Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brýle

24. 09. 2010
49
90
4201

V periodě roční

navštěvuji "oční"

 

i letos mě zlákal

pocit že mám zákal

 

vždycky si můj očař K.

prohrábne vrkoč a řka

 

kup si brejle zrcadlovky

přijdi večer do Karlovky

 

s brýlemi a nebo bez

"Diop-trio" hraje jazz!

(Každou sobotu ve vinárně Karlovka, Švédská 3, Olomouc)


90 názorů

Yfča
08. 08. 2011
Dát tip
:o))*

Přesně tak to taky dělám. Jak je pauza, hned recituju. Přáním mých spoluhráčů je, aby všechny písničky na sebe plynule navazovaly.

8hanka
19. 03. 2011
Dát tip
nebudes mat turne? Ako k tomu pridem, citam reklamu, no na predstavenie dalekoooo...navrhujem v prestavkach hrania citat uryvky z Tvojej tvorby

Veselé a vtipné.

macecha
29. 09. 2010
Dát tip
Květoni, ze srdce přeji a gratuluji k vítězství ..:)

Filemon - někdy mám chuť tyto diskuse vydat knižně. Něco takového by žádný autor nevymyslel.

filemon
28. 09. 2010
Dát tip
Neviem, čo je lepšie, či báseň alebo diskusia. Môžem dať dva tipy?

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
Tyhle dva kumpány osobně neznám, Štrůdlíku. :o)))

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
mj. dcera mi občas vyrábí spoluchechtuli... :O))))))

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
Květoni - vynech to "po" na začátku, protože občas mám pocit, že se uchechtám k smrti (naposledy v noci ze soboty na neděli - spíš už k ránu, to jsem měla svorně s dcerou asi půlhodinový nezastavitelný záchvat smíchu - až to přes dvoje dveře vzbudilo hlavu rodiny. Inu, moc vrle nekoukal.) :o)))

Ano, typickým příkladem je Toscana - breptiliánka pouchechtule. ((-:

Ano, typickým příkladem je Toscana - breptiliánka pouchechtule. ((-:

tak tady vznikl ten zajímavý živočišný druh pouchechtule? :o)

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
... i když: možná spíš jen na keříčky, když je zakrnělá :o))

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
Strudel - reptiliánka? že by zakrnělá liána určená k výcviku šplhání hadů na stromy??? :o)))

..jj..já se pobavila skvělé a tvá radost z vítězství mi zvedla dnes pochmurnou náladu...))..tak dík a ještě na tomto místě mé gratulace...)))

Přátelé, děkuji všem srdečně. Vím, že jsem vás bůhvíjak kulturně neobohatil, ale, pokud jste se aspoň pouchechtli, jsem rád.

Whitesnake
27. 09. 2010
Dát tip
Skvělé, škoda, nemohl jsem otipovat dřív. Takže je to již "brýlerevantní" :-)

koloušek
26. 09. 2010
Dát tip
Se zeleným zákalem budeš králem na sále.T*

azur
26. 09. 2010
Dát tip
úlevně nenostalgické

dadadik
26. 09. 2010
Dát tip
no tak tahle není marná a asi vyhraje, gratuluju doúředu :)

Bíša
25. 09. 2010
Dát tip
T*

Cha, jak by řekl Archimédés - co ty víš vo mejch kruzích?

((-: Takže Angelina je v podstatě huspenina, neboli sulc. Už se nemůžu dočkat až nějakou potkám a řeknu jí: Těbůh aspiku!

Pacer
25. 09. 2010
Dát tip
rád zajdu :)

Alojs
25. 09. 2010
Dát tip
funny*

Toscana
24. 09. 2010
Dát tip
Chááááá, ta diskuse, to je zase mazec! :o))))

FAE BOMB
24. 09. 2010
Dát tip
:-)

Sebastiana
24. 09. 2010
Dát tip
Dobrý

Impresse
24. 09. 2010
Dát tip
*

Len keď príde Jáno, hovoríme: Na, pi Jáno. ((-:

Žena? No, při troše dobré vůle a při vyšším počtu dioptrií, bys jakous takous ženštinu nahmatat mohl, což o to. Pokud ti u žen nevadí rozměry ropného tankeru...

guy
24. 09. 2010
Dát tip
bezva! a pokud je v "Diop-triu" zastoupena žena, tak si naplánuju návštěvu vinárny, až se bude hrát bez :-)

macecha
24. 09. 2010
Dát tip
já myslím, že už žádnou reklamu nepotřebuješ. Už jsi vyreklamovaný .... :)

Nikdo. To je reklama na mě. A ta je k nezaplacení.

macecha
24. 09. 2010
Dát tip
Květoni, kdo ti platí za reklamu? :) T***

...rodinná záležitost :) příště

A sněkým jiným. Mám já to ale smůlu.

...v sobotu jsem byl v Olmicu,ale ožral jsem se jinde :)

I ty, Blboune? Hele, nechte si to, nebo přihodím ještě nějakou, na něco s křidélky.

...zakázaná reklama*

Diana
24. 09. 2010
Dát tip
SUPER!!!! :-)))*

Zuzulinka
24. 09. 2010
Dát tip
:-)*

"21" - to není počet, ale označení věkové kategorie...Junioři, prostě :o)

Jade
24. 09. 2010
Dát tip
:)*

Aleš tam automaticky započítal i bafuňáře s manželkama.

Toscana
24. 09. 2010
Dát tip
hokejová jedenadvacítka??? trochu nával na tom ledě, nezdá se ti?? :o)))

Hokejová jedenadvacítka? To by i Sněžka mohla roztát.

Já mám slepé i básnické střevo.

rádio Jerevan informuje: 1.nejedná se o vinárnu Karlovka ale o penzion Karlovka 2. Podnik není v Olomouci ale v Malé Morávce v Jeseníkách 3. nejde o švédskou trojku ale o českou hokejovou jedenadvacítku.

Sněžka
24. 09. 2010
Dát tip
Chlapci, nechté mé vichry a vánky a základní tábor taky. O Růžohorkách nemluvě (kdo neví - http://www.cestovatele.info/clanky/snezka)

Toscana
24. 09. 2010
Dát tip
Mj. jak je na tom vaše trio se slepým střevem??? :o))

..jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..už vím..já zapomněla na krychli..nesmím tak chlastat..:))..dobrý..:))T

Toscana
24. 09. 2010
Dát tip
Tedááááá - skytá reklama! To se řéééékne! :o))) *t

Dík Foto. Možná sis už sama povšimla, že čím větší blábol, tím lepší diskuse je pod ním. ((-:

My bohémové si s nima vytíráme - co chceme!

co si s nima vytíráte? Brýle? :o)

foto
24. 09. 2010
Dát tip
TIP nejen za povedenou, promyšlenou blbůstku, ale i zakomenty pod ní!*

Cha, tyhle zákazy, ať už jsou jakkoli cizojazyčné, na nás bohémy neplatí! Víš, co my si s nima vytíráme?

Prosecký
24. 09. 2010
Dát tip
Product placing and advertising not allowed!

Jakápak skrytá? Zcela zjevná reklama to je. Tak se koukejte všichni ukázat. Slepecké hole a psy odkládejte v šatně.

Vánky nebo vichry, to se uvidí až na ní. Nepředbíhejme událostem. Zatím jsme teprve v základním táboře.

Vaud
24. 09. 2010
Dát tip
Skryta reklama ci reklamava basen!

veršovánky na Sněžce? Tam bych čekal spíš veršovichry...

Správně Irem, opakování - matka moudrosti.

irem
24. 09. 2010
Dát tip
Diop-trio :)))

baaba
24. 09. 2010
Dát tip
:)

irem
24. 09. 2010
Dát tip
Diop-trio :)))

Tak to mi z flámu vždycky pošli zprávu a já ti na ráno nějakou veršovánku nachystám. Á props - jak často flámuješ?

Sněžka
24. 09. 2010
Dát tip
Takovéhle veselé já miluju. Hlavně v hodinách dopoledních, hlavně po flámu. *

My jsme stmelený kolektiv. Do všeho jdem poslepu, se slepou vášní a se slepenými chleby ke svačině.

No vidíš. A když jsem navrhoval v ZOO, že by se jejich lama měla jmenovat Rek, tak jsem neuspěl.

zatímco ve světě jde jen o jednotlivce (doplňme ještě např. Arta Tatuma nebo Andrea Bocelliho), u nás je to spíš kolektivní záležitost (Slepá kolej)...

MarK.
24. 09. 2010
Dát tip
..supr reklama!;)

S tím nekamarádíme. Říkali kluci, že je málo... no... jak to jenom korektně... Opálený?

Adamova Eva
24. 09. 2010
Dát tip
:O)

v zákulisí se rozcvičuje Mario Bihari (KOA)...

Ano. Ray Charles, Stevie Wonder a já. Ale já ještě nejsem tak docela slepý, tak to nahrazuju hluchotou.

Diop-trio: tři slepí harmonikáři? :o)

Ave avi Aleš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru