Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trest za pozdní příchod

26. 03. 2010
2
42
3035
Autor
FAE BOMB

Norsko je soudruh učitel. Učí v jednom ospalém maloměstečku ve zvláštní škole mentálně postižené děti hudební výchovu a pěstitelské práce. Zlí jazykové tvrdí, že zpívá, jako když někdo tahá kočku za vocas a co zasadí, to bez milosti chcípne... Norsko mě moc nečte, takže ať vás ani nenapadne poslat mu avi.

  

Trest za pozdní příchod

 

Přišel Norsko do práce,

vo pět minut pozdě.

Vlítnul na něj ředitel,

dal mu ksichtem do zdě!

 

 

 


42 názorů

FAE BOMB
27. 03. 2010
Dát tip
Metta: Sice vůbec netušim vo co go, ale dole je to někdy lepší. Nemusíš se vo nic starat... Toto se týká dokonce i rvačky. Ten dole se nemusí vo nic starat, akorát to má teda většinou horší...

Vaud
27. 03. 2010
Dát tip
:-))

Metta
27. 03. 2010
Dát tip
nj, bombe, tak rychlovku, bo musim honit dítě:): Tak jdem na to, no ty vole, já nahoře a ty dole, za sladkého šumu břízek naklepu tě jako řízek!

FAE BOMB
27. 03. 2010
Dát tip
No ty vole... :-°)

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
Jo, je to balvan. ..teďka sakra kdo? Jsem se ňák zamotal.. Aha jo. Jo, vobá. Aji šutr, aji norsko. Rozdíl je v tom, že lickej menhir mlčí, bo je šutrovej a zakletej, právě - zakletej proto, aby nemohl říct to, co ví. Enemže ptačí menhir je sice taky šutr, ale mlčí, bo je blbej, bo nic neví.

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
kol: Chytrej koloušek, jen co je pravda... Ale bacha na věc, řidičák pořád ještě mám! pap: Menhir je asi nějakej šutr. Každopádně je neslyšnej. Vo kolik je bezhlučnější ten ptačí menhir?

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
Já snad o něčem mluvil, Norsko?? Dyť já mlčím jak ptačí menhir...

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
Proč o tom mluvíš, papouchu ?

koloušek
26. 03. 2010
Dát tip
Já si zas počkám, až ty zlikviduješ ostatní nepřátele a potom to bude na život a na smrt.

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Čekám, až mě nějak pořádně sejmeš. Nikdo jinej toho asi neni schopen... :-)

koloušek
26. 03. 2010
Dát tip
Každý si zaslouží být zlikvidovaný jaksepatří, a ne jen nějaké šťouchnutí do "zdě".

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
kol: Radši neřečni a básni! Zatim jseš první a jedinej člověk, kterej se mě pokusil dostat...! papouch: Na gymplu jsem byl ještě blbej. Na vejšce jsem už pochopitelně "svoje" razítko měl. Profesionálně vyrobený. Vobešel jsem celý Brno, než jsem našel někoho, kdo mi to udělá... Cena? Necelý tři kilča. Tehdy...

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
kolouš - von norskej si ani nějakou moc extra práci nezaslouží .-) Fae - a já to vymysel tak, že jsem měl razítko zmáknutý svoje .-)

koloušek
26. 03. 2010
Dát tip
Není všem dnům konec. Protože, tajný agent "koloušek" nejlepší byl u zkoušek. A s Norskem sis taky velkou práci nedal!

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Zasranej gympl v Pb... Pak jsem to "vymyslel" tak, že když mi ujel autobus, tak jsem šel k nějakýmu doktorovi, abych měl razítko... Vod tý doby například vim, že mám alergii... :-°)

moorgaan
26. 03. 2010
Dát tip
prosimte do jaky skoly jsi to chodil? ...ja kdyz prisel do hodiny pozde vo 5 minut tak tam ucitel jeste nebyl.. dopijel kafe ve sborovne!

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Nepřítel je pro mě každej, tak si to neber moc osobně...

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
jáá nepřítel??? :-O Dyk já tě mám rááád :)

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Komentář: Papouch je sice taky většinou nepřítel, ale teď ho beru za spojence. Norway by teď měl spíš známkovat vomalovánky a nevykecávat se na internetu. Mám informaci, že supluje v hodinách kreslení...

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
jáá? já nečekal nic.

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Souhlas s papouchem. Jseš prostě nepřítel a je to!

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
Co jsi čekal ?

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
Právě tím. .-)

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
Ano ? A čím ?

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
ze srandy :) bo ty nasíráš celý svý okolí imrvérefurt, no tak se občas chováme tajak ty :-p

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
Proč to vlastně děláte ?

papouch
26. 03. 2010
Dát tip
taky nevynechám jedinou příležitost, kdy můžu norskejho nasrat :-)

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Chodil a přežil...

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
typické stupidní řeči člověka, který tam pouze chodil

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Aha. Normální člověk pracuje hodin 8. Nárok na dovolenou má 4 tejdny. Učitel? Pracovních hodin málo, samá přestávka, pořád jen prázdniny, krom toho škola v přírodě, kde se neučí, lyžařskej a cykloturistickej kurz, exkurze, divadla a další blbosti a dovolená stejná, možná i vo tejden víc... V příštích volbách budu hlasovat pro tu stranu, která sníží učitelům platy! Děkuji za možnost nasrat nějakýho učitele a to beztrestně. Pětku mi asi nedáš a poznámku taky asi nenapíšeš. Jsem totiž schovanej za internetem... :-)

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
jedině kdybybych měl doučování tupče. je tři čtvrtě na tři, šest hodin mám za sebou

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
N: Já se fakt těšim, až mě někdo literárně "sejme". Básnička, povídka, prostě cokoliv. FAE BOMB jako nejhnusnější terorista, masovej vrahoun, nebo něco podobnýho... Aspoň koloušek se pokusil, ale bylo to celkem slabý... Žádnou strašlivě ultrabrutální smrtí jsem tam nezemřel, ale aspoň něco...

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
A neměl by náhodou touhle dobou učit? A vůbec, z tebe se taky asi brzo stane nezaměstnanej! :-))

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
Kde jsi přišel na to, že Norsko někam chodí pozdě ? Si koleduješ

Norsko čte všecko...:o)

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
an: Ty mizero! Žes poslal Norskovi avi?! N: Nic osobního... Jen nemám rád učitele. Kolikrát jsem já přišel do školy vo pět minut pozdě a dostal jsem vod učitele ksichtem vo zeď já. V "lepším" případě mi napsal jen poznámku a ksichtem vo zeď jsem dostal až doma...

Norsko 1
26. 03. 2010
Dát tip
takové láskyplné

jasně, ale dosaď si místo ksichtu pěst a smysl se ztratí ještě víc... je to krátká říkanka, ta musí šlapat na první přečtení. Navíc ten vtip v ní je faktdobrej, jeh ještě najdi nějaký jiný tvar, který nepůjde zpochybnit...

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Dal MU ksichtem do zdě/zdi. Tedy jemu a jeho ksichtem...

jak opravit to nevím. Když dává ředitel ksichtem do zdě, je to nejspíš ksicht ředitelův. Jako když dává pěstí. To je taky jeho pěst... Takže jako rým je to pěkné, ale smysl chápeš asi jen ty...

FAE BOMB
26. 03. 2010
Dát tip
Jak, v čem, kde opravit?

Norsko je z Ytongu? Češtinsky to trochu kulhá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru