Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh jak vod Dumase

20. 09. 2001
0
0
2746
Autor
zolli

 

Athos dneska na atolu

pozval kumpány ke stolu.

Aramis má jídlo v míse.

Porthos portským opíjí se.

Pozdě zas přišel d´Artagnan.

Nic z jídla nezbylo už naň.

Zapláče si  u Plancheta

a po smutku bude veta.

 


suva
11. 10. 2001
Dát tip
Sem netušila, že mám co do činění s Porthosem - a že sova dlouho sem! :c)))

Zolo
28. 09. 2001
Dát tip
A dobře mu tak ....

Mahoney
22. 09. 2001
Dát tip
hň hň :))) cavíšku, teda nic moc... ony vobě tak nějak s ypsilon :))

Cavalera
22. 09. 2001
Dát tip
mahoney ... polib mi ...

Krel
22. 09. 2001
Dát tip
:-))

...taky bych si dala portský... Seděli jsme s Porthosem portské měli pod nosem. Povídám mu: "Porthosu, to si dáme do nosu!" Porthos všechno vypil, kos na mě dělá dlouhej nos...

zolli
20. 09. 2001
Dát tip
Je to LUMP!

Cavalera
20. 09. 2001
Dát tip
no holky ... nic moc .. obě:-) .... ehm teda jako to co jste dneska napsali:-)))

Climaster
20. 09. 2001
Dát tip
:)))))

Wopi
20. 09. 2001
Dát tip
Athos pravil Porthosovi, že u lesa viděl sovy. Aramis se studem pýří, on ví, že to byli výři. Když potkali D´Artagnana, řekli mu "Hasta maňana..." Kardinál se tomu hihňá, není totiž žádná pihňa. (Ale nevim co to znamená, slyšel jsem to jen od nějakejch Švédů.)

Bacil
20. 09. 2001
Dát tip
Pro jistotu každé pihni zdaleka se, Wopi, vyhni :-))

Wopi
20. 09. 2001
Dát tip
no já nemyslel pihňu, to vim poměrně velmi přesně... já myslel "hasta maňana", to jsem slyšel u Abby

Wopi: Já mám takovej dojem, že maňana je čloujek. A "hasta" bude asi dobrý, ne... když je "hasta la vista".... asi mu teda řekli, že je dobrej čloujek...

JET
20. 09. 2001
Dát tip
Tož u nás na hanácku se Hasta jmenuje pes, který se hindé jmenuje Hasta.... Hále... také Hazor se hinde jmenuje Hazor.. Hináč jsem htěl toto...Tož ta poudačka ho Haramysu se mě líbila, hále nebyl tam žádné Matalík..

papouch
20. 09. 2001
Dát tip
Nepihňám, rači gulám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru