Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení soutěže "Slovo má" - 12. kolo - září 2010

06. 10. 2010
0
23
2883
Autor
slovoma

Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má"  - 12. kolo – září 2010

 

 

1. místo - reka

 

2. místo – Old Jerry

 

3. místo – Muamarek

 

4. místo - LaMouette

 

5. místo - Kamil Sikora

 

Vzhledem k tomu, že toto kolo bylo velmi plodné a velmi kvalitní, rozhodla se porota poslat na úvodní stránku úvodníků pět.

 

Těchto pět úvodníků bude vyvěšeno na úvodní straně..  od pátého místa.  Hodnocení porotců pak najdete pod jednotlivými díly zveřejněnými ve sbírce - 12. kolo – září 2010

 

Vítězi  patří gratulace a tričko.

 

 

Uzávěrka dalšího kola je předsilvestrovská 30. prosince.

 

 

Tentokrát to bylo opravdu vyjímečné kolo nejen kvalitou příspěvků ale i jejich množstvím. Chci všem soutěžícím velmi poděkovat.. stejně tak jako porotě, která odvedla opět výbornou práci. Bude mi velkým potěšením, když budete i nadále tak odvážní a budete mít chuť se do soutěže zapojit i Vy.  Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za další období přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení (tj menu Soutěže - Slovo má).


23 názorů

A potom že to nejde :-))))))))))))) jde. Tak jak to má jít jde.....i hygiena podlah jde lépe lyzolem než zvratkem.

Triko Písmák, kraťasy Písmák... Kam tohle spěje???

Ď ;-)

slovoma
08. 10. 2010
Dát tip
Armine.. vyřídím.. ;-)

se pořád dají vyhrát trička? já myslil, že to bylo jen do konce roku minulého :-$ Nicméně pokud by se sponzor rozhodl věnovat trička i porotcům, tak jsem pro kraťasy, neb jedno triko už mám =)

slovomá: no, ne.. ale tak třeba tady Norsko 1 se evidentně nudí, tak kdybyste mu poskytli dva páry pletacích jehlic....

slovoma
07. 10. 2010
Dát tip
Megaatd. a budeš jejich hlavní dodavatel? Prima, to beru :-)

Norsko 1
07. 10. 2010
Dát tip
zase jsem vlez, kam jsem nemusel. tragédie

Nebylo by lepší takhle na podzim rozdávat svetry? a avi všem, ať jsem slavný! :-D

LaMouette
07. 10. 2010
Dát tip
su zapka pyncesna.. :-)) to tu vi kde kdo.. :-)

La: tse, netuším ani, jestli jsi on nebo ona, natož ještě jaký živočišný druh :o)

LaMouette
07. 10. 2010
Dát tip
ces snat nejak naznacit.. ze sem husa?.. no toto!!... ;-) A samoze gratulka vsem spoluvisicim..:-)

kdo si počká...:o)

Muamarek
07. 10. 2010
Dát tip
Gratuluju všem spoluslovistům a mám radost, že i mé slovo tu bude oběšeno na úvodníku, když si vezmu aktuálnost tématu a načosování... :-))) Marek

LaMouette
07. 10. 2010
Dát tip
depa.. se neda uverejnit drif nez je to zverejneny na uvodni strance.. cili si musim pjekne pockat.. :-) a coz teprf takovej reka.. chudak.. :-)

chacha...už je někde ten tvůj ke čtení?

LaMouette
07. 10. 2010
Dát tip
i bramborovejch?.. ;-)

jestli je Kamilův úvodník až na pátém místě, těším se na úroveň medailistů :o)

Sakra, tričko je v tahu... A to se blíží zima...

Norsko 1
06. 10. 2010
Dát tip
kdybych to byl býval nedělal, udělal jsem lépe. člověk se pořád učí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru