Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6. SUPERKOULE - dílo č. 7 - Výkonný pěšec

25. 03. 2010
1
12
1194
Není to tak dávno, co jsem usedl do své oblíbené knajpy a výřečný milicionář mě soudružsky poplácal a děkoval, že jsem mu v rámci akce "Z" obložil koupelnu.
A že to s mojí dcerou platí.
Platí to, že přijímačky na SŠ klapnou.

Pravda. Je to hovado, ale myslím na své dítko a tak lecos překousnu.

"To´s opravdu udělal?"
Upřímně se na mě zadíval Aleš.
"A co mám jako podle tebe dělat?"
" Jo, jsem pochva, ale dcera za to nemůže a zdrhnout je to poslední co bych chtěl udělat."
Věděl jsem. Ano, věděl.
Být mi tak o dvacet méně.

Dcera jakýmsi způsobem dostala doporučení, aby se ucházela o obor, který naše národní hospodářství obohatí, alias že je těchto lidí nedostatek a maturu bude moci dodělat nástavbově.
Čertila se, nechápajíc souvislosti socialistického pořádku.

Taková moje daň, za umírněné popisování událostí v této zemi.

"Budou stačit čtyři zásobníky, ale radši projdeme nepovšimnuti a až na místě ho dostaneme."
.
.
.
¨Regionální představitel strany byl zavražděn..

Rudé Právo 7.11.2010
.
Vražda představitele KSČM

Vyšetřování pokračuje!

Pochodeň 29.11.2010
.

Anastázie je spokojená.
Dosáhla na kýžený titul inženýrky v Praze Suchdolu.
Nevadí, že je to hnojárna.
Je předsedkyní místní SSM a Má i kandidaturu na členku KSČM.
Jen sem pomohl.
Jsem jen buržoazní živel a nemám naději na převýchovu.
Ne.. Nesedím.
Jen jsem pomohl frakci nových komunistů a neoStB se o vše postarala.
Aleš je v Gruzii, kde bojuje s Američany proti Rusákům.
Nu co. Rodinu jsem zajistil..

12 názorů

seš opardónovanej teda :o)

jojo, pokrok nezastavíš :o) tak pardoneček :o)

ano aleši, koule vždycky - ale jak už si postřehl, tohle je SUPERKOULE - dybys čet zadání a pravidla, byl bys mnohem informovanější :o) koník

jak do zítřka? koule vždycky byla v úterý zadána, ve středu sepsána a ve čtvrtek uzavřena...ta vaše superkoule má nějakou velkou setrvačnost, že se dokoulí až zítra :o)

ano, tak sem to nějak myslela :o) stejně se tipuje do zítřka

jé, Víťo - zrovna tu na to koukám - seš pišišvor - dyž je tam několikrát "jsem" a jednou "sem", tak je to přece evidentně překlep.. nebo nedoklep, ty kruťáku gramatickej :o) a vyrobíš simtě zas tabulku dyž sme se tu tak potkali? :o)

někde jsem četl, co to znamenalo, když se dřív řeklo "vrah z Wallstreetu": občan USA, který není členem Komunistické strany USA...

pro 20- by to chtělo skoro vysvětlivky. milicionář...akce Z...Rudé právo...StB...a tak :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru