uroven ci neuroven sbirek ci del! Vzal si poradne koste, zametl si pred svym prahem nez zacne druhe seznamovat "recenzema" s tvorbou jinych ! Urcite bez povoleni autora o tom, zde muze napsat recenzi na jeho dilo! Suma sumarum, tato recenze je pekne hloupa a vypovida o recenzentovi a ne o autorce a sbirce "Střípky" Kazdy ctenar si jiste udela obrazek jak o autorce , tak o recenzentovi - / nekteri to jiz udelali / a jiste podle sve vlastni intuice rozpoznaji kvalitu a uroven jak dila, tak mysleni obou zucastnenych.

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
mylenko, tohle je internet, tady to je jenom jako.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
mylenko ty si fakt legrační fighter. až se někdy potkáme v tramvaji, sednout tě asi nepustím. jsem na vozíku. pěkný večer i tobě. n.

Marcela.K.
18. 05. 2009
Dát tip
:-) Věř si čemu chceš...pro mě Lakrov zůstane tím čím byla a jestli se Ti zdá být hrdinkou, můžu souhlasit :-) No, tak hlavně, že jsi tu bombu přežil... ono totiž, kdyby to nebylo virtuální, dostal bys prý po hubě mi taky psal někdo...ale, že Ti napíšu kdo snad nečekáš :-) Máš pravdu...věkem bych se ohánět neměla, ale v tramvaji bys mě mohl pustit sednout...tomu se říká slušné vychování, víš :-) Na to, že jsi to tam plácl okamžitě po kliknutí si myslím, že jsi tu báseň ani nečetl...a jestli ano, tak asi nepochopil...ale jistě, máš na svůj názor právo , ale lepší by bylo, kdyby nenásledoval po tvé výhružné zprávě :-) No a už bychom to mohli ukončit, ne? Právě mě to přestalo bavit :-) hezký večer.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
mami? si tu ještě?

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
mylenko, i takhle pěkně se to dá shrnout. lakrov z toho nakonec vyjde jako hrdina. to je bezva. zorrom mstitelka hrdina. jaxi jsou obrany a obrany. posílání infikované zprávy, která tě smaže, je asi podobnej hnus jako namontovat někomu pod auto bombu a čekat, až nastaruje. co se týče tvého a mého věku, to je mi celke ukradený. člověk může být svině v deseti i v padesáti. to nehraje roli. nevím už, co jsem ti psal pod tvoje dílo "podivná hra", ale počítám, že jsem to myslel upřímně.

Marcela.K.
18. 05. 2009
Dát tip
:-))Ano, telefonovala jsem jí, protože zrovna nebyla u PC, ale někde na kole na výletě...teď jen zjistit kde a nahlásit policajtům, že telefonovala za jízdy! :-))) Takových nápadů máš víc? Zkus o tom napsat povídku...mohla by to být dobrá Lave story s detektivní zápletkou :-))

Marcela.K.
18. 05. 2009
Dát tip
Narvahu, Myslím, že Lakrov mě má radši, než Tebe :-) Představ si, že máš někoho rád...třeba StvN a někdo mu tu bude hnusně nadávat. Ty si to přečteš a protože ten někdo bude už z dřívější doby Někdo, s kým jsi měl třeba i nějakou rozepři, vyletíš...nakonec sám se tu přiznáváš, že jsi "vylítl" a nadával mi a omluvil jsi se. Dobře, já omluvu přijímám i když si myslím, že nadávat někomu, kdo by mohl patrně být tvojí matkou , tak nevybíravými výrazy bys neměl ani v rozčilení... Nechci Lakrov dělat advokáta, protože jak vidíš, dokázala by se lehce ubránit sama...ale znám to. Když jsi někde citově vázán, bráníš své blízké...nakonec to tak funguje i tu...viz ta různá seskupení "starých" písmáků, Romantiků. Koulařů a já nevím čeho ještě. Můžu tě ubezpečit, že Lakrov srdce má a má i rozum a má ho možná mnohem víc , než my dva dohromady...ale odskáču si to u ní tentokrát já, protože jsem jí slíbila, že sem nic psát nebudu. A co kdyby si Ti se srdcem na Písmáku dokázali raději napsat upřímnou a seriozní kritiku po přečtení básně či povídky a ne jen někam vlítnout a udělat to co ty u té mé "Podivná hra"? Ty si opravdu myslíš, že mě ten Tvůj koment nevyprovokoval? StvNe...ne , tady jde o tvoji zapšklost.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
no, su rád, že háber vidí recenzi pozitivně. zdravím ;)

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
raja: bylo ti vidět až do žaludku rajo ;)

Háber
18. 05. 2009
Dát tip
marcelka je skvelá*

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
aji si dokážu představit, že mylenka s lakrovem komunikovaly, protože mylenka mi psala s takovou zvláštní jistotou, jakoby měla trumf v rukávu. zorroma. třeba to bylo takhle: mylenka: ahoj lakrove, nejlepší povdíkářko serveru! narvah mě už docela vysírá, jestli sis všimla. použila bys símtě zorroma? lakrov: zorrom redy!hned mu to posílám! holt to chce POUŽÍVAT SRDCE

raja
18. 05. 2009
Dát tip Narriel
Me by spis zajimalo, co vsechno slo tou dirou (v systemu) videt...

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
jako lakrov asi jednala kompulzivně. logla se pod zorroma a ryhle mi to poslala a pak jen čekala. když to klaplo, šla si dáchnout a dneska semka v pět napsala, jako by se nechumelilo, že bych měl být potrestanej nebo co. to mi přijde jako docela veselá storka, hehe

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Tady přece vůbec nejde o pochvaly a o tipy.

Winter
18. 05. 2009
Dát tip Narriel
Ve výsledku je pro lidstvo nejlepší, když člověk používá především genitálie - je tak zaručen stálý populační přírustek. Na druhou stranu, srdce se jako hladká svalovina stejně nedá "používat" v tom slova smyslu, jaký mu přisuzujeme v metafoře. Spíše tedy používáme mozek. Nadále bych se přidal ke katugirovi, tj. na stranu intuitivních, a stejně tak vyjádřil podiv nad tím, že programátor může něco takového provést ze své IP, což je i pro mě neprogramátora, nezlobte se, ukázka krystalické demence, důkaz toho, že při útoku jaksi nemohl být použit ani onen srdce/mozek.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
pro mě totiž z toho co píšeš vyplývá, že kdyby měli na písmáku všichni to SRDCE, o kterém mluvíš, tak by si všichni vzájemně posílali infikovaný odkazy, který by je mazali.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
víš co mě mylenko zaujalo? to jak jsi napsala, že lakrov POUŽILA SRDCE, když mi poslala infikovaný odkaz, který smazal po sedmi letech můj nick. z čeho to její srdce, které použila podle tebe bylo? z kamene?

Marcela.K.
18. 05. 2009
Dát tip
StvN... Napsala jsem,že je pro mě smutné zjištění, jak vypadá svět mladých lidí...naštěstí ne všech. Nikde nepíšu, že bych je nenáviděla :-) To jen Ty trpíš utkvělou představou, že když Tě někdo jen nechválí, nemá Tě rád. Já svoje tři děti miluju a přesto jim i dnes dokážu říci, když se mi něco nelíbí. Tomu se říká láska - ne tomu opičení, kdy si jde "parta" vzájemně na ruku...jsi schopný to pochopit? Nemyslíš, že by pro mě bylo jednodušší rozdávat tipy a vzdychat - úchvatné, líbí, skvělé... a myslet si , jací jste hlupáci, když mi je začnete vracet? Už jsem tu dost dlouho a není to jediný literární server...všude to je v podstatě stejné...

duplikovat tragicuse ? to by byla sebevražda :-)

Tragicus: Já jsem rád, že jsem se chemie po škole zbavil a nehodlám se k ní vracet, ani kdyby se to mělo dvakrát. Navlhčit semiš, takovejm chytrákům jako seš ty!

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Jako já vím, že jsem porušil pravidla. O tom žádná. Omluvil jsme se za to už včera. Každopádně jsem byl vyprovokován.

Nemaž mu ho. Udělej mu druhej, ať v tom má binec.

Tragicus
18. 05. 2009
Dát tip
Pista: Rozeznat organicky vzorec od anorganickeho by melo byt beznou znalosti. :] Ale to je jedno, jsi dnes nejaky nedutklivy. :]

Já, jakožto pištovo hovado, o dnešní půlnoci smažu Tragicusovi účet. Jako pomstu za to, že se směje jeho vzorcům. Takhle se můžeme hádat donekonečna, kdo porušil pravidla. Pravidla porušil Narvah, když ti nadával. Pravidla porušila i Lakrov, tím, že Narvahovi smazala účet. Lakrov se provinila mnohem více, protože zasahovala do databázového hárdvéru, ale ani jeden z nich nebyl potrestán. Takže o porušování pravidel a jejich zpětné dovolávání bych raději nezmiňoval.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Jinak má představa věřícího člověka není spojena s fanatismem. To vůbec ne. jen si myslím, že je fajn, když se lidi modlí, nebo když se někdo za někoho modlí. To je celý.

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Jak je důležité mít rád druhé lidi a proto vás nenávidím:)))) mylenko, Narvah vám nenadával, modlil se za vás, protože jste obě dvě téměř stejně literárně natvrdlé. Toť vše. Všechny hádky i mezi mnou a tebou plynou z toho, že jsi literární diletant.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Nikdo se Ti Marcelo nevysmívá. Tahle recenze je myšlena vážně. Za ty nadávky se Ti omlouvám - byla to reakce na Tvé velmi nestandardní zvěřejňování soukromé pošty. Jestli je Ti to nepříjemné, klidně to smažu. Stačí říct.

Marcela.K.
18. 05. 2009
Dát tip
Lakrov Tu není a tak se vyjádřím já. Když jsem předevčírem večer dovolila okomentovat Tvoji povídku Exit slovy, že to je pro mě prázdný příběh (a měla jsem namysli především prázdnotu vztahu těch dvou mladých lidí o kterých je) a že mi nejsou sympatičtí - ani jeden z nich, ale , že je to napsané dobře (pouze jsem k povídce nedala tip) napadl jsi mě hned komentářem, ve kterém jsi psal, že se za mě a Lakrov budeš modlit. Nevěděla jsem tehdy, proč si bereš do pusy právě jí a taky jsem ti to napsala - ať si ji nebereš do huby, doslovně. Přišlo mi to od Tebe hloupé. Nevěděla jsem, že jsi s ní měl konflikt už dříve. Opakovaně jsi na mě útočil s komentáři o modlení, protože patrně Tvá představa věřícího člověka je spojena s fanatismem. Nakonec jsi mi začal vyhrožovat ve zprávách. Včera byla nedělea Lakrov byla se svojí rodinou...a když pak viděla, co jsi dokázal - veřejně mi nadávat že jsem blbá kráva, debil, píča...a já nevím co ještě, prostě to jen nevydržela. Já nevěděla kdo to udělal, ale tušila jsem , že to mohla být ona. Protože kdybys toto udělal jí, jednala bych stejně.Jenže já, oproti ní bych to nedokázala provést technicky. Klidně se vysmívejte, že použila stejnou IP adresu. Pro mě je důležité, že POUŽILA SRDCE, které zdá se mnoha z vás chybí. Pravidla tu platí jen pro někoho. Jiný se jich nedovolá. Pište si tu co chcete. Odhalujete jen sami sebe a je to smutné zjištění, jak vypadá dnešní svět mladých lidí. Mohu si to dovolit napsat, protože mi je padesát a Střípky, kterým se tu vysmíváte jsem začala psát před dvěma roky, když se mi narodila první vnučka. Doufám, že i díky těmto příběhům ta malá pochopí, jak moc je důležité, aby člověk uměl mít rád druhé lidi. Takže se tu klidně třeba potrhejte smíchy...mně je vás jen líto. Marcela.

Tragicus, ty vejre, jak mi pomůže přemýšlení nad chemickými vzorci, když je neovládám? Ovládej se... Touhle optikou bych musel každou větu z každé encyklopedie nechávat prověřovat nezávislým odborníkem. Všichni jsme rádi, žes předvedl, jak jsi skvělý chemik, ale na sochu to ještě není.

Tragicus
18. 05. 2009
Dát tip
Infikovana? Jako bys rekl, ze papouchovo dilo, v nemz mel "tipovaci odkaz" bylo infikovane. Nejde o pismak, jde o celkovy zodpovedny pristup, vzdy se podivat kam vede link, zkontrolovanim pres status bar, by melo byt beznou praxi. "ownpiece" a "delpiece" leccos naznaci. Status bar je ta "lista" dole. Pokud jej mas zobrazeny, samozrejme.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Jinak jak se ověřují klikací odkazy? By mě docela zajímalo

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Jasně Tragikus. Sedm let su na písmáku bez problémů a najednou si začnu ověřovat, jestli není zpráva infikovaná. Bez urážky, hehe

Tragicus
18. 05. 2009
Dát tip
Pokud chapu, co se stalo, neda se to ani povazovat za chybu. A primitivni to je, ale dulezity je napad, coz Lakrov chte nechte nemuzu uprit, i kdyz zcela puvodni myslenku mel asi Papouch. Ponekud naivni, klikat na odkaz, aniz bych se podival, kam vede, bez urazky.

Tragicus
18. 05. 2009
Dát tip
Pista: To jsem te jen upozornoval na to, ze bys mel premyslet nad tim, co citujes. :] Je tam napsana zjevna kravina.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Nechceš se k tomu Lakrove postavit jako žena a vyjádřit se?

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Jako mě zas začíná být Lakrova tak trochu líto. To je na tom asi to nejhorší. Jako že to od ní bylo docela fajn, že se angažovala pro svoji kámošku. Mně je to jako nakonec jedno. Jen myslím dobrý vědět. Doufám, že sem byl teda první a poslední oběť tohodle poněkud drsnýho "džouku".

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Jasný Armine, promiň!

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
Jen nechápu, že když už někdo vymyslí takovou "pomstu", udělá to ze své IP. Fakt veselost :)

Tím bych to považoval za vyřízené. Souhlas, Narvahu ?

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
Moje intuice je téměř tak dokonalá jako můj intelekt :))

Děkuji, Dero :-)

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
ok, dero, díky. arminovi se moc omlouvám. a lakrove - ty seš ještě více odepsaná, než si kdy byla..

Dero
18. 05. 2009
Dát tip
Zvažuji, nevztahuje-li se na tohle dílo jedno z pravidel Písmáka, hovořící o urážení a napadání ostatních autorů. Co na to okolí? Milá Lakrov, okolí si k tomu myslí asi toliko, že bys měla projevit trochu více pokory vzhledem k faktu, že se tvá IP při přihlášení včera v 13:49:20 shoduje s IP adresou, ze které se včera v 13:47:42 přihlásil nick "zorrom". Protože šlo o využití opravdu stupidní chyby zdejšího systému, kterou jsem měl mít už dávno zaplátovanou, rozhodl jsem se o tomto zajímavém faktu pomlčet. Když jsem si ale přečetl tvoji reakci zde /a taky viděl, jak Armin dostává kapky zcela nezaslouženě/, nějak mě ta blahosklonnost přešla. A předesílám, že nebudu nijak řešit, pokud ti Narvah zprávou pošle nehezké povídání.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
wiski: přečti si to, a pak uvidíš, že to "milé" opravdu je a že úroveň jednotlivých příběhů je fakt "vyrovnaná". v tom další jsem byl fakt vzhledem k situaci značně limitován..

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Wiski, ty seš čudlík. Hodnocení těch povídek je v této recenzi obsaženo implicitně. Citlivý čtenář jistě pochopí.

* wiski i'm so sorry :'-(

tak to budeš taky jantar, wisky :-)

podezřelý jsem už dlouho, tedy nechť dero porovná ip

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
poslal sem. seš hlavní podezřelý, jak se tak pěkně angažuješ ;)

pošli derovi avízo, určitě to bude rád řešit :-) nebo mu ho pošlu sám, teda aspoň se o to kokusím

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
jako já z toho byl docela vykulenej. šoupl sem radši lexaurin abych to vůbec jako dal, hehe

Tragicus: Cože?

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
ale protože smazanej nejsem, tak mi to zábavný přijde kdybych byl smazanej, tak mě to kapku naštve, to jo

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
ok. stačí když řekne, jestli sou ty ip stejný. jako ip sama o sobě mě nezajímá, že ;) řekneš dero símtě?

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
no, kdybys byl smazanej, tak by ti to tak zábavný nepřišlo..

Ano, Narvahu, pokud bude Dero ochotný zveřejnit IP adresu moji a uživatele zorrom, ať to udělá.

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
já stejně hlasuju pro Lakrov a jinak je to fakt zábavný :)

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
souhlasíš teda s tím, aby se k tomu vyjádřil dero? nebude ti vadit, když řekne, jestli je tvoje ip totožná s ip zorroma? pak se ti klidně omluvím za toho zbabělce. takže jak?

Narvahu, ty pitomče ! Já ti nic neposílal !!!!!!!!

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
jinak lakrov mě moc nebere. jsem rád, že už mi přestala posílat avíza od povídek

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
dík těšo, opravím ;)

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
katugiro: ne, neudělal jsem to sám. zbabělec armin tamzarrian mi poslal pod nickem "zorrom" infikovanou zprávu. přišel v ní klikací odkaz "zobrazit zprávu". tak sem na to klikl a bylo vymalováno. armin pak jako sáhodlouze hájil mylenku, že to nebyla, že na to nemá znalosti. ale přiznávat se mu k tomuto kousku holt nechce. asi se stydí.

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
"mylenka remixed" - vydává Druhé město to vypadá na nový směr v literatuře :)

raja
18. 05. 2009
Dát tip
číže pozadí to čpí ve vzduchu Marve?:D

C10H16O

Tragicus
18. 05. 2009
Dát tip
"Mineralizovana pryskyrice" se slozenim C10H16O? Uh oh. Co prijde priste, plyn v prasku? Pisto, Pisto...

Můj vznik je zmapován a vyzkoušen velmi dobře. Sám jsem zkoušel vyrábět jantary a docela se mi to líbilo.

těša
18. 05. 2009
Dát tip
Poslední střípek mozaiky, který jsem si přečetl, má jméno Radost. Marcelka jede se svou o rok starší sestrou Zuzankou, která už umí číst v Mateřídoušce___ za babičkou na Moravu. chybí čárka, jinak je to fajn, jen mylenka není záležitostí mého vkusu. pěkný večer.

Jantar je zvláštní forma uhlíkatého minerálu. Jedná se o mineralizovanou pryskyřici třetihorních jehličnanů starou až 50 milionů let. Průměrné chemické složení jantaru bylo určeno jako C10H16O. Nejběžnější barva jantaru je zlatavě žlutá, ale nalézají se odrůdy zcela průhledné, červené, kávové i bílé. Zajímavé je, že se dodnes nepodařilo jantar uměle vyrobit, přestože je poměrně dobře známo jeho chemické složení i předpokládaný postup vzniku. (http://cs.wikipedia.org/wiki/Jantar)

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Protože jsi jantar Armine, proto.

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
modleme se tato slova: bossa nova bossa nova

tak mám pocit, že některým z vás hrabe... avi všem, tak abyste si nemysleli, že dostal avi, tomu hrabe :-)

stvn, nepochopil jsem, proč se za mě chceš modlit. Prosím o vysvětlení. Děkuji.

Winter
18. 05. 2009
Dát tip
o, to by mě taky zajímalo, protože jste mi s tím smázli i odkaz, který jsem hledal dobrou hodinu. Katugiro, můžeme o vině hlasovat, případně viníka vylosovat nebo, napadá mě, vypsat sázecí kurzy.

katugiro
18. 05. 2009
Dát tip
Mě stejně nejvíc zajímá, jak to bylo s tím smazáním. Udělal jsi to sám, nebo to byla Lakrov? :)

Winter
18. 05. 2009
Dát tip
V podstatě recenze odpovídající kvalitě textů, vtipná, hravá, zdůrazňující veškeré přesahy, které rozebírané texty nabízejí. Jen nevím, co s tím pravidlem - že by bod jedna?

Je zle. Stývn se dal na modlení.

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Lakrov, budu se za tebe modlit, a za Armina taky.

Tragicus
18. 05. 2009
Dát tip
Vyborne, velmi povedena recenze.

Lakrov
18. 05. 2009
Dát tip
Zvažuji, nevztahuje-li se na tohle dílo jedno z pravidel Písmáka, hovořící o urážení a napadání ostatních autorů. Co na to okolí? (Co si o myslí autor recenze, mě v tuto chvíli nezajímá. Už tak o sobě prozradil dost.)

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Dík Muesso! ;)

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Marvine asi si nečetl příliš pozorně, prže je tam napsaný hned v úvodu, že se jedná o recenzi pouze části sbírky ;)

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
jasně, armine, to víš že jo ty kluku ušatá

alespoň, že jsi je přečetl...

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Armin: Přečetl jsem polovinu všech povídek, ke každé jsem napsal, o čem pojednává. Až mě příště budeš osočovat z trapnosti, útočnosti či necitlivosti, tak to zkus doložit, ať nevypadáš trapně a útočně sám.

Vybral jsi si sedm povídek, u každé z nich jsi zanechal tři až čtyři souvětí. Je mi jedno, co je mezi tebou a mylenkou, řešit to nehodlám. Tahle recenze je prostě špatná a nicneříkající.

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Dík Jirko! Strávil jsem s tím půlku odpoledne. A to mi ještě šest příběhů chybí!

Naopak, je to velmi vymazlené. Mylenka je určitě holka šikovná. A navíc -z hlediska recenzenta- už fakt, že to opravdu četl si tip zasluhuje jaksi samo o sobě. *

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Díky StvNe!

Narvah
18. 05. 2009
Dát tip
Na nikoho neútočím, Armine. S citem jsem to psal. Která část ti přijde necitlivá? A která útočná? A která trapná? O co ti vlastně jde?

StvN
18. 05. 2009
Dát tip
Napsal jsi to moc hezky. Jsi malý šikula.

Tohle je slabé i na čtenářský deník na prvním stupni základní školy. Chápu, že se snažíš útočit na mylenku, ale i to se dá dělat s citem, tohle je nejen trapné, ale navíc i velmi špatné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru