Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dílo č. 6

16. 12. 2009
14
10
982
Moře má jako druhý domov
a na dně hledá hladinu
rozum dá k vodě, city do slov
tmelem dál hloubí prasklinu,
iluminací na stínu
načrtnout zkouší nový obrys,
elipsa hltá krajinu
zlatem zve starý kousek hobry

10 názorů

Peprné:) Oceňuji:)

Špáďa
21. 12. 2009
Dát tip
Za nezbytné to samosebou nepovažuji, ale jestli sis nevšiml, nesouhlasím tam veřejně s Tvým názorem, a tak považuji za slušné, dát Ti to vědět; kdybys chtěl třeba kontrovat, či se Ti mé vyjádření nezdálo japné, abys mi to mohl vrátit... Přeji Ti hezký den, Pišto.

A považuješ za nezbytné, abych byl o tvých pocitech informován?

Špáďa
21. 12. 2009
Dát tip
Apropó, proč sem mj. dodatečně ještě něco píšu, je skutečnost, že Muamarek a dále snad jen Týna a Metta dávali tipy k soutěžnímu dílu, byť si tím vlastně nařezávali větev k vlastnímu vítězství. Tomu se říká umět ocenit umění soupeře ještě za hry...

Špáďa
21. 12. 2009
Dát tip
Tohle dílo bylo jedním z těch, kterému jsem dal při odpolední kávě TIP, přestože jsem se soutěže hodlal (po skončení své pracovní doby) sám zúčastnit. Okouzlily mě nádherné metafory poskládané umně do veršů, navíc s akrostichem a pod tlakem časového limitu. Takže, Pišto, dle mě žádná splácanina, ale moc dobrá Muamarkova práce. Verše na mne působí velice uvolněně.

Splácanina.

Špáďa
16. 12. 2009
Dát tip
T

renegátka
16. 12. 2009
Dát tip
tak to je dobrý*

Vaud
16. 12. 2009
Dát tip
hezky!!

Adamova Eva
16. 12. 2009
Dát tip
:O) tak s tím souhlasím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru