Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrtvolný puch písmácký

16. 11. 2009
4
146
5146

Nevím jak vám, ale mně přijde poslední dobou Písmák smutný. Sranda vyloženě zmírá na úbytě. Pravda soutěží se o 106, ale moc legrace při tom není.

Poslední diskuse čtyři týdny stará, humorné dílo aby jeden pohledal, dokonce hrozí, že i papouch nám zdegeneruje, když se nebude cvičit v počtech do 10 000.

A proto se ptám:

1. Taky máte pocit, že humor došel?

2. Je to podzimem, není ke srandě pádný důvod nebo jsme prostě jen banda grafomanů bez špetky nadhledu?

3. Proč se za čtyři týdny nenašel nikdo, kdo by založil alespoň jednu ne úplně slabomyslnou diskusi?

4. Zdegeneruje papouch?

5. Přehlídl jsem snad něco vyloženě veselého v poslední době na tomto serveru?

Pokud ano, zastřelím sojku, páč nepráší :-(((

 

 


146 názorů

komedie
29. 11. 2009
Dát tip
:)

Rabb
25. 11. 2009
Dát tip
mrtvolný puch? tak nás rozvesel! založ super vtipný klub, střádej super vtipné písmáky a dílka.. :-))

Adamova Eva
25. 11. 2009
Dát tip
1. ne, vůbec ne :O))) 2. není to podzimem a je tu spoooousta veselých grafomanů :O))) 3. bojí se papoucha :O) 4. už ne :O) 5. aááááno nestřílej sojku, páč nepráší :-((( to bys byl jak Trautenberg

Fuk
24. 11. 2009
Dát tip
9014? ja som zmeskal silvester. naposledy som tu bol, ked bolo este len 8993

BigBivoj
21. 11. 2009
Dát tip
humor tady došel na brokolici pošel

Brokolice je speciální heslo, trdlo.

BigBivoj
21. 11. 2009
Dát tip
pomerančová brokolice?

brokolice

BigBivoj
21. 11. 2009
Dát tip
hmmm samé hvězdičky a nic z toho

teploušek
21. 11. 2009
Dát tip
Prý se tu dají získat maturity stačila by mi jedna docela maličká Musím jet do Plzně nebo stačí tady ?

Šperk
21. 11. 2009
Dát tip
jak to tady funguje prý se tu rozdávají diplomy, nebo mandarinky ?

jejdavilda
21. 11. 2009
Dát tip
Ale je hezké, že nás mládež viní z držení huby a sama intenzivně bojuje za zlepšení podmínek nekompromisními komenty na Písmáku. Hned je vidět rozdíl

Glomma
20. 11. 2009
Dát tip
Metta : a kdo to bude ? Norsko : čekala jsem něco filozofického, když už to avízo ...

Norsko, strč si svá avíza do fjordu. Ď.

Metta
20. 11. 2009
Dát tip
co takhle rituální oběť ?

BigBivoj
20. 11. 2009
Dát tip
Je tu ticho, jak před bouří... Mandarinky, maturity banány, kde jste?

Norsko
20. 11. 2009
Dát tip
TŘIKRÁT SLÁVA MRTVOLNÉMU PUCHU !!!

nechci se vychloubat, ale moje žena má tři. (maturity)

jejdavilda
19. 11. 2009
Dát tip
Aha, tak to máš blbý, no zkus to v příštím životě

StvN
19. 11. 2009
Dát tip
Teď se maturita dává za vědomosti, ne za členství v pionýru:)

jejdavilda
19. 11. 2009
Dát tip
K čemu by mi byly dvě?

StvN
19. 11. 2009
Dát tip
jejdavilda - nepřemýšlel jsi nad tím, že by sis dodělal alespoň maturitu?

jejdavilda
19. 11. 2009
Dát tip
STvN - ty jsi tak hodný, že nám nic nevyčítáš, to bych od tebe nečekal

Beed
19. 11. 2009
Dát tip
Jo, to asi určitě. No, holt všechno má asi svoje pro a proti...

StvN
19. 11. 2009
Dát tip
Já nevim. Já to nesoudim. Každej dělal to, co dělal. Nerad dělím lidi na komunisty nebo antikomunisty. Blbci budou nejspíš na obou stranách. A někdy máš lepší, když tě podrazí nepřítel, od kterého jsi nic lepšího nečekala, než když tě podrazí přítel.

Beed
19. 11. 2009
Dát tip
No vidíš. Takže byl vlastně 'antikomunisticky nezkaženej'. Tak je dobrej, ne?

StvN
19. 11. 2009
Dát tip
No vidíš. Můj táta tátu neměl, tak si vystudoval strojárnu.

Petrusha1
19. 11. 2009
Dát tip
Prosím vás co to tu vedete za debatu? Komunisti, nekomunisti? Čo sa týka rozdielu v tom, kto nám velí, tak je to len v tom ako sa im hovorí, ale ak napr. náš prezident vyštudoval za komunistov práva, tak to zrejme asi zarytý antikomunista nebol ... a nielen on. A nielen u nás ... ale aj u vás. a dostupnosť vzdleanie? No teoreticky je v porovaní s vtedy super, to jo ... akorát nesmieš byť z rodiny na hranici chudoby, to musíš mať potom gule na to študovať popri plnom úväzku, aby si to dofinancoval ... já nevim, ale já v tom zas až taký rozdíl nevidím ... sice môžme, čo chceme, ale taky môžme za to slobodne dostať riadnu do rypáku, akorát to teda nebude socialistický výprask, ale kapitalistický ...

Beed
19. 11. 2009
Dát tip
Politická diskuze? Pročetla jsem. Na banány se taky mohl každej vykašlat - byly jablka a hrušky, ne? Neudivuje mě, jak se starší generace rozčiluje, "jak je ta dnešní mládež zkažená, ničeho si neváží". Proč asi? Někdo se na tyhle 'kecy' šklebí, ale něco na tom nejspíš bude. Tedy co se týče komunismu (nezažila jsem, stačí mi co slýchám), dávám za pravdu StvNovi. Jeho hlavním problémem byla - pro nečleny strany - nedostupnost vzdělání. Táta měl hlavu na to, stát se právníkem, politikem, ekonomem... aaale - jeho otec byl zapřisáhlý antikomunista, tím pádem byl i táta nežádoucí. Byl rád, že ho nechali dostudovat obyčejnou ekonomku. (A pak si to s prominutím pos*al úplně, zbláznil se do manželky jakýhosi předsedy, dosáhl jejich rozvodu - ale za jakou cenu...? Musel se odstěhovat z města, odejít z dobré práce, začínat od nuly. Tohle je pro mě odvaha. Ne povídání, jak byl někdo tenkrát strašně proti. Ne slova, ale činy.)

JiKo
19. 11. 2009
Dát tip
tak jooo :-) hele ty máš dvě o?

StvN
19. 11. 2009
Dát tip
Já to přesně vidim v tý frontě na banány, jak všichni protestujou, bojujou proti režimu každej boží den, nikdo nešel s proudem, byly to prostě hustý roky a lidi tehdy měli mnohem větší smysl pro správnost, což krásně využili k vybudování skvěle fungujícího státu bez korupce atd....

JiKo
19. 11. 2009
Dát tip
Humor nedošel:-) Já bych i založil a už mě i svrbělo ale zase na druhou stranu v poslední době tu bylo pár pokusů o to dostat písmoně a hl stránku do rozumných kolejí a nejeden člověk se nechal slyšet, že diskuse o kravinách (konkrétně třeba byla zmíněna má toaletní diskuse) tu kazí místní umělecké aróma takže jsem šel do sebe a řekl sem si, že to tu chvílu nebudu kazit...až ledaže by vám došly pořádné nápady :)))

StvN
19. 11. 2009
Dát tip
Jojo chrouste, nemusíš mi nic dlouho vysvětlovat, to nejde přehlédnout. Ale víš co, já jim nic nevyčítám. Mně je jen divné, že jim není stydno, když ví, že nic neudělali proto, aby se něco změnilo, ale teď najednou máme národ plný hrdinů.

StvN
19. 11. 2009
Dát tip
No vidíš. Ale ne každej musí někoho fackovat a řvát na něj, že on to měl těžší. Já furt říkám, že největší chyba komunismu bylo nedostupný školství, což potvrzují tyhle diskuse. To je jako bavit se s přerostlými dětmi. Dejte mylence někdo banán, ať chvíli mlčí.

:-D

BigBivoj
19. 11. 2009
Dát tip
Nora má noční a komu tykáš vildo?

jejdavilda
19. 11. 2009
Dát tip
Bivoj- Zajed do nory, ty stará vydro :-)

BigBivoj
19. 11. 2009
Dát tip
to je jedno... ňáký bony?

Marcela.K.
19. 11. 2009
Dát tip
> Já vím, o čem mluví. Nejsem idiot ... Víš kulový! A svým "rozborem" to jen potvrzuješ. ... Papouchu, asi Tě fackoval málo. Koukej to zvětšit, ať si to mohou přečíst i starší ročníky! Sis koupil nový brejle, či co?

papouch
19. 11. 2009
Dát tip
mám tam chybu, ale nešť

jejdavilda
18. 11. 2009
Dát tip
No dyk, právě proto by to chtělo prubu. Ovšem momentálně mám jít chut vzbudit syna a zfackovat ho a řvát na něj- ty, pitomčr, víš co bylo za papoucha? Furt menší a menší písmenka,

papouch
18. 11. 2009
Dát tip
Můj tata, někdy v 70tých letech, když mě fackoval, tak na mě řval: - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Masaryka!!! (Ale já přece vím, co bylo za Masaryka. To tehdá mýho tatu fackoval můj dědeček a řval na něj - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Franze Josefa!!!) (Ale můj tata to přece tehdá věděl, co bylo za Franze Josefa. To tehdá mýho dědečka fackoval můj pradědeček a řval na něj - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Marie Terezie!!!) (Ale můj děda to přece tehdá věděl, co bylo za Franze Josefa. To tehdá mýho pradědečka fackoval můj prapradědeček a řval na něj - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Josefa Druhého!!!) Ale můj pradědeček to věděl, co bylo za Josefa Druhého. To tehdá mýho prapradědečka fackoval můj praprapradědeček a řval na něj - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Karla Čtvrtého!!!) Ale můj prapradědeček to věděl, co bylo za Karla Čtvrtého. To tehdá mýho praprapradědečka fackoval můj prapraprapradědeček a řval na něj - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Přemysla Oráče!!!) ... >A proto já dnes zfackoval svého syna a řval na něj - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Husáka!!!, aby on, až bude mít potomka, mohl ho fackovat a řvát na něj - Ty pitomče pitomej, co ty víš, co bylo za Klause!!! ...atd

jejdavilda
18. 11. 2009
Dát tip
se ma tebe nikdo nezlobí STvN, ale takový zkušební rok by dneska mnohým nebyl na škodu

StvN
18. 11. 2009
Dát tip
Já vím, o čem mluví. Nejsem idiot a tohle, co se tu říká, jsem slyšel milionkrát. Znám názory obou stran. Vím, že to není o banánech. Já minulost nehájím. Já jen nepadám na prdel z toho, co tu je teď. Možná jen vnímám realitu jinak, než člověk, který dlouho neměl co huby a teď mu stačí banán na to, aby byl spokojený. Psychologie této spokojenosti je myslím jasná. Dej hladovějícímu africkému dítěti vodu a trochu chleba a bude ti líbat ruce. Pak ho můžeš dál otročit. Dnes je to jiné jen v tom, že to lidé dělají dobrovolně. I když mám za to, že i dřív to hodně lidí snášelo celkem dobře. Hodně z těch, kteří 40 roků poslušně mlčelo, začalo křičet až když si byli jisti, že se jim nic nestane. Já z toho fakt nepadám na prdel. Nezlob se na mě.

katugiro
18. 11. 2009
Dát tip
ne ne nebylo jí třeba ano ano

Moudrý příspěvek, Tangensi.

Stývne, to není jen o banánech. Já tyhle problémy neměl. Měl jsem všechno, co jsem potřeboval a bez front. Jenže já byl součást systému. Pracoval jsem totiž v potravinářském průmyslu a měl co nabídnout do bezhotovostní směny.... je to možná směšný, ale takhle to fakt fungovalo. Konkrétně v Písku se stály fronty i na chleba. Kterej jsem tam mimochodem vozil já. A měl z toho právě třeba ty mandarinky, což tehdy bylo něco neuvěřitelnýho. neber mylenku doslova. Nevíš o čem mluví.

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=341007

To asi bude tím, že novým autorům je zabráněno vkládat diskuze a podobné příspěvky, zrovinka tuhle jsem chtěl zahájit literární diskuzi o korejské poezii a prd.

Prosecký
18. 11. 2009
Dát tip
Teto Jozefe, já umisťuji humorné věci na svou stránku (v poslední době Odkaz Dněpru, Zbavit muže práva na školní docházku nebo vtipná próza na pokračování Lichtenštejn). Ty si dáš práci s mým sledováním an Superstaru, ale četl jsi už mé skutečné perly?

modrá. brokolice. ne červená

brokolice. nodrá.

jako zástupce tiskového mluvčího odborového svazu pracujících v humornictví se ostře ohrazuji proti tématu téhle diskuse. Tolik vtipných témat kolem, ani je nestačíme zvedat ze země...

StvN
18. 11. 2009
Dát tip
Na to ti můžu odpovědět, že vojna zrušená nebyla, když už se chytáme za slovíčka.

školu jsem stihnul normálně při vojně...nebo naopak? :o)

jejdavilda
18. 11. 2009
Dát tip
tech, poznámka- na vojnu se nechodí nýbrž většinou nedobrovolně rukuje

StvN
18. 11. 2009
Dát tip
Někdo holt chodil na vojnu a někdo do školy:)

StvN
18. 11. 2009
Dát tip
A co jako? Chceš snad říct, že když se to stane někomu jinému, tak je to v pořádku? Že jako tvoje problémy jsou ty největší na světě? Mám takový dojem, že tebe taky nepustili na vysokou školu, nebo jsi to radši ani nezkoušel?

Delahaye
18. 11. 2009
Dát tip
čert vezmi čekání obecně .. jen taková vzpomínka v prosinci 83 jsem stál od pěti ráno dlouhou zakroucenou frontu před naší sídlištní prodejnou Ovoce & Zelenina .. po cca 3 hodinách jsem obdržel : 2 kg mandarinek, 2 kg banánů, 2 sáčky neloupaných arašídů, 2 sáčky mandlí, 2 sáčky lískových ořechů a 2 pytlíky kokosu strouhaného. Víc nikdo nedostal - proto z některých rodin stáli všichni :-) Já tam byl. neb jsme se tam sešli s kamarády ze školy a brali to jako takový ranní happening ... Nikdy předtím a už ani nikdy potom jsem se podobné kratochvíle neúčastnil ... Je jasné, že dnes už je to jen taková drobně bizarní momentka :-)

jejdavilda
18. 11. 2009
Dát tip
to jsou protiaggumenty jak hovado, furt tvrdím, že bylo chybou zrušit vojnu.

StvN
18. 11. 2009
Dát tip
Ne, dneska se čeká v Turecku na benzínce, protože cestovka odmítá dovézt turisty zpátky domů. To jsou argumenty jako hovado tohleto.

BigBivoj
18. 11. 2009
Dát tip
Nechce někdo bony? Za pět padesát!

papouch
18. 11. 2009
Dát tip
"brokolice" je tajné heslo a kdo neví, co to znamená, ať drží zobák

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
papouch ROFL

Merxanta
17. 11. 2009
Dát tip
Brokolici neměli. Prý byla málo červená :o)

Merxanta
17. 11. 2009
Dát tip
Naše máma tvrdí, že se čekalo ve frontách ve čtvrtek i na knížky :o(

jejdavilda
17. 11. 2009
Dát tip
Pišta, na brokolici asi ne, protože já ani nepamatuji, že by ji měli

Merxanta
17. 11. 2009
Dát tip
Jejdo, čekat můžeš, ale fronta tam nebude žádná :-))

papouch
17. 11. 2009
Dát tip
StvN rulez

Na brokolici nikdy fronta nebyla.

jejdavilda
17. 11. 2009
Dát tip
Vono už se nečeká 3 dny před Čedokem na zájezd?

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
Takže, Ty chytráku, JÁ se neprosila o avizo Tebe - Tys reagoval na moji poznámku o banánech a ne já na Tvoji - to aby bylo jasno. To je totiž přesně Tvůj styl. A namachrovanej se snažíš být Ty, jenže každý vidí, jak jsi dutej a duníš a duníš...a máš to bez aviza.

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
To ty tady řešíš banány. Tak jsem se ti snažil ukázat, že na banánech nebo mandarinkách fakt život nestojí. Tak si někdy zkus srovnat v hlavě, co druhým podsouváš. Jsi namachrovaná jako miss universe, vždycky víš nejlíp, co by se mělo, jak by se lidi měli chovat, co by měli říkat, ale kdyby ses sama slyšela, tak bys zaplakala. Takže drahá mylenko, pokoj dej ty mě, já se tě o avízo neprosil, když už jsme u toho dávání pokoj.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
Víš co, dej mi pokoj...a problémy jsou neživotné. Jen mlátíš prázdnou slámu a s rakovinou jsi to přehnal...fakt na to nemám náladu.

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
S tebou to je těžké. Já chápu, jaká byla realita, ale také chápu, jaká je realita teď. Jako já moc nechápu, co ode mě čekáš. Já myslim, že na světě jsou a byli větší problémy než podělaný banány. Ty bys to myslím měla vědět lépe, jestli se nepletu, že pracuješ v nemocnici. Myslim, že člověka s rakovinou asi nějaká fronta netočí.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
S Tebou se nedá diskutovat - ano, fronty byly až důsledkem problému, to snad je jasné i těm, co to neprožili. No, alespoň se Ruppert zasměje :-)

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
Já stával každej rok přibližně pět šest hodin na kolej, stávám frontu na nádraží na lístek, u doktora, když jdu na úřad, já nevim, fronty počítám nebyl ten největší problém.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
Zeptej se svý mámy, ono to nebylo jen o banánech...ale třeba to u vás bylo jinak, co já vím...byli i lidi, kteří ve frontách stát nemuseli. Boty a toaletní papír myslím k životu potřebuješ - i na ten se stálo.(Někdo se ale utíral Rudým Právem, jen to nebylo moc "dočista" si teda myslím.)

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
Moc nechápu, proč řešíš banány. Já bych fronut na banány nestál, já je k životu nepotřebuju.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
Ne, Ty jsi jen nestál tu frontu na banány... to se holt těžko vysvětluje někomu, kdo to nezažil a kecy o tom, co pro mě má, či nemá cenu si nech pro sebe.

Duchové
17. 11. 2009
Dát tip
nám vcelku tento klid vyhovuje, v poslední době to tu bylo stejně čím dál tím stejný

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
Pro mě věci asi nemají takovou hodnotu jako pro tebe.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
To je hezký... to nemusela stát ve froně :-)) Tu já dávala klukům k půlce banánu :-)

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
Nám máma dávala pusu.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
Zeptej se mámy, jak se jí dělily na Mikuláše tři banány mezi dvě děti, nebo kolik vás doma bylo...a kilo mandarinek "na příděl" to byla taky děsná "sranda".

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
Jo, máma říkala, že si dnešní mladí asi představují, že dřív lidi chodili nazí. Ale jako banán je děsná výhra.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
Já se vrátila z práce a taky žádná sranda :-( Vlastně jo, kolegyně říkala, že už máme v obchodech banány, můžeme si jich koupit kolik chceme a že to je fajn.

na co avízo, rupperte?

Vaud
17. 11. 2009
Dát tip
tady v Basileji ani lampion :-) (a to mam jeden se svycarskou vlajkou, abych splynul s davem)

Právě jsem se vrátil z oslavy 17. listopadu. Zkraje to vypadalo skoro jako kdysi oslavy VŘSR, ale pak se to nějak vymklo pořadatelům z rukouch a skončilo to v úžasný pohodě. Tak jsem aspoň trošku dedeprimován:-)))

Impresse
17. 11. 2009
Dát tip
Moorgaane, dlouho tu chybíš!!!

Vaud
17. 11. 2009
Dát tip
1. Humor dochazi z nekolika duvodu - a) podzim neni moc juchaci obdobi a vetsina psavcu je bud v depresi sezonni ci ve skole a existencni krizi (jako ja) b) humoristi se vetsinou jako jedni z mala psavcu komercne uzivi, tak mohou exhibovat jinde c) humor neni povazovany za dost literarne hodnotny utvar (obvzlast zde) d) drti to tu grafomani a vyraznejsi osobnosti nejsou moc videt.

Ferry
17. 11. 2009
Dát tip
Moorgaane, kdéééé jsíííííííííííí ???

Když se smažeš, koupím ti lízátko, chrouste.

Máš recht. Hodilo :)

StvN
17. 11. 2009
Dát tip
1. Nemám pocit, že by se něco změnilo. 2. Opravdu nemám ten pocit. 3. Asi proto, že některé nicky byly eliminovány? 4. Nemám ten pocit. 5. Super star, ta je hodně veselá.

Chrouste, ty seš tak blbej, až je to vtipný

Ale tos mě nepochopil, já chrousta taky mazat nechci, to by nebyla legrace. Švanda je, když se maže sám.

Inu, Pišto, to je právě ono. Mrtvolný duch - nevyžaduju optimismus, stačil by mi úsměv letmý. Chrousta bych nemazal. Moc srandy s ním sice není, rád si opčas uprudne, ale aspoň občas něco iinteresantního vyplodí (nebo plodil, už jsem od něj dlouho nic nečetl).

Nechceš se zase smazat, chrouste? Byl tady vcelku klídek, bez tebe:)

Alela
17. 11. 2009
Dát tip
1. Určitě 2. Ne, jen si lidi myslej, že čím je dílo depresivnější, tím je zajímavjější - lepší 3. Proč jsi ji nezaložil ty? 4. Je to možný 5. No, pokud u toho nesedíš 24 hodin denně, abys to všechno stihl přečíst, což se ani tak stihnout nedá, tak určitě jo. Take it easy;)

jejdavilda
17. 11. 2009
Dát tip
abys neřekl tak ti něco věnuji

No že bych se u týhle diskuse zrovna za břicho popadal....

Štěpota
16. 11. 2009
Dát tip
Je pravda, že tady krátce jsem, ale rozlišuji mezi blbůstkami a skutečně vtipnými díly. A jsem přesvědčený o tom, že většina soukromých debat, které tady s kýmkoliv vedu, nepostrádá humor. Takže vlastně můžu být rád, že pravděpodobně nevím, o co ve skutečnosti v této diskuzi jde.

ano, mylenko, ty mně chápeš. Vaude, Květoně jsem četl, zas tak velká sranda to není, když si utahuje z našich pregerontálních neduhů :-))))) Ale to vám felčarům lahodí, vy máte svý jistý - jeden aby se bál jezdit přes Pejřimov, aby náhodou nenatrefil na to krematóryjum, že? Nicméně, jak správně mylenka podotkla, je to spš o celkové náladě, o tom ukrutným sebezahledění těch grafomanů, kteří to tady válcujou jak ten pověstnej brontosaurus silnice....

Marcela.K.
16. 11. 2009
Dát tip
Štěpoto, to není o blbůstkách, které tu jistě stále najdeš, protože "blbost je věčná"...já myslím, že Ruppert měl na mysli něco jiného, ale to zase nepochopí ti, co tu jsou jen krátce. A víc se mi o tom rozepisovat opravdu nechce.

Glomma
16. 11. 2009
Dát tip
ani já ne ... ta je v závorce jelikož já ji nepotřebuji a jsou jiný autoři kteří maj vtipná dílka :)

Štěpota
16. 11. 2009
Dát tip
Což já se třeba chytám (a nepotřebuji k tomu ani Malvazii, nebo co to je). :o)

Glomma
16. 11. 2009
Dát tip
Tak jako není to tak hrozné pár lidí má stále smysl pro humor, a vtipná dílka, chtěla jsem jen trošku popíchnout aby se pár lidí chytlo do pozitivnějšího naladění

Štěpota
16. 11. 2009
Dát tip
Je tady hromada opravdu vtipných děl, stačí pohledat a nebýt zbytečně negativní. A nemyslím, že by situace na Písmáku dospívala do nějakého kritického bodu ve stylu "dalo se to čekat", pokud mohu mluvit za sebe, tak se tady dobře bavím a fakt jsem přesvědčený o tom, že žabomyší války mezi některými autory snad nemůžou až tak zdemolovat jinak podle mě velice přátelskou atmosféru, kterou si tady dosud užívám.

Marlav
16. 11. 2009
Dát tip
úpadek je všude kolem nás...tak nač se divit:-))))

Vaud
16. 11. 2009
Dát tip
např. dneska napsal veselý článek Květoň a blbůstky jejdavilda a ales-novak

Metta
16. 11. 2009
Dát tip
1. Mně né, na Blbůstkách to nevyhyne nikdy. 2. Tož vždycky to nejde, záleží i na brýlích . 3. Asi nikdo neměl důvod. 4. Vyspěje. 5. Ty mě nečteš, a to se taak snažím :-/ !

Marcela.K.
16. 11. 2009
Dát tip
No, byla bych radši, kdybych se mýlila :-(

Beed
16. 11. 2009
Dát tip
1. Rozhodně ne 2. A pokud ano, je to podzimem 3. Že by všichni zmoudřeli? 4. Rozhodně ne 5. Já se teprve poslední dobou tady začala pořádně bavit... ;)

Štěpopto, jsi optimista. Tím "Ne.Ne. Ne." mi připomínáš p. presidenta. mylenko , souhlas. Armine, jsi hnusnej realista. A dobrá zpráva na závěr: PAPOUCH NEZDEGENERUJE!!!!

papouch
16. 11. 2009
Dát tip
kolikpak že to bylo? 9014 myslím, ne?... tak jo.. (kdyžtak mě opravte) :-)
9014

Marcela.K.
16. 11. 2009
Dát tip
Víš, ono to je totiž tak, že za "vtipné" se tu považuje jen skupina lidí, která ty ostatní systematicky otravuje a to co tu teď vidíš je v podstatě výsledek - dalo se to čekat. Byla to jen otázka času.

1) jo 2) ne 3) patrně kvůli přesouvání diskuzí 4) ne 5) ne

Štěpota
16. 11. 2009
Dát tip
1) Humor nedošel, buď klidný. 2) Ne. Ne. Ne. 3) Protože není třeba neustále uměle zakládat nějaké diskuse. 4) Nevím. 5) Určitě.

Chachá! Další, co věří tomu, co poudaj v televízi.... Ďouče, ďouče! To nikdy nebyla prauda. Sojka bonzuje všem. Když jí zasypeš, tak bonzne i to , co neví.

Glomma
16. 11. 2009
Dát tip
Taky se mi zdá, že písmák je poslední dobou ponurý a většina děl je zoufalých - smutných, div že se z toho nechytne depka. A nějak to tu přestalo žít, takový mrtvo tu je. Chtělo by to nějakou tu diskuzi, toť pravda, aby se každý nějak vyblbnul a papouch nám nezdegeneroval ... alepsoň jedna po dlouhé době oceňuji *

Marcela.K.
16. 11. 2009
Dát tip
1) ano 2) ano 3) došel humor 4) ano 5) určitě - a asi nejsi sám Sojka lítá prášit Krakonošovi, pokud mě paměť nešálí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru