Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dílo č. 17

16. 12. 2009
2
10
946
Nostalgik — má možná v oku tiK,
Ovšem v svém peru poeziI
Slov, co burácí jak MiG,
Tepou, jak kameník buší do skaL,
Aby ty lotry zazdil do sklA...
Leč jindy verše samá slasT!
Glória, dámy!, odhalte paS
I další svody, co ve vás hýří, své od přírody ňadérkO.
Klaním se dnes Ti, ó pane Jiří, vždyť bez básníků ‘stal by skoN

10 názorů

Já vím. Jenže sis s tím nepohrál. A je to poznat. To není moje chyba.

Špáďa
18. 12. 2009
Dát tip
Pišto_Hufnágle: Přemýšlel jsem, zda nechat "zalil do skla", což je u skla běžná operace, nebo "zazdil", což je zase činnost běžnější u pomstychtivých mafiánů. A teď se posměj: Přišel jsem na to, když jsem si odskočil na WC, kde jsem se zahleděl na luxferovou stěnu, která je vlastně zdí. Proč by se do ní nemohlo zazdívat pro výstrahu, aby byl lotr pořád pěkně na očích!? Kdyby bylo více času, asi bych si ještě pohrál s tím koncem, který je ještě násilněji nacpán do formy, aby vyšel jakž takž se rýmující akroteleuton, což je odrůda akrostichu pro největší fajnšmekry, a ta fakt chce k došlechtění čas. Všem ostatním, včetně Petrushy, dík za zastavení či komentář, případně tip.

*

ano jediný - přestože to měly být akrostichy :o)

Petrusha
17. 12. 2009
Dát tip
:(

Zazdil do skla. Ach bóže... Honba za formou. A nevyšla.

Špáďa
16. 12. 2009
Dát tip
Jestli se nemýlím, jediný akroteleuton ("http://cs.wikipedia.org/wiki/Akrostich")

nostalgik
16. 12. 2009
Dát tip
..směju se a pláči... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru