Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co budem dělat na SILVESTRA?

13. 10. 2001
0
0
4223
Autor
zolli

Spíše úvaha...

Máte li někdo nějaký nápad...

 

SEM S NÍM!!


Adélka
29. 12. 2001
Dát tip
Taky bych ráda bratříčky a sestřičky v Telči, ale jsem houm.. tak se tam mějte krásně :) (Mahonku ;))

Orbi
29. 12. 2001
Dát tip
jaka Telč? Ja na Silvestra nemam vubec zadny plan...

Mahoney
11. 12. 2001
Dát tip
ech, když už se tu sourozenci rozepisujou - taky letos o telč nezakopnu, i když bych moc rád...

Šílená
10. 12. 2001
Dát tip
☼ hele rodinko....gdyštak....gde a od kolikátýho vás tam najdu? kdyby náhodou...nějakej autobus do Telče o mě zakopl...

Falka
10. 12. 2001
Dát tip
Nenajdeš... já asi do Telče o autobus nezakopnu...

zolli
08. 12. 2001
Dát tip
Tak a je to jsme s klukama v Telči.

suva
27. 10. 2001
Dát tip
Do Telče? A kdo vám to nakukal? :c))))) Já tam budu, jako každý rok.... *

Monty...to nezní vůbec blbě... když vyjdou ty prachy, jdu do toho;-)

člobrda
24. 10. 2001
Dát tip
sam nevim... loni jsem na silvestra maloval akvarelky a o pulnoci jsem vytvoril slunicko nedaleko futer.... loni, to jsem potreboval byt sam a udelalo to dobre... letos ale sam nebudu :o) ale vsem vam o pulnoci pripiju !!!!!

zolli
24. 10. 2001
Dát tip
zase kecám.....jasně že zase budu s Váma BANDO :o)))))

Falka
24. 10. 2001
Dát tip

Mahoney
24. 10. 2001
Dát tip

Merle
24. 10. 2001
Dát tip
:-P

zolli
23. 10. 2001
Dát tip
Tak NIC toto NIKAM NEVEDE!!! Krelami nikdo pořádně neupřesnil, do Telče...nevím....budu asi doma.

Wopi
23. 10. 2001
Dát tip
Všude dobře, doma nejlíp, zolli. :))) (Hurá, moje kanape vypadá, že bude k dispozici :o))). )

Bloncka
23. 10. 2001
Dát tip
zollinkooooooooo................. sama nebudes :) víš to....

Monty: dobrovolně s Tebou nebudu pít, když budou pít všichni;-))

Konstanc, jestli mi to koncem roku vyjde s prachama, co jet na Silvestra v noci vlakem do Amstru na nádraží?:) Do Charkova ne, to je daleko...:)))

zirafka
21. 10. 2001
Dát tip
No jestli se fakt chcete scuknout, tak koneckoncu myslim, ze muzu bez obav nabidnout nasi chatu v jiznich Cechach... vejde se tam minimalne 20 lidi maximalne pocitam tak 40, ale muselo by byt najisto co nejdriv... Mozna jeste mam nekde tu lonskou pozvanku

Prokletí
20. 10. 2001
Dát tip
Bloncí: já su rozlítané už teď a dost ;o)))))) m.

LILINKA
19. 10. 2001
Dát tip
ZOLLI : mě by se líbilo jet do Telče, ale pokud by jsi chtěla pořádat mejdlo u sebe doma, tak 100% bych se hlásila !

Merle
18. 10. 2001
Dát tip
Géba: před virtualitou dávám přednost realitě...

zolli
18. 10. 2001
Dát tip
V Krelami jsem vůbec nepochopila kolik bije, jen, že až bude tlouct 12, teda 24, tak že máme být pospolu... Telč? No já nevím, ale vím, že asi finančně neutáhnu koncerty, tak co bych tam konec konců dělala...ale .... No hlavně jsem si napsala od 25tého dovolenou...resp. volno, no to je Vám vcelku jedno. Hlavně, jako že nebudu v práci.

Mahoney
17. 10. 2001
Dát tip
jo jo, telč není špatný nápad... jen na koncerty se asi nedostanu...

Merle
17. 10. 2001
Dát tip
taky jsem bezprizorní a ulíta též něco hledá... bohužel nemám prostory pro takovou akci... telč... no....ale taky by to šlo kdyby jsi však zoli sháněla někoho do tvých deseti statečných, rád se přidám

zirafka
17. 10. 2001
Dát tip
ja to nechapu, kdyz se chcete na Silvestra sdruzovat proc se nepridate ke KRELAMI???

Merle
17. 10. 2001
Dát tip
zirafi: uz jsem tam dlouho nebyl kuknout, ale: porad nenapsali KDE hovorili o dost omezenem poctu lidi to je pro me uz ted dost podstatne, a tak se radeji domluvim jinde

Géba
17. 10. 2001
Dát tip
Ráda bych se přidala na to 'silvestrovský mejdlo',ale mám z vás lidi chaos.To je řevu kvůli jednomu silvestru.Vidím to na jediné řešení.Telepaticky se spojit a bý t v klidu,anebo si skecnout po internetu.

Falka
16. 10. 2001
Dát tip
žolíčku, nic neslibuju, nic mě nenapadá, budu vědět až někdy někdy... vždyť mě znáš... křidýlka nedovolí myslet dopředu... Ale pít nebudu určitě... je čas... :o)

Mahoney
16. 10. 2001
Dát tip
no jo, po sestřičce není co dodat... mohla rovnou užít množné (hádám tak trojité) číslo :))

papouch
16. 10. 2001
Dát tip
taky nemám nic fplánu... myslel jsem tajak lůni .. Telč .. ale to je ??? nakonec berlínský nádraží nejni špatnej nápad ¨:-)

papouch
16. 10. 2001
Dát tip
noanebo akce KRELAMI

Falka
16. 10. 2001
Dát tip
Papí, Telč není špatný nápad... ale počkám, co na to moje zachvívací křidýlka...

Vio
16. 10. 2001
Dát tip
S tou Telčí... no nevím... a camp asi v zimě neprojde ;-))) Ale chci být s váma!

Šminka
16. 10. 2001
Dát tip
Vio, já myslím, že camp sice ne, ale intr by to mohl jistit :-)) A já chci s váma bejt taky!! :-)))

Vio
15. 10. 2001
Dát tip
Já budu chlastat ;-)))

zolli
15. 10. 2001
Dát tip
No tak Vám všem tedy děkuji. Já jsem to opravdu myslela vážně. Nemám na Silvestra ŽÁDNÝ program a nechtělo se mi nic organizovat! TAKŽE jinak: Je v písmáctvu vůbec někdo, kdo by se eventuelně chtěl společně probdít (propít) k ránu 1.1. 2002?

zolli
15. 10. 2001
Dát tip

Vio: Já nebudu chlastat. Zásadně nechlastám, když to dělají všichni.:) zolli: Jsem Silvestrovskej samotář. Nejradši bych strávila Silvestra v Berlíně na nádraží, takže mne si můžeš rovnou škrtnout.:)

zolli
15. 10. 2001
Dát tip
Jsem zásadně proti seznamům, už proto, že je obvykle ztrácím. Nikoho si nezapisuju, nikoho neškrtám a NIC nepořádám! Bude li zájem jen minimální můj byt pojme, když se uskromníme, MAXIMÁLNĚ 10 lidu.

já budu doma uklidňovat svoje vyděšený zvířátka, hladit jim kožíšky a říkat jim, že to není konec světa, že to se jen lidi baví.

Bloncka
14. 10. 2001
Dát tip
Proklí: to, že máš problémy se jsoucnem nijak nemůže omezovat Tvůj silvestrovský rozlet... :)

PetrRiP
14. 10. 2001
Dát tip
hmmm. moc brzo na takovéhle úvahy. sám vůbec nemám potuchy, co se bude dít v tu dobu.

alina
14. 10. 2001
Dát tip
Čistič :o))) jo, tak to znám...obvykle si strkám celé morče tou dobou do rukávu!!!

zolli
13. 10. 2001
Dát tip
Teda voni už teď vod nás chtějí v práci požadavky a já netuším, jak s volnem...jestli se někdo k něčemu zase uvolí...naplánovat.

zolli
13. 10. 2001
Dát tip
Tedy já byla terazky dva roky za sebou v práci a letos už nechci!

Wopi
13. 10. 2001
Dát tip
:o) tak daleko nevidí ni mé dalekozraké oči :o))

Wiki
13. 10. 2001
Dát tip
a já mám oči krátkozraké .-( a v práci být taky nechci ...

...já vím kde bych bejt chtěla... a vím, že tam nebudu... takže je mi to víceméně fuk...:)

Wopi
13. 10. 2001
Dát tip
Monty: ale ten Silvestr na Nově se předtáčí! :o))

alina
13. 10. 2001
Dát tip
No,já bych asi konečně potřebovala schizofrénii v praxi :o))) Protože mám už minimálně asi tři místa, kde bych v tu dobu chtěla bejt :o(. Sakra, a koruna má jen dvě strany, co?

Wopi: Tak ti pěkně děkuju za zkaženej večer. A teď mne omluv, budu asi blinkat...:)

Wopi
13. 10. 2001
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))

kdybych mel tuseni kde budu a co bude zitra... tak mozna :)) ale jelikoz nemam...pak...snad jen bych nechtel byt sam,nekde v koutku :) to jedine...vim s kym bych chtel byt a daji-li dobri duchove i budu :))) ALE UPLNE NEJRADEJI BYCH NA NOVY ROK CHTEL BYT NA MESICI A DIVAT SE,JAK VSUDE BOUCHAJI TY KRASNE OHNOSTROJE :)))

Wopi
13. 10. 2001
Dát tip
Já bych chtěl bejt tam, co dycky. Doma na kanapi :o))). Snad se to povede a nikdo mi to kanape neobsadí! :o)))

alina
13. 10. 2001
Dát tip
Wopi: ty máš teda životní nároky :o)))))

Prokletí
13. 10. 2001
Dát tip
navrhuji konfigurovat tuto otázku: víte vůbec vlastně, co děláte teď? já nee ;o) Takže ani nemožu vědět, co budu dělat na Silvestra (kerej me nějak netó, neiritó).... ju? hahaha 8c) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru