Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hranice sil - varianta B

09. 06. 2009
17
55
2293

Vybral si Hus tři žáky

aby bili křižáky

a to Jana Rokycanu

(defloruje každou pannu)

Mikuláše z Pelhřimova

(neunikne ani vdova)

a Martina Lupáče

(co i chlapa poskáče, a ve chvílích nouze ani koněm nepohrdne...)


55 názorů

Ále, to si jeden stěžoval, že už se mnou není sranda. Ale na Huhly huhly :-))) to nemá!

Diana
14. 06. 2009
Dát tip
Šmarjá! Tys to pojal fakt osobitě, Květoni! :-)))))*

Toscana
13. 06. 2009
Dát tip
Jestlipak se ti ještě stále huhly-děvenky zjevují ve snách, aby ti na garmošku zahrály??? :O))))

Já ji budu muset smazat, nebo ta moje sežere mně. Prostoduchosti píšu skrzevá diskuze. Je to velmi inspirativní.

Toscana
09. 06. 2009
Dát tip
Jsem ráda, že tě kočénky z intru Elektropraga Hlinsko tak nadchly, žes je šoupnul i do diskuse v klubu STUPID LIGA. Tohle dílko už rozesmálo tolik mých kamarádů i mimo Písmáka, že bych je nechtěla počítat, nedopočítala bych se. Je to prostě spolehlivý odstřel k urvané bránici... :o)))))

No, a na to právě já čekám. Diskuze jsou moje vášeň.

Když jsi umělce nenasytil, dalo se čekat, že si tu budou vyvářet.

Bíša
09. 06. 2009
Dát tip
Checht!

To je pravda. Ale všimla sis, že u téhle je zase mnohem výživnější diskuze?

První variantě nesahá ani po hranici:)

Ne, neblázni. Díla se řadí do kategorií podle toho, jaký literární žánr představují. Jestli obsahují vulgarismy či ne, to je na autorovi, jestli si to dokáže před kritiky obhájit.

Nami 99
09. 06. 2009
Dát tip
Děkuji.

Milý Nami99. Pokud opravdu cítíš potřebu publikovat lascivnosti, doporučoval bych kategorii Pajpu. Vzhledem ktomu, že nikdo neví co to je, tak pochopitelně ani nikdo neví, jestli to zrovna tam nepatří. Hodně štěstí!

To není možný! To není možný! Jéééžišná matko to je mazec! Už to mám v oblíbených. Jak je možné, že mi takový klenot uniknul?

Nami 99
09. 06. 2009
Dát tip
To jsem v žádném případě napsat nechtěl,ani si to nemyslím,ale kdybych v nějakém díle použil i silnější kalibr,co by se stalo?A kam takovou věc zařadit,je li to možné.Děkuji.

Toscana
09. 06. 2009
Dát tip
vřele doporučuji ctěné pozornosti (pokud ti to kdysi uteklo) - a to včetně kritik níže... http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=174404 K tomu se vracívám, když na mě padne smutek, je to spolehlivé léčivo - vždycky znovu řvu smíchy.

Toscana
09. 06. 2009
Dát tip
Květoni, ty fakt víš, která blije???? :o))))

Neděs se Toscano, tohle dílo je jen dočasné.

Neslušná slova můžeš napsat kamkoliv. Ale jen na vlastní nebezpečí. Například sem můžeš napsat Květoň je blbec, a nic se ti nestane.

Toscana
09. 06. 2009
Dát tip
Šmarjájozef, tady už drbe kámen cihlu!!! :o))))) Jen čekám, kdy si to rozdají Rokycany s Pelhřimovem... *t

Nami 99
09. 06. 2009
Dát tip
Omlouvám se,jsem tu nový,potřebuji poradit.Je zde nějaká kategorie,do které se může napsat dílo,které obsahuje neslušná slova?Děkuji moc.

Ferry
09. 06. 2009
Dát tip
Proč bys mazal husity? Vždyť jejich vnuk jsi i ty Kam necháš své rýmy vést tam zaděláš na incest

Ještě to tak! Užij si husitů, než je smažu! Nebudu ze sebe dělat pitomce věčně.

Že jo? To mě napadlo ve vaně. Než se mi ve vodě rozmočil parníček složený z toaletního papíru, tak bylo dílo na světě.

Famózně blbé! Bravo!

Varianta A je rovněž recese, ale nikdo to nechtěl poznat, tak jsem zvolil polopatičtější formu.

Nami 99
09. 06. 2009
Dát tip
Podle historických zdrojů,Martin Lupáč měl rád grupáč.

to je normální mimozemšťan, jako všichni tady...

Vaude, spolek už existuje. Jmenuje se Písmák

Prosecký
09. 06. 2009
Dát tip
Tu neznám.

Vaud
09. 06. 2009
Dát tip
vazna amputaci napravil sis reputaci :-)) (asi zalozim spolek plytkych rymu)

Doufám, že jsem si u tebe napravil reputaci.

Vaud
09. 06. 2009
Dát tip
No potes soutez! *

Stejná krevní skupina? Ty máš taky skupinu Irsai Oliver RH+?

Prosecký
09. 06. 2009
Dát tip
Bylo by ještě efektnější zrytmizovat i poslední verš. Jinak jsi moje krevní skupina.

jo, přeřaď to hájku, vrhnou se na tebe hajkuholici... na konci by mohlo být a v případě nouze stačí ovce pouze

Stupid není soutěž? Ani neoficiální? To mě zklamalo. Já jsem si dělal naděje, že mám dvě želízka v ohni...

A jo. Tak jsem, ale jen částečně. ROMAN nejsem ale TIK mám. V oku. Levém.

Vidím dámy, že jsem vás variantou B poněkud zmátl. Tohle je určeno do jiné soutěže. :-)

Háber
09. 06. 2009
Dát tip
:)

Zrovna s tímto dílem jsem se chtěl ucházet o zařazení do Stupida! Pokud tomu tahle kategorie brání, tak to klidně přeřadím do Haiku! Mě je to jedno.

Monie_Kim
09. 06. 2009
Dát tip
...kazdy vnima pojem romantika jinak :) povedlo se ti, ale zadny hodnotny komentar me nenapada, tak promin...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru