díky moc....potěšilo...;)
Moc dobré - pobavilo :) *T
vlys...jako slovo vyjmenované....podívám se hlouběji jestli chceš...;)
v jakém smyslu je tu slovo "vlysem" jako strojní rýha? či má jiný význam?
já jak kdy...někdy je prvotina, byť načmáraná sotva čitelně na kusu papíru co byl zrovna po ruce super a jen přepíšu a má větší úspěch, než třeba nekolikrát upravované...ale záleží jak a co...taky mám nedopsaná... ...........
jj...díky...a zkus to číst tolikrát jak já...(při opravách apod...)a budeš to znát nazpamět...jako já...:DDD ...myslím to samozřejmě obrazně...ale je fakt, že každýho baví něco víc a něco míň...a tímhle jsem si hrála a bavilo mě to mnohem víc než s jinými...mými dílky... ..promiň, teď mě napadlo: ...hodně jsem od mala kreslila, hlavně tužkou...a někdy ...když měl obrázek nějaký výraz či jsme jednoduše zachytila, to co jsem chtěla...nebavilo mě malovat dál...i když kolem bylo prázdno...a někdy jsme vykreslovala každičkou část...a dokonce i výjimečně gumovala... asi to dělám podobně i s dílky psanými...když je zachycena podstata...tak proč rozvádět a upravovat....(vyjma toho, co člověk napíše pozdě v noci, či nad ránem a ani nevidí co napsal...natož by zvládl opravit chyby a překlepy...;) .....
Tome, díky za prokousání a tip..;)..a s tím čtením, holt se to skládá z vyjmenovaných slov...a jen tak mimochodem, asi jsi nečetl zadání..nesmějí se použít jiný než ty dotyčný slova, maximálně předložky, spojky...a celek by měl dávat byť zdánlivý smysl...nebo tak nějak...takže se muselo pracovat s tím co je...(což nekteří nedodrželi více či méně..ehmm, jen pozn.)já taky ulítla, nešlo jinak s jedním slovesem...,je'a pak nějakým zájmenem...což snad projde....hihi...;)
OldRiver...díky...za zastavení a tip..;)))
za nás ale vážně nebyla vyjmenovaná slova po f!:-)
exper....: v poho...já taky pořád objevuju...a zjišťuju a učím se...jako každej asi skoro celej život...a určitě jsem asi blíž tomu,než ty... abych začala zapomínat....i když doufám, že je to ještě daleko...;DDD
tak dík, já jsem vážně myslel, že slovo fyzika jako slovo cizího původu tam není (od slova fýzis, nebo tak nějak:-) - tím ale nijak nepochybuji o kvalitě tvého díla:-)...
BigBivoj a Bíša ...díky moc;))
IiEv ...tak aspoň že tak...díky..;)))
díky Zuzu;))
až tak...díky moc Petře...;))))
experimentátor ...fyzika se uvádí ve všech (snad nechci kecat..)odkazech...stačí mrknout...i na ten soutěžní...;)ale díky moc;))
a nad jakýma didi...:D ...kujíí;)))
díky reinko;)))
Zbora...díky za ohodnocení, ráda se bavím podobným..;)
Super. Děkuju a zařazuju do bojů! :o)
Naiřičko, už brzičko... má hvězdička...tu...***
supr nápad - jinak jsem byla překvapená nad některými slovy, že je tam tvrdé y - asi bych měla zpátky do školy:-))
vyjmnenovaná slova po f nejsou!:-)...ale jinak hodně, hodně dobré*
podivejme..pani ucitelka cestiny se krasne vyblbla.-)).. opravdu skvely!/*
t.kdyby za nic jiného tak za tu práci a navíc jsem se pobavil.