Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevěstník č.248/09 Sb.
20. 05. 2009
7
23
4122
Autor
BigBivoj
Na základě rozhodnutí odporné komise v tajném složení a skrytém hlasování, jste byl jmenován
dnes v poledne MČ těsně po vydatném a dobrém obědě odborným
K R T I T I K E M
sekce a od této chvíle máte absolutní právo vkládat své fundované příspěvky na libovolné
příspěvky vašich, našich dopisovatelů, nic vám nebrání v ničem, můžete vybírat, nabírat
sbírat, natírat i propírat každého, koho si jen zamanete a to, až do roztrhání díla samotného autora.
Oddůvodnění:
Žádost o přijetí do sekce byla podána jménem kolektivu zaměstnanců a členů BSP přípravného výboru pro vznik výše uvedených, za iniciativu se přimluvil i sám autor, manželka, tchyně a jeho nejbližší spolupracovníci, napomahači z evropské unie a přilehlého okolí.
23 názorů
nevím,neznám
23. 05. 2009
O to bych teda vůbec strach neměla - troška tréninku a naučíš se! Při tvé inteligenci... pchááá!!! :o)))
jejdavilda
23. 05. 2009
No, Jejdíku, koukám, že začínáš být slavný - ale vím, že za tím je spousta mravenčí práce a usilovnosti a píle, tak nezávidím. A doufám, že nezpychneš a zůstaneš tím skromně rohatým jedincem, jakého tě známe. Hodně zdaru mezi kritiky vinšuju!! :o)))))
jejdavilda
20. 05. 2009jejdavilda
20. 05. 2009
Potulka a příživa byla zrušena s pádem vlády jedné strany.
Dobře, test ti tedy pošlu emejlem a výsledky pak spolu zveřejníme zde ano ?
jejdavilda
20. 05. 2009
No jo, ještě musí ale splnit závěrečný test a pak dostane speciální klíč k otevření všech děl
Podmínky a otázky testu dostane od komise během několika málo hodin. Celá akce bude zveřejněna, aby se ukázaly fundované vlastnosti a znalosti krtitika.