Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Renegátka v domácím vězení

19. 01. 2010
6
26
3413
Autor
FAE BOMB

Bez prologu. Komentář netřeba.

 

Renegátka v domácím vězení

 

Renegát je zrádce,

chlastá na zahrádce.

Zradil svojí zrádkyni,

když jí zamknul v kuchyni...!

 

 

 


26 názorů

sveřep
20. 01. 2010
Dát tip
:)

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
My jsme zase v hodinách PV zašívali fusekle. Každej si měl přinést ňákou starou a děravou fusekli. Protože jsem žádnou takovou neměl, tak díra na ňáký starý fusekli byla vytvořena uměle. Úče se to zdálo moc malý, tak tu díru zvětšila. Byla to fakt votrava, tak jsem to vodfláknul. Dostal jsem, tušim, trojku...

když jsem byl malej já, tak jsme to dokonce probírali v hodinách "pracovního vyučování" :o)

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Na vysvětlenou: Když jsem byl malej a ještě nevěděl, jestli třeba nebudu teplej, tak jsem pozoroval svojí babičku, jak plete fusekle. Ač jsem na ženský, tak mě to zaujalo. Dozvěděl jsem se, že k vytvoření určitého vzoru je třeba plést "hladce-obra(d)se"...

papouch
20. 01. 2010
Dát tip
:-))

tak dobrá...zrádce v ohrádce :o)

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
To si tak trochu pleteš...? :-)

zradce obrace...

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Ren: Na ten štědrej večer nebudu vodpovídat, aspoň teda néé ve verších. Mám to totiž už delší dobu na mušce a možná někdy předvedu i svou vlastní verzi...

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Kol: Zvažuji domácí výrobu piva. Viz: http://www.vasepivo.cz/ http://www.varimpivo.kvalitne.cz/

renegátka
20. 01. 2010
Dát tip
Hoj ty štědrý večere, ty tajemný svátku, mažte na zahrádku. Manželka je stále vinna i kdyby jen volovina.

koloušek
20. 01. 2010
Dát tip
Než mu něco zkvasí, co dobrého dá si? Bude žízeň převelká, zkvasí mu jen manželka.

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Víš, čim žízeň hasí? Vším, co doma zkvasí. Fakt se toho člověka, spotřební daň netýká. Kvasí, co je v přírodě, tak je celkem v pohodě!

baaba
20. 01. 2010
Dát tip
chlastání píchání hérečky na TU v kuchyni je třeba vzpomínat v dobrém

koloušek
20. 01. 2010
Dát tip
Doposud ten vůl, prochlastal jen půl. Teď jak blbé děcko propije to všecko. Dobře mu tak, trefí ho šlak!

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Bába: Kdybys nebyl chlap, tak tě do tý kuchyně zavřu taky! Jinak, nepůjdem se projít na zahrádku? Klíče máme, takže pohoda. Část jídla se mi podařilo evakuovat, můžem bejt v klidu. Utopence, nakládanej hermelín...

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Hmm... Nebude mít manželku, stála ho půl vejdělku!

baaba
20. 01. 2010
Dát tip
já bych řekl že vám to vodsejpá odpadlická sonáta T

koloušek
20. 01. 2010
Dát tip
Nástrahy když bude klást, tak mu zbude jen ten chlast!

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Neví, že má na prahu, explozivní nástrahu...!

koloušek
19. 01. 2010
Dát tip
Zámek, ten jí nevadí, s tím si lehce poradí.

FAE BOMB
19. 01. 2010
Dát tip
Ren/kol: Jen jestli jí ale pustí... :-))

renegátka
19. 01. 2010
Dát tip
Renegát žhavil drát, ale v jiném patře renegátka má váleček a tím mu teď natře.

koloušek
19. 01. 2010
Dát tip
Renegátka renegáta srovná natotata. T*

:o))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru