Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

12. SUPERKOULE - dílo č. 1 - Kdybych byl dasslerem

30. 06. 2010
1
14
1160

zadání: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=359349

Čo by som zmenil na Pismáku?

Nuž, neviem, či práve ja mám čo do toho hovoriť, keďže som tu pomerne krátko.
A v zásade mi momentálne Písmák vyhovuje, tak ako je.

Ale z toho, čo som stihol vidieť a čítať tak by som navrhoval rozdeliť najúspešnejšie diela podľa počtu tipov do štyroch skupín – najúspešnejšie diela v kategórii "vážna poézia", "vážna próza", "tvorba pre radosť a iné srandičky" a "indispozície".

Ďalej by som pre počítačovo menej gramotných niekam na prvú stranu doplnil odkaz na nejakú stránku s návodmi "Ako na to". Kde by boli grafické návody napr.:
Ako vložiť dielo
Ako dať avízo
Ako dať tip
Ako vložiť obrázok
Ako vložiť video

A pod.

A za tretie – pokúsil by som sa vymyslieť nejaký lepší systém, ako získať heslo, keď si ho niekto zabudne.
Myslím, že to musí pekne otravovať, posielať hesla každému vlastnoručne.

Ďakujem za pozornosť a možnosť vyjadriť svoj názor.


14 názorů

teploušek
02. 07. 2010
Dát tip
kto to písal ?

moorgaan
01. 07. 2010
Dát tip
dalsi proslov - sice uz trochu uvahovejsi ale prece jen mimo zadane tema...a navic je to dalsi ze skupiny zavistivcu co dostavaji malo tipu!.-)) ...bez tipu!

.. vážně :o)

je to úvaha? jestli ne, tak vyřadit...

Oldjerry
30. 06. 2010
Dát tip
To sú naozaj vel'mi čudné metafóry...

BBarkku
30. 06. 2010
Dát tip
jasně;)možná proto je to soutěž, že to jako není úplně snadné což(?)

to není problém "blbého výběru" ale blbého čtení nebo přístupu ke zpracování - vleklý problém této soutěže :o) koník

BBarkku
30. 06. 2010
Dát tip
možná byla blbě vybrána kategorie úvaha, protože všichni mají tendenci chrlit nápady a pojmout to literárně je už druhořadé...(?)

Jachula
30. 06. 2010
Dát tip
Jo, ale úvaze se to blíží jen vzdáleně. spíš seznam věcí, který se nikdy neuskuteční. Dal by se ještě rozšířit, ale fakt lepší dělat s tím co je, než se pokoušet změnit nezměnitelné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru