Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drobná kriminalita

02. 06. 2009
2
40
3252
Autor
FAE BOMB

Ve smíšených verších se mi nemusí vše rýmovat, že...?

Drobná kriminalita

Pekař krade housky,

nebo aspoň kousky.

 Pekařka mu pomahá.

No a teď si ty svině vozej prdel v Mercedesu...!


40 názorů

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Zeptat se kulturisty. Zdá se ale, že jsme už poměrně daleko vod věci. Navrhuji to tady už uzavřít... Tohle spíš připomíná chat.

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Zkusit to ale můžeš...

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Jo, a von ti rozmlátí počítač, že do toho nemá nikdo co kecat přes internet... Ale jestli se třeba do zejtra neozveš, tak chápu...

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
To fakt nemá kulturista čas aspoň na půl hoďky? Ať zahodí ty svý blbý činky a jde dělat něco pořádnýho, né?!

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
No tak když je ten pátek, tak stejně máte s kulturistou něco naplánovanýho, ne?

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Aha. Takže von je kulturista? To abych se s tebou radši moc nebavil, protože jinak půjde po drátech vod internetu, najde si mě a dá mi inspiraci pro další báseň...?!

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Počkej, von má i jiný?

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Tak to máš super,né?

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Tvůj manžel hodně kouká na fotbal? :-?

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Co se týče fotbalu, mám podobnej názor. Je to banda teploušů, co hrajou fotbal jen proto, aby se mohli vobjímat, když daj' gól. Po zápase se pak jdou navzájem vočumovat do sprch!

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Týýjóóó... Ženská a rozumí autům? Ještě řekni,že hraješ fotbal a chodíš na pivo... To jseš skoro napůl chlap!

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Mluví ze mě závist. Svojeho krásnýho starýho Favorita jsem naboural a teď chodim pěšky...

FAE BOMB
02. 06. 2009
Dát tip
Tak má ukradnout taky nějakou housku pro hladovějící, ne?

FAE BOMB
02. 06. 2009
Dát tip
Ještě se toho mizery zastávejte! Žít v přehnaně velkym luxusu je minimálně nemorální, bez ohledu na původ peněz. A jestli vás to zajímá, tak za celej život nedal jedinou korunu na charitu!

Norsko 1
02. 06. 2009
Dát tip
dobrej vtip

třeba nepeče jen housky, ale ještě nějaký "koláčky" :o)

FAE BOMB
02. 06. 2009
Dát tip
Mafiánský auto. Celý černý, kouřový skla, neprůstřelná úprava, kdejaká blbost pozlacená... Takovýhle hovado nemá ani pan Starka... Kolem pěti miliónů stálo jenom to pancéřování.

neber to tak vážně...zeptej se ho, kolik ten medvěd stál, třeba budeš překvapen, jak lidové vozítko to je...

FAE BOMB
02. 06. 2009
Dát tip
Zas to nějak blbne... No nic. Jinak ten pekař peče ty housky v "PŘÍBRAMSKÝ PEKÁRNĚ". Má necelejch padesát korun na hodinu. Kdyby si koupil nejlevnější škodovku, tak neřeknu... Třeba dlouho šetřil, vysypalo se mu stavební spoření a zbytek má na leasing. Ale takhle? Tlemit se všem slušnejm lidem do ksichtu z "medvěda"?!

to je úplně jedno...

FAE BOMB
02. 06. 2009
Dát tip
První verš se rýmuje, druhej ne. Dal jsem to, doufám, správně, do těch smíšenejch...?

soukromý pekař asi těžko bude krást housky :o) že se vlastní píli dopracoval k luxusnímu autu? Nezáviď a makej...

FAE BOMB
02. 06. 2009
Dát tip
První verš se rýmuje, druhej ne. Dal jsem to, doufám, správně, do těch smíšenejch...?

moorgaan
02. 06. 2009
Dát tip
ale tobe se to rymuje!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru