Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Seznam d?l ke zhodnocení

21. 12. 2009
2
92
3507
Autor
Dero

Milí Písmáci, zkouším apostrof '

dovolím si vás upozornit na malou zm?nu, která na serveru prob?hla. V menu Díla > Díla ke zhodnocení najdete t?i nové seznamy d?l. Všechny se týkají d?l p?idaných za poslední t?i dny.

  • První vypisuje texty z hlavního seznamu, které nemají na kont? ješt? ani jeden názor. Ten by m?l sloužit všem Písmák?m, aby snáze našli díla, jejichž autor marn? ?eká alespo? na jediný názor publika. 
  • Druhý vypisuje ta díla, která jsou za?azena v Arén? a neobdržela zatím žádnou hlubší kritiku. Tento seznam by m?l sloužit p?edevším kritik?m a ?tená??m schopn?jším obsáhlejšího názoru.
  • T?etí seznam potom vypisuje díla, která mají na svém kont? názor? málo (mén? než p?t). Do tohoto seznamu nejsou za?azena díla, jejichž auto?i výslovn? o hlubší kritiku nestojí. (zrušen)

V??ím, že tato drobná zm?na alespo? trochu pom?že lépe rozvrhnout ohlasy k jednotlivým text?m tak, aby se žádný ze zde p?sobících autor? nedostal do situace, kdy ke svému textu neobdrží v?bec žádnou zp?tnou vazbu.

D?kuji vám za pozornost a do zít?ka ješt? p?ijímám návrhy na zlepšení. Potom už bude zase mén? ?asu.


92 názorů

Dero
05. 04. 2010
Dát tip
apostrof ' děkuji pěkně

Lakrov
17. 03. 2010
Dát tip
Vodky i kafe mám dostatek. Jen ten apostrof mi chybí; ne, že by tu snad nešel vůbec napsat, ale kdo má stále myslet na ono ponižující 'zdvojování' :-)

papouch
17. 03. 2010
Dát tip
Milá Lakrof, vykašli se na apostrof, dej si rači Davidof (kafe), nebo Smirnof (vodka)... ;-))

Lakrov
17. 03. 2010
Dát tip
Co zlého se přihodilo tělu textu této diskuse (a komentářům od 1.1.2010), že jsou špatně zobrazeny znaky: ě, ř, ů, č, ň (a možná některé další). Jeden ze jmenovaných znaků se vyskytuje i v názvu díla, což -- vzhledem k jeho umístění na titulní stránce -- do jisté míry snižuje povrchní dojem o technické úrovni Písmáka. P.S. toto zjištění ve mně znovu probudilo otázku: Co se stalo s apostrofem? :-) Avízo adminům, neboť oni jsou to, kdo dokáží posoudit závažnost chyby či dokonce zjednant její nápravu.

Dero
03. 01. 2010
Dát tip
Děkuji za upozornění. Indispozice se v seznamech málo hodnocených děl už nezobrazují.

Tohle je taky dobrý: "Pro přístup ke starąím dílům vyplňte formulář na zadání poľadovaného měsíce, nebo můľete pouľít stránky jednotlivých autorů." :)) Literární server, co si šlape na jazyk :)

...o tych indispoziciach som chcel prave napisat...ze kritiky mam...ale v zozname som...

a jak je to pořešený s Indispozicema? u těch se přece kritiky nezobrazují - ty tam budou viset furt? teda jako ty tři dny? a druhý dotaz - koukám aj Kamil S. s tím asi bojuje - do Zlatýho výběru se nedá dostat? (myslím jako čtenářka, ne autorka samosebou) nebo su jen já taková nešika? esi se to tu už řešilo, tož se omlouvám, ale já si tu odpovědi nenašla...

Ahoj Dero. Proč jsi zrušil Zlatý výběr v roletě Díla?

katugiro
24. 12. 2009
Dát tip
Pišto, nauč se číst. Phrynosoma norvegicum podle návodu žere cvrčky, ne cvičky. A u cvrčků pozor na žihadlo, nikoliv na švihadlo.

Koupím cvičky, popřípadě švihadlo. Nabídky prosím sem.

Norsko 1
23. 12. 2009
Dát tip
Sláva Foglarovi

Norsko 1
23. 12. 2009
Dát tip
Zřejmě žijí modrým životem a každý den musejí udělat nejméně jeden dobrý skutek

Rajmund
23. 12. 2009
Dát tip
23.15.09-Ze zhodnocení se již stává záležitost sběratelské vášně, jako sběr hub nebo filatelie.

Dero
23. 12. 2009
Dát tip
Norsko: To dassler. :)

Norsko 1
23. 12. 2009
Dát tip
Dero, ale ten obrázek zasněžené vánoční větvičky se šišticemi se mi opravdu líbí, úplně tu prosvětluje atmosféru tmy, která tu vládne po celý rok. Až skončí vánoce, přimlouval bych se za vinný hrozen, nebo olivovou ratolest :-)

Markéta
22. 12. 2009
Dát tip
dlouhodobě jsem zde tuto větší strukturalizaci děl, která by přispěla k lepší orientaci na serveru, postrádala. tohle vypadá na vánoční dárek od Dera :-) mám z něho upřímnou radost... samozřejmě, kdo chce vychytávat mouchy, může, já zatím s povděkem kvituji Derovu snahu, práci a obětovaný čas

Jasně.

StvN
22. 12. 2009
Dát tip
Je to fajn, akorát přemýšlím, jestli by nebylo "hezčí" mít všechny výpisy jednotné, aby tam byla čtení/kritik/tipů/výběrů pro všechny tři seznamy NEJ. Ale jako tyhle seznamy jsem postrádal.

rozhodně nesouhlasím s výše uvedeným (ať už je to cokoli). ..jen tu spamuju abych se zapojil do diskuze, jelikož mám Vánoční náladu. Avi všem! (sežerte mě :-P )

Norsko
22. 12. 2009
Dát tip
Ty s těmi seznamy nepřestaneš, že ne

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
Přidal jsem seznam úspěšných děl: Díla > Úspěšná díla.

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
Pišto, dával, ale databáze by to neutáhla. Názory kritiků v Aréně by proto asi měly být vždy modré. Pokud ten názor má hlavu a patu, tak s tím snad není problém. To bohužel obejít nijak nejde - databáze už teď musí za desetinu sekundy vytáhnout z 300 000 děl ta za poslední tři dny, z nich ta v Aréně, u každého z nich vypsat kritiky a spočítat, kolikrát se tam žlutilo / modřilo. Kdybych měl ještě přidat kontrolu všech uživatelů, vypsání kritiků a porovnání, zda to byl kritik, kdo komentoval, asi by bylo těžké tu zátěž rozumně vyladit, aniž by každé zobrazení stránky na sekundu zaškublo celý server. A do složitějších řešení se pouštět nechci (cílené cachování nebo změna struktury databáze).

*sejde, nikoli sejd. Sejd budeme až na jaře, žejo. Ho hlíny.

Tak jsem se asi v jásotu unáhlil... Nechci vypadat jako kverulant co furt mění názory, ale - neměl by ten druhý seznam větší smysl, pokud by byl definován jako "seznam děl v Aréně, ke kterým se dosud nevyjádřil kritik"? Poněvadž teď je to tak, že i když se nás tam sejd dvacet, pokud někdo nezamodří, visí to v seznamu dál.

Markéta
22. 12. 2009
Dát tip
jj, fajn.

Lepší. Mnohem lepší.

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
Trend je jasný, dovolil jsem si to upravit už teď. Pokud se najdou další názory proti, není problém vrátit minulou verzi.

Markéta
22. 12. 2009
Dát tip
Dero: jednoznačně ANO

Určitě omezit pouze na doporučená. A ten třetí seznam zase zrušit. Nípal jsem se v tom, a je to nesmysl.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Dero: ano(!)

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Je fakt, že je to nekoncepční, nicméně aspoň seznam č. 2 je k něčemu. Přinejmenším kritikům. Snad :)

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
Markéto: Seznamy se týkají i dílny, ovšem není problém je omezit pouze na doporučená díla. Myslíte, že by to tak bylo lepší? (stačí ano / ne)

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Markéto, když už avi, jednoduchým srovnáním zjistíš, že jsou tam i texty z Dílny. Bohužel.

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
StvN: Na to není Písmák (ani jeho databáze) zrovna stavěný. Kdyby Písmáka programoval někdo zkušený, drtivá většina připomínek by byla zapracována do pár minut. V současné době ovšem i ty hloupé seznamy zabraly skoro dvě hodiny. Jinak seznam děl řadit nějak můžeš (šipky v záhlaví tabulky), ale není to žádná sláva.

StvN
22. 12. 2009
Dát tip
Dero, filtry by použít nešlo? Takhle beztak akorát produkujeme jakési fixní seznamy, když smysluplnější by bylo mít seznam jeden a ten si moci odfiltrovat (podle ceny sestupně vzestupně, podle značky, hodnocení uživatelů, jako když kupuješ foťák).

Markéta
22. 12. 2009
Dát tip
Armin: co se týče tvých "half-kritiků" souhlas s thalinou. Dero: opakuji zde již položenou otázku, zda se díla v seznamech týkají pouze doporučených děl... tedy doufám v to. Dále musím zopakovat Stývnovu větu ("Paradox těchto seznamů je v tom, že se v nich autor udrží jen za předpokladu, že něco nemá a když to získá, mizí.")a udělat si tak oslí můstek k věci stále nedotčené. Seznamy se rekrutují z děl na nejspodnějších špriclích žebříčku (tedy co se týče jejich čtenosti a polularity). Slouží k tomu dokonce tři seznamy děl...! Ale k zviditelnění děl, která si skutečně pozornost zaslouží a prošli sítem jako nejlepší si udrží svou viditelnost nanejvýš týden dva... Veškerá čtenější díla, díla která byla autory tipována a díla, pod kterými se odehrály dlouhé mnohdy zajímavé diskuze - která by měla tvořit tvůří, aktivní podloží zdějšího dění - jsou zcela na pozadí. Nebylo by zrovna tak bohulibou činností obnovit top žebříčky a strukturovat tak i díla na opačném pólu této písmácké planety?

Norsko
22. 12. 2009
Dát tip
Proč pořád kalíš vodu, márve ? Skoro už byla čistá

A jinak vím, že jakési se nepíše s tvrdým y... :-)

Thalino, ...dělat pro to zase další kategorii a"administrativu"je asi nanic. To není nanic, ta díla by se měla v nějaké kategorii, seznamu, zobrazit. ...mi chodí každou chvíli od některých uživatelů avíza na díla, která by si podle nich zasloužila pozornost... Díla by doporučoval half-kritik, nikoliv autor. Autor je může doporučit do Arény.

To ano, Marvine, s těmi povídkami máš rozhodně pravdu. I když pokud někdo vyhlédává povídky, bude je hledat v příslušné kategorii, seznam děl bez kritiky využívat asi nebude...

Norsko
22. 12. 2009
Dát tip
Armine, armine. Zase budeš za vola

To, že je něco neužitečného pro vás, neznamená, že to není užitečné pro někoho jiného. Toliko obecně. Seznam děl s žádnou kritikou skutečně poskytuje pouze díla nízké až mizivé kvality, pokud se o kvalitě vůbec mluvit dá. Jistě, hledání kvalitního díla zde je činnost zdlouhavá a namnoze zbytečná. Navrhuji rozšířit sekci kritiků nikoliv o kritiky, ale o jakésy half-kritiky, kteří by neměli možnost výběru, ale spíše jakéhosi doporučení. Doporučená díla by se zobrazovala v kategorii opačné Dílně. Troufám si tvrdit, že tímto zavraždíme dvě mouchy jednou ranou - zlepšíme objevování kvalitních, dobrých děl a rozšíříme sekci krytyků nikoliv na úkor její kvality. Avi všem.

Norsko
22. 12. 2009
Dát tip
Spíš bys mi sem mohl vrátit můj oblíbený hnědý podklad. Z tohoto modrého už mi odcházejí oči

StvN
22. 12. 2009
Dát tip
Popravdě, trochu mě to překvapilo. Hezké to je, ale asi bych také čekal trochu použitelnější zásahy. Paradox těchto seznamů je v tom, že se v nich autor udrží jen za předpokladu, že něco nemá a když to získá, mizí.

Norsko
22. 12. 2009
Dát tip
Nezajímají mě lyrykovy spory s derem, každopádně tyto nové seznamy beru spíš jako vánoční derův výstřelek

Nemyslím si, že počet kritik pod dílem má cokoliv společného s jeho kvalitou. Při pohledu na seznam je zřejmé, že se v drtivé většině jedná o "nováčky", kteří ještě nepatří do nějaké party. Neviděl jsem mezi nimi jediný profláklý nick. Výtka o "horších" textech je tedy nesmyslná a tenhle seznam pomůže začínajícím písmákům k zviditelnění.

A jéje, "hrubá manipulace"... Kdy dojde na "lžeš a překrucuješ fakta"? :))

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
To jsme se dostali mimo téma diskuse. Nechme to být.

Krytyk
22. 12. 2009
Dát tip
vydírání .))) ano to je můj obor, pak je ale tvým oborem hrubá manipulace; no nic nechme to na veřejnosti, ta tě jistě ocení jak zasluhuješ, a mne jistě taky .) pokud je pro tebe postoj druhého člověka s nímž náhodou nesouhlasíš vydíráním, pak jsi jistě admin na svém místě; já si naopak myslím, že bys měl rezignovat na všechno a přenechat svůj post někomu, kdo by věci řešil nejen podle a podle svého;

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
Krytyku, já jsem v klubu nabízel, že svůj přídomek "kritik" odevzdám. Nic pro mě neznamená. Ta nabídka stále platí a pokud klub nazná, že nemá cenu, abych tam přebýval, opustím jej. Co se týče formy tvého protestu, myslím si, že je pro tebe příznačný. Nikdy jsem mu moc nepřišel na chuť. Jsem rád za to, že zde kriticky působíš - mnoha autorům jsi pomohl a vnesl jsi sem zajímavé myšlenky - ale vydírat se nenechám. To je konečné slovo.

Krytyk
22. 12. 2009
Dát tip
Ale to má jednoduché řešení. Nebudu dávat nic do výběru, dokud nebude seznam fungovat. Věřím, že to řadu Písmáků potěší a podprůměr (který svými seznamy preferuješ) správně povzbudí. Myslím, že házíš kritice klacky pod nohy, sám by ses měl zamyslet, jestli se kritice věnuješ natolik dostatečně, aby jsem se nemusel stydět za tvůj přídomek "kritik"; nepochybuji, že se ti moje opoziční námitky a chování bude opět zdát agresivní .)) pak věz, že mně se tvoje chování jeví jako populisticky zkratkovité, nekoncepční až nesmyslné; není pro mne problém dát zdejší kritice sbohem, ty to jistě zastaneš lépe...

Dero
22. 12. 2009
Dát tip
Protože drobných chyb, jejichž oprava zabere pár minut, je tu mnoho, Krytyku. A možnost listovat výběrem zpět do minulého měsíce není zrovna funkce, na níž by závisel chod serveru. Mrzí mne, že zrovna pro tebe jde o funkci velmi důležitou. Dnes jsem se rozhodl vytvořit nové seznamy a vyměnit nedostačující editor děl. Nepostupuju chronologicky.

Krytyk
22. 12. 2009
Dát tip
04.01.2009 00:19:48 Dero ADMIN, kritik Tvůj report eviduju. Až se k opravě chyby dostanu, tak ti dám vědět. Teď nemám čas. 04.01.2009 00:15:43 akredit stále nefunguje možnost listovat Výběrem kritiků do minulosti, to je myslím úprava na pár minut, proč to neřešíš?? 02.01.2009 19:59:37 akredit 10.12.2008 08:35:30 akredit nefunguje změna filtrovacího měsíce v okně Výběr kritiků; /// ačkoliv je fajn, že se něco jiného pohnulo, nechápu proč se nedostalo na úpravu výběru kritiků; mohl bys to prosím vysvětlit??

jejdavilda
21. 12. 2009
Dát tip
co by mohlo být důležitějšího než Volnost, Rovnost, Písmák

Dero
21. 12. 2009
Dát tip
Jen aby to nebylo na úkor důležitějších věcí v životě. ;)

leenai
21. 12. 2009
Dát tip
klobouk dolů =) snad i začnu číst =)

jamoyce
21. 12. 2009
Dát tip
Řekl bych, že je to dobrá změna. Každý autor, i když moc nečte díla jiných autorů, si zaslouží aspoň jednu kritiku (za to, že se věnuje literatuře a vůbec sem zavítal). Když bude chtít ohlasů víc, bude se už muset snažit. Takže dobrý nápad.

Markéta
21. 12. 2009
Dát tip
skvělé

Dero
21. 12. 2009
Dát tip
Dokud mi Pišta nekoupí N900, nebudu nic programovat.

řádek
21. 12. 2009
Dát tip
Pěkný.

P.S. A dokud Dero nenaprogramuje ten písmáckej widget na N900, nechci ho znát. Tak.

No jasně! Já jsem nýmand! Mně se avíza neposílaj! Hnusáci.

Dero
21. 12. 2009
Dát tip
(avi Sydovi - to předchozí Pištovi je úklep :)

Dero
21. 12. 2009
Dát tip
Syd: Spíš jednička a trojka. Díla z jedničky automaticky přecházejí do trojky. Je také mnohem snazší vyprázdnit první dva seznamy, teprve ten třetí je oříšek. A pokud se povede seznam(y) vyprázdnit, systém uživatele pochválí. ;)

katugiro
21. 12. 2009
Dát tip
pěkné pěkné, jo jo

Mufí. Vyloženě Mufí! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru