Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Churchless

22. 03. 2010
7
32
2775
Autor
FAE BOMB

"Káesko", neboli Křesťanské společenství, je relativně nová sekta, která vznikla odštěpením od evangelíků. V celé republice mají směšných pár tisíc příznivců a vůbec žádný kostel, nebo aspoň modlitebnu. Schází se v pronajatých sálech kulturních domů, případně jiných nedůstojných prostorách, kde rouhavým způsobem parodují římskokatolickou mši. Minimálně jeden z písmáků je členem KS.

 

Bezkostelníci

 

Všichni lidi z "káeska",

chodí denně do Tesca.

Na svých akcích modlících,

pijou víno v krabici.

Že prý nejsou dnešní,

aby pili mešní!

Oni totiž nevěří,

na Poslední večeři.

Místo svatých hostií,

toustovací chleba.

Klidně s máslem, marmeládou,

komu je to třeba... 

 

 


32 názorů

sepiolite
29. 03. 2010
Dát tip
áá, to jsem se špatně vyjádřila a omlouvám se, že jsem penalizovala jen církev - Tangene, máš pravdu,je to i v dobročinných spolcích...ono když bych chtěla být hnusná, tak řeknu, že když je něco zadarmo, tak to hodně často nese ještě jinou stránku věci A myslím, že přisuzování svatozáře bude i dost otázkou věku jednotlivců...asi 17ti letý člověk bude mít jinačí názor, jak 70, odchovaný jinou dobou... Na odkaz taky mrknu,až bude chvilka. A s věrohodností zdrojů je to příšerné..to by mohlo být další téma:)) Nevěř ničemu - to zpíval v jedné verzi už Haubert a jakou měl pravdu, sakra...!

FAE BOMB
29. 03. 2010
Dát tip
S tim poslednim papežem jsem to možná nertefil úplně přesně. Za jeho pontifikátu válka bude, ale neni zcela jistý, jestli bude zlej. Něco lze najít třeba zde: http://gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2005050014 Zkusim si to ale zkontrolovat z jinejch zdrojů. Nejvíc věřim tištěnejm knihám, netu moc ne...

sepiolite
28. 03. 2010
Dát tip
FAE: to je škoda, s tím filosofickým nickem - tady to líp vynikne:-°) T_O: ano, přesně o tom jsem mluvila. A kdo ví, kam asi tak zhruba připadá nejvyšší procento úmrtí při masturbaci, kdy se například lidé přiškrucují a tak podobně..samozřejmě, že to jsou církevní spolky...a proč - protože lidi jsou zblbý a nepřemýšlí a zakázeného..však všichni víme. V tom vidím největší problém...a navíc, řekne-li se, že je někdo z církve, nevím proč, ale okamžitě mu všichni přisoudí svatozář a ani je nenapadne, že to může být nějak jinak...mno nic, nejsme na´proticírkevním fóru, že... tak už mlčim

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
jej: Dík, že mi aspoň někdo řek pravdu. Stydím se a jdu se nějakým humorným způsobem zneškodnit... sep: Pod timhle nickem budu dělat spíš básničky. Na filosofování si založim jinej nick... :-°)

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
naopak, aby někdo mohl publikovat přihlouplý básničky, musí se za ně umět postavit, navíc ty Tvoje zase tak úplně stupidní nejsou, tak se nedělej :-°) (to je vážně šílenej smajl)

jejdavilda
25. 03. 2010
Dát tip
nedej se oblbnout fae, myslela si to, říkala mi o tom :-)

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
FAE chce bejt blbej, pže jenom tak může publikovat ty svoje přihlouplý básničky... Vo tý Bibli možná taky něco napíšu. Až bude čas... :-°)

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
já jsem Bibli taky četla nemám nic proti tomu učení, jen jsem přesvědčena, že když se dostane do rukou nesprávným lidem, lidem lehce ovlivnitelným, lidem, kteří o tom odmítají přemýšlet a fanaticky něco káží/následují, tak to nemůže skončit dobře a nekončí ale je to stejný, jako s jinými vírami, nebo životními postoji (kdyby to šlo jednoduše, člověk může odsoudit vegany, sportovce, nudisty...) a Bible se dá velmi lehce zneužít a nikdy jsem si nemyslela a ani náznakem nenaznačila/neřekla, že by FAE BOMB byl blbej!

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
sep: Voctnul jsem se na místě, kde jsem měl ke čtení vpodstatě jen Bibli. Takže jsem jí prakticky celou přečet. Z toho důvodu troufám si tvrdit, že zhruba vim, co se tam píše. Co se ti konkrétně nelíbí na tom učení? Možná se mi to podaří nějak vysvětlit. FAE BOMB je každopádně bezkonfesní a nebude vobhajovat žádnou víru. Akorát zřejmě neni úplně blbej... Nejsem FAE BOMB...

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
já jsem k tomu skeptik upřímně ono totiž asi ne nadarmo se říká, že kdo má moc, ztrácí zábrany..sice těžko je všechny házet do jednoho pytle, ale těch kolapsů už mají všichni za sebou víc než dost, že? a radši nic nehledej a nekaž si večer

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
Celý je to asi složitý a netroufám si to hodnotit. Kostely a faráři jsou věc obecně pozitivní. Zkusim se mrknout na ty další proroctví, atd. Internetu moc nevěřim a bylo by teda dobrý si to vověřit i z tištěnejch zdrojů... To je ale pro mě moc práce a asi se na to vykašlu...

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
on taky vesnický farář někde z Horního Bramborova nemá takovou moc, aby mohl víc, než ty pohřby, svatby, mše a víceméně je příjemným zpestřením pro život místních, alespoň co já vím, že to tak na vesnicích kolem mé babi bývalo...a lidi si ho vážili, většinou ale je taky otázkou, jak moc ji oni nezneužijí, že ano...

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
sepia: Běžnej vesnickej farář jen plní svoje povinnosti. Sloužit mši (vo tom ale nechci debatovat, protože v krajním případě a z pohledu ateisty je to srovnatelné s divadelním představením, což stát také podporuje), dělat pohřby (podstatně slavnostnější a optimističtější, než v krematoriu), opravovat kulturní památky (kostely, který spravuje), atd. Pokud jde vo biskupy a kardinály, tak tam zednáři maj spoustu lidí. To je fakt. Je otázkou, zda jim můžem svěřit svojí důvěru. Bez ohledu na svoje (ne)vyznání...

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
TO: Pokud další papež bude "mladej", tak to samo vo sobě je podezřelý. Počítej se mnou... Do školy v sedmi letech. Devítiletka. Šestnáct let. Čtyři roky gymplu. Dvacet let. Pět let VŠ plus povinnej přípravnej ročník. 26. Vysvěcení na faráře a mě neznámo kolik let praxe. Pak delší dobu biskup. Po určitý době kardinál. Několik let, než zemře papež a dotyčnej kardinál může bejt zvolenej za novýho. Minimální požadavek na věk je asi 40 nebo 50 let. Teď nevim. I tak je to na kardinála každopádně málo a na papeže už vůbec... Kdo by v dnešní době byl zvolenej jako "mladej", tak měl asi nějakou "tlačenku".

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
do všech, co jsou v divných spolcích, které se vymykají kontrole a nenápadně ovládají všechno a ještě se u toho tváří, že konají milosrdenství

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
sep: Do koho přesně? Katolíci, zednáři v jejich řadách, KS, satanisti...?

FAE BOMB
25. 03. 2010
Dát tip
Jo, sice zapřel, ale pak pak toho litoval a dostal klíče... Taky se nechal dobrovolně ukřižovat. "Quo vadis..." Prostě těm svejm katům řek (apostrofa dosud nefunguje), že nechce zemřít stejnou smrtí jako jeho Pán. Římský kati mu asi řekli, že mu teda jenom useknou hlavu. Pak se hlasitě rozesmáli a ze srandy ho ukřižovali hlavou dolu. Asi měli smysl pro humor... Vobrácenej kříž se v symbolice prvotní církve běžně používal. Teprve až satanisti to v pozdním středověku začali zneužívat... Sv. Petr fakt neni satanista, pže taková sekta totiž tehdy ani neexistovala. Jeho bratr Ondřej měl podobnej požadavek a i v jeho případě mu bylo vyhověno. Ukřižovali ho na kříži ve tvaru "X". Další papež má bejt ze začátku zlej a nakonec se vobrátit a bejt hodnej. Tak nějak asi. Takže to Antikrist asi nebude. Spíš bude jenom posedlej ďáblem. Rozhodně něco ďábelskýho v sobě má současnej US prezident. Už vod pohledu. To měl ten předchozí ale taky.

sepiolite
25. 03. 2010
Dát tip
pche do nich °

FAE BOMB
24. 03. 2010
Dát tip
Člena KS pochopitelně nebudu jmenovat. Papež odstoupit nemůže, může jen umřít. Ještě za J.P.II jsem se setkal s tvrzením, že až (JP) zemře, tak dřív, než se nepřátelé církve stačej sjednotit, bude zvolenej papež novej, kterej bude dobrej. Tak nějak to bylo. Jak to tak pozoruju, tak B.XVI docela fest nakopává teploušům ty jejich úchylný prdele a ač vopatrně, tak Amíkům kritizuje ty jejich války, takže podle mě dobrej je. A podle jinýho proroctví má zemřít (velmi?) starej papež. Bude zvolenej novej a poslední v celý řadě. Bude mladej a dá si jméno Petr. Nikdo z papežů v celý historii si nedal jméno Petr a to sice kvůli úctě k prvnímu papežovi sv. Petrovi. Takže jestli se to stane, bude to krajně podezřelý. Pokud se to stane, tak budu první, kdo se posere...

Sršáň
24. 03. 2010
Dát tip
stojí to za zamyšlení a proto *t

FAE BOMB
23. 03. 2010
Dát tip
Oldjerry: Na římskokatolickou církev se taky podívám. Moc se mi do toho ale nechce, protože to bude podstatně náročnější, než se montovat třeba do krišňáků. Nebo něco napiš ty, zdá se, že svůj názor máš... K upalování- za většinu upálení můžou kupodivu protestanti. Za druhé- pokud je mi známo, tak se církev inkvizičních soudů většinou neúčastnila. Pouze osoby s teologickým vzděláním. Jinak řečeno, doktor teologie ano, farář ne. Za další- Johanku z Arcu vydal světský moci k upálení místní biskup. Po pár letech byla Johanka oficiálně prohlášená za svatou a biskup byl církevně danej do klatby, takže natrvalo poslanej do pekla. Z toho lze usuzovat, že ve svý době si každej upaloval, koho chtěl a podporu z Říma to nemělo. Žádnej papež upalování nikdy nenařídil, ani neschválil, pouze občasně trestal. Pedofilní farář neni žádnej farář, ale prase a zasluhuje zavřít do vězení, až zčerná. Ten, kdo ty dobytky kreje, tak pravděpodobně patří ke svobodnejm zednářům, který se nijak netajej úmyslem církev infiltrovat, zdiskreditovat a zničit. Taky vyházet! Aktivní spolupracovníky StB? Okamžitě vyházet! (Někdo sice podepsal spolupráci, ale pak psal do hlášení úplný nesmysly, jako například že v neděli nepřišel do kostela kvůli sněhový kalamitě nikdo, kvůli silnýmu větru spadlo ze střechy několik tašek a den před pohřbem pozůstalí dvě hodiny uklízeli kostel. Estébáci pak většinou sami spolupráci ukončili, protože je takový blbosti nebavilo číst. Takový bych nechal.) Jinak jsem ale stoupencem konspiračních teorií, podle kterejch maj svobodný zednáři docela vysoký procento "svejch" lidí a snažej se někoho dosadit i za papeže. Podle nějakýho proroctví bude do závěrečnýho boje mezi Dobrem a Zlem zvolenej pouze jeden papež (až tenhle umře) a ten bude dost možná patřit k zednářům. Tak jsem to aspoň pochopil. Pak bude světová válka, všichni umřeme, atd... Ještě se na to někde mrknu. No, necháme se překvapit...

snake_01
23. 03. 2010
Dát tip
Aleš: nebo KSS, ve své nejslavnější měla tahle sekta okolo milionu členů a v čele prezidenta lidově demokratické republiky...

Oldjerry
23. 03. 2010
Dát tip
Římsko-katolická církev? Stručně : slib čistoty a chudoby ... skutečnost? zneužívání dětí a handrkování se státem o 80 miliard korun. Upalování a jiné likvidace lidí, jako byl Jan Hus... Johanka z Arcu, Giordano Bruno. Schvalování agresse Adolfa Hitlera v části Evropy, žehnání SS-zbraním. Co chcete víc? Do hajzlu s takovými pokrytci...a se všemi církvemi. Nemají blíž k Bohu než já, než všichni lidé, kteří mají dost rozumu, aby nepodlehli modlářství, na něž Pán Bůh stejně kašle.

ká es ČM je taky dobrá sekta :o)

FAE BOMB
23. 03. 2010
Dát tip
Já hlavně čekám, co mi na to řekne ten ká-esesák! :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru