Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bouřka jaxviň

17. 07. 2009
2
14
1983
Autor
Sněžka

 

 

 

Při pohledu na dnešní noční nebe

mě napadá jen jedna věc

I bohové umí hrát

sakra dobrý

heavymetal

 

 


14 názorů

Ne,né, horo vysoká jsi, bez omluv a obav. Také se mi zdá , že chychlejc píšu než přemýšlím. Takže jsem v psaní vlastně rychleší než světlo. A to je jistě lepší než být rychlejší průjmu. (Bacha toto není nic pejorativního z mojí strany , jen pokus o mírný humor také páteční). Zdar a sílu! J.Š.

Sněžka
24. 09. 2010
Dát tip
Štěpa: Promiň, pochopila jsem to jinak... Je pátek, nesmíš na mě tak rychle :o)

jasná Páka asi ne. Ta spíš usedlejší hardroček. Asi jsem chtěl říct tohle: ".....umí hrát sakra dobrej heavymetal", to je jasný jako páka. J.Š.

Sněžka
24. 09. 2010
Dát tip
Štěpa: Jasná Páka hraje hevík? Nic proto nim, ale v tomhle já sázím na Iron Maiden :o)

"......umí hrát sakra dobrý heavymetal", jako jasná páka..... Zdar a sílu! J.Š.

domin.go
30. 07. 2009
Dát tip
To je pravda :)

Sněžka
30. 07. 2009
Dát tip
Domin.go: Jak už jsem psala - každý má něco. Ale co byste bez nás - stupidů a metalistů - dělali? Ani byste si neměli do koho rýpnout... :o)

domin.go
29. 07. 2009
Dát tip
Jojo, taková Le Ciel Ouvert od Young Gods, to je aspoň hřmot a narozdíl od hevymetálu to není stupidní :) Jinak ta miniaturka je taková nenáročná, ale špatná není.

Sněžka
21. 07. 2009
Dát tip
Tak to Ti přeju, každý má své bohy :o) Já si to blízko skutečných bohů užila hlavně vloni v srpnu - Iron Maiden :o) A letos mě ještě čeká Brutal v Jaroměři...

Štěpota
20. 07. 2009
Dát tip
17. 7. vystoupí v Praze Faith No More. To budu v sedmém nebi, tak blízko skutečným bohům.

Sněžka
20. 07. 2009
Dát tip
moorgaan: Někdy o nic nepřicházíš... Štěpota: Young Gods neznám, ale znám God Dethroned a Atheist :o) Experimentátor: Díky, ráda hříčkuji

zajímavá hříčka...:-)

Štěpota
17. 07. 2009
Dát tip
Bohové nehrají heavymetal. Znáš "Young Gods"?

moorgaan
17. 07. 2009
Dát tip
nikdy jsem je neslysel...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru