Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slunce ve vlasech mám

03. 06. 2010
30
35
2919
Autor
Sebastiana

Tímto bych chtěla poděkovat kosmetické firmě Avon. Desátý jubilejní ročník Avon Pochodu proti rakovině prsu se koná 5.6 2010 v Praze.možná, že několik žen díky podpoře tohoto projektu nebude procházet tím, čím já. Probudila jsem se a otočila jsem hlavu do okna, abych se ujistila, zda je už konečně ráno. Udělala jsem ale chybu. Prudkým pohybem hlavy jsem dostala závrať a zhoupl se mi žaludek. Chvíli jse znehybněla a snažila se dýchat zhluboka. Pomalu jsem si sedla a olízla popraskané rty. Toužebně jsem se podívala na sklenici minerálky. Mám se zkusit napít? Zkusmo jsem polkla jeden lahodný doušek. Pak vypila naráz celou sklenici. Ve snaze udržet žaludek v klidu jsem si automaticky projela prsty vlasy. V ruce mi zůstal dlouhý pramen vlasů. Neměla jsem ale čas o tom přemýšlet, protože jsem úprkem letěla do koupelny. Tam jsem do umyvadla obětovala svou minerálku. Pak opláchla obličej studenou vodou. Ze zrcadla se na mne dívala bledá tvář s kruhy pod očima. Vzpomněla jsem si na poslední den v práci. Ráno jsem vběhla na pokoj pacientů a vítalo mne radostné: "Dobré ráno princezno, vás sestřičko vidět po ránu, tak nemusí ani svítit sluníčko ..." Potupně jsem se na sebe ušklíbla do zrcadla, princezna se dneska nekoná ...

 

Rozhodla jsem se bojovat

jed si pustila do žil

neví neví kdo nezažil

co je to po kouscích umírat

 

 

Opustily mne v prvních řadách

obětovala jsem je v boji

jsem to já kdo se bojí

a má slzy na řasách

 

 

Tam po větru je dám

stromy jsem oděla do nich

když v duhových odlescích

hle slunce ve vlasech mám


35 názorů

Markel
09. 06. 2012
Dát tip
:-(( - hořkosmutnokrásné - T

Sebastiana
09. 03. 2011
Dát tip
Díky, slivako

slivaka
06. 03. 2011
Dát tip
***

Pěkné Moc....

Elleanor
01. 09. 2010
Dát tip
***

Sebastiana
20. 08. 2010
Dát tip
Macecho, díky. Najednou zjišťuji, že nejde jenom o vzhled v životě. Včera mi syn oznámil, že ukončí studium na vysoké škole. Má nemocenská netačí na to ho tam udržet. Má průměr známek 1,2 a baví ho to. Brigáda u něho moc nepřichází v úvahu, většinu času věnuje fakt studiu. Navíc je typ šíleného vědce - v5 letech si sám četl Verneovky, ale neuměl si zavázat tkaničku nebo se obléci. Je pro život neschopný, ale má IQ 150. Je mi to moc líto. Na sociálce paradoxně řekli, pokud by jsme byli nepracující, měli by jsme jejich plnou podporu. no, čas všechno vyřeší, snad.

macecha
19. 08. 2010
Dát tip
nemám ani odvahu něco dodávat, přání jsou již ostatními vyřčena. Přidávám se k nim. Za prolog i veršíky ... T****

Sebastiana
15. 08. 2010
Dát tip
Děkuji všem, co mě drží palce, bohužel musím bojovat víc, než jsem myslela. Ale všichni mí andělé mi pomáhají!

gabi
03. 08. 2010
Dát tip
... *

...se drž,mám za sebou tři zhoubné mrchy*

čučenka
21. 06. 2010
Dát tip
ach, čarodějko... netušila jsem.. tak bojuj a nevzdávej to, držím ti palce!

koloušek
05. 06. 2010
Dát tip
Jsi statečná. přeji hodně sil.T*

renegátka
05. 06. 2010
Dát tip
Držím palce.*

Oldjerry
04. 06. 2010
Dát tip
...a taky jak píšeš :-)

Sebastiana
04. 06. 2010
Dát tip
Děkuji za podporu, třeba z toho vyjdu silnější. Třeba se něco naučím, možná najdu sama sebe. Možná mám přijít na to, že krása není všechno a lidi mne mají rádi proto, jaká jsem a ne jak vypadám.

Robinia
04. 06. 2010
Dát tip
moc moc držím palce...

Oldjerry
03. 06. 2010
Dát tip
Sebí - drž se holka vším, co máš. Do pytle - virtuálně se tu setkáváme léta a tak málo o sobě víme. Ta báseň je parádní, bohužel není s tématikou, která vyráží dech ani první, ani druhá na těchto stranách. Vybojuj to, já tě tu chci mít...

Bíša
03. 06. 2010
Dát tip
Jsem duší s Tebou...

Sebastiana
03. 06. 2010
Dát tip
Děkuji všem za podporu, odvahu budu potřebovat, po každé další chemoterapi mi je hůř.

avox
03. 06. 2010
Dát tip
zůstaň statečná, princezno, a piš */

Wronski
03. 06. 2010
Dát tip
drž se. *

Garay
03. 06. 2010
Dát tip
Bůh, Vesmír, Andělé, síla... vše v co věříš, nechť je s tebou.

Tony.cs
03. 06. 2010
Dát tip
Tady slova nestačí. *

Psaní je jako slivovice. Léčí tě i když ti nic není. Natožpak když je. Piš.

Ferry
03. 06. 2010
Dát tip
Znovu narostlé budou přitahovat všechna slunce Všehomíru !!!!!!!!!!!! Básnička je úchvatná, piš, to uzdravuje !!! *

Max Hutar
03. 06. 2010
Dát tip
Přeju hodně štěstí a odvahy.

Rock Storm
03. 06. 2010
Dát tip
Velmi špatná situace ale držim palce

Sebastiana
03. 06. 2010
Dát tip
Všem, co mě dávají avíza, neb rádi čtou... Tímto vysvětluji to, že nebudu hned dpovídat, nejsem tak v kondici... Pro Zajina- asi teď budu jen na básničky, než se dám dohromady...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru